מדפסת מדבקות מומלצת?



השיפורים המתמידים בתחום המחשוב והמדפסות לעסקים ניכרים היטב גם בפתרונות להדפסת מדבקות

יחצ

משרדים, חנויות, בתי עסק וקמעונאים כמו גם מעבדות, בתי ספר ומוסדות בריאות ואחרים יפיקו תועלת מרובה ממדפסות מדבקות מומלצות. צוות ג'ט קופי, המתמחים במתן שירות מקיף בתחום המחשבים ופתרונות ההדפסה, מגישים כשירות לציבור את הכללים לבחירת מדפסת מדבקות ומדפסת לייזר.

הגדרת צרכי ההדפסה והמהירות

מערכות הדפסה וציוד משרדי מצריכים תחזוקה שוטפת וזמינה. אנו, צוות ג'ט קופי כולל טכנאים, אנשי שירות ומומחי מחשבים המעניקים לחברות שירות מותאם אישית. הייטק, בתי עסק, משרדים, מוסדות חינוך, עורכי דין ורבים אחרים, לכולם מגיע לקבל שירות מקיף לפני ואחרי הרכישה. נוכל לעזור לכם להגדיר היטב את הצרכים שלכם ואת כל הדרוש לכם.

הליווי המתמיד של לקוחותינו ממחיש לנו בכל יום שלכל עסק ואפילו לכל בעל משרד או עובד צרכים שונים והעדפות אחרות. משום כך, לפני בחירה של פתרונות הדפסה ובפרט מדפסת למדבקות, כדאי להגדיר היטב את צרכי ההדפסה, גדלי המדבקות ומהירות ההפקה הנדרשת לכם.

ניתן להשיג מדפסות מאוד מהירות, אך האם הן תמיד מתאימות? אפשר וצריך לבדוק. אלה לא תתאמנה בהכרח לצרכים הנוכחים שלכם אם אתם עסק קטן. כדאי לשם דגש למשל על נוחות התפעול. האם המשתמש הינו צעיר שקולט בקלות חידושים? האם מדובר בפתרון שנועד לספק מענה לעובדים לוגיסטיים במחסן? האם יש צורך בשימוש בתווים רבים? אילו גדלי מדבקות יתאימו בשבילכם? רק לאחר שתגדירו כל זאת, תוכלו להשוות בין דגמים שונים, עלויות רכישה, הבדלים באחזקה. מובן שהצוות שלנו ישמח לעמוד לשירותכם. נבין קודם כל מהו העסק שלכם, איך אתם עובדים, מה נדרש לכם כיום ומהו סוג השירות הנוח לכם (תמיכה מרחוק, תמיכה בטלפון, תמיכה אונליין).

מדפסות בר קוד קבועות או אולי ניידות

אם תנסו להשוות אך ורק בין דגמי מדפסות של מדבקות, לפי השורה התחתונה (עלות רכישה) תיווכחו לדעת שזה לא מספיק. מגוון הסוגים גדול, ההבדלים בין הפלט (סוגי מדבקות) גדולים. למשל: למפעלים תידרש מדפסת מדבקות מסוג תעשייתי, להפקת ברקודים בכמות גדולה. אלה מכשירים יחסית גדולים, מאוד אמינים אך מחירם בהתאם. לעומת זאת, לצורך סימון מוצרים על ידי סוכנים או אנשי מכירות שטח או לצרכי לוגיסטיקה, מדפסות ניידות, קלות, שמתאימות לנשיאה ביד יהיו פתרון נוח מאוד, זול יחסית ובהחלט מספק. אגב, הדגמים הניידים והקלים עשויים להיות מצוידים במקלדות עשירות, עם שלל פונקציות מועילות.

הטיפ של ג'ט קופי, על סמך ניסיון מקיף בשירות

ג'ט קופי משווקים מגוון רחב של מדפסות מדבקות לעסקים. המחויבות שלנו הינה פרופר ללקוח ואנו לא מחויבים למותג כזה או אחר. הטיפ שלנו עבורכם הוא להבין שתמיכה שוטפת מהווה חלק חשוב מכל רכישה. חבילת השירות שלנו, הנתפרת במדויק לכל לקוח ולקוח, לכל עסק ומשרד, מאפשרת לכם לקבל מענה, תמיכה ושירות לפני, תוך כדי ואחרי הרכישה. חשוב ונכון שיהיה לצדכם איש קשר זמין, המכיר את העסק שלכם, את מערכת המחשוב, ההדפסה וההעתקה שלכם.

אצלנו תוכלו לקנות, לחכור, להשכיר את כל פתרונות ההדפסה והמחשוב. בין היתר, לרשותכם:

  • מדפסות מדבקות בסגנון תעשייתי, להפקת כמות מדבקות ופתרונות בר כל בכל היקף.
  • מדפסות תרמיות, להפקת מדבקות באיכות גבוהה מאוד, עם אחיזה מושלמת.
  • מדפסות ניידות, עם שפע של פונקציות ויישומים.
  • פתרונות בכל רמות המחיר, החל ממאות שקלים ועד אלפי שקלים. נוכל להתאים לכם את הפתרון האופטימלי, לשביעות רצונכם המלאה לאורך זמן.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה