מדריך הכנה לראיון עבודה בעולם הביטוח והפיננסים



האם קיבלתם זימון לראיון עבודה בעולם הביטוח והפיננסים? אם כן, עברתם בהצלחה את שלב הסינון הראשוני בו בוחרים את המועמדים לאחר קריאת קורות החיים שלהם. ראיון עבודה בעולם הביטוח והפיננסים הוא שלב קריטי והכרחי בכל תהליך חיפוש עבודה, וכדי לעבור בהצלחה שלב זה ועל מנת לשפר את הסיכויים לקבלת התפקיד, מומלץ לעבור קורס הכנה לראיון עבודה. אפשר גם לקרוא טיפים בנושא, לתרגל ולבצע סימולציות עם חבר או קרוב משפחה ומומלץ לבדוק מראש אילו שאלות נהוג לשאול בראיונות עבודה בתחום הביטוח והפיננסים

freepic

כדאי לדעת כי בעולם הביטוח והפיננסיים קיים מחסור חמור בעובדים מיומנים במגוון תחומים, החל מסוכני ביטוח ויועצים פנסיוניים, דרך חתמים וסוקרי סיכונים ועד תפקידי ניהול, אדמיניסטרציה, מכירות ושיווק. קריירה בעולם הביטוח והפיננסים מבטיחה למועמדים המתאימים תנאים טובים, מקצוע יוקרתי, מעניין ומאתגר, סביבת עבודה מודרנית ומתקדמת, הטבות שונות ומגוון אפשרויות תעסוקה וקידום.

צעירים ואקדמאים לומדים את מקצועות הביטוח והפיננסים כדי להשתלב בתחום, יחד עם זאת יש המתקשים למצוא משרת ביטוח שמספקת אותם, ובנוסף על כל משרת ביטוח פנויה קופצים מועמדים רבים. כמו כן, ישנם ניואנסים קטנים בעולם הביטוח והפיננסים שכדאי לכם להכיר מראש. לכן, כדאי לכל אחד ואחת לקרוא וליישם טיפים לראיון עבודה על מנת להשיג יתרון מול מועמדים אחרים וכדי לשפר את הסיכוי לקבלת התפקיד הנחשק.

החשיבות של רושם ראשוני בראיון עבודה

רבים שואלים איך להתכונן לראיון עבודה בתחום הביטוח והפיננסים, ורבים אחרים רוצים לדעת איך להצליח בראיון עבודה ולהותיר רושם חיובי על המראיין. רושם ראשוני חיובי משפר את הסיכוי שלכם לקבל את התפקיד, אם תשאירו רושם טוב על המראיין הוא יזכור אתכם מבין כל המועמדים והסיכוי שלכם לקבלת המשרה גובר משמעותית. כדי להצליח להשאיר רושם ראשוני חיובי בראיון עבודה עליכם להקפיד על הכללים הבאים:

  • חשוב להגיע למקום בו מתקיים ראיון עבודה כעשרים דקות לפני הזמן שנקבע, כך לא תגיעו לחוצים ובלי נשימה בגלל שמיהרתם או רצתם.
  • עליכם להקפיד על לבוש אלגנטי והופעה נעימה ומטופחת. לכן, את הג'ינס הקרוע וחולצת הטריקו האהובה עליכם מהצבא כדאי להשאיר בבית. חשוב להקפיד על הופעה נעימה, בנות יכולות להתאפר קלות, בנים יכולים להשקיע בתספורת וגילוח וכדאי להתבשם קלות.
  • כדאי לתרגל ראיונות עבודה בבית עם חבר או קרוב משפחה.
  • חשוב לתרגל שאלות שכיחות בראיונות עבודה בתחום הביטוח והפיננסים ולהכין תשובות לשאלות הנפוצות.

טיפים להכנה נכונה לקראת ראיון עבודה

  • אפשר לעבור סדנת הכנה לראיון עבודה כדי להפחית לחץ ולהגיע מוכנים לראיון.
  • כדאי לבדוק מראש מה להגיד בראיון עבודה ומה לא מומלץ לציין בראיון.
  • חשוב לקרוא אודות החברה, לבדוק מי הבעלים, מהו חזון החברה ומהו המוניטין שלה בענף.
  • אין לוותר על סימולציות כדי לתרגל את המעמד של ראיון עבודה ולהפחית סטרס.
  • עליכם לבדוק מראש כיצד להגיע למקום כדי שלא תתעכבו או תאחרו לראיון עבודה.
  • עליכם להיות מודעים לשפת הגוף שלכם ולשלוט בטון הדיבור כדי להשאיר רושם חיובי יותר.
  • כדאי להכין תשובות לשאלות נפוצות כמו ציין תכונות שליליות, מה המעסיק הקודם יספר עליך, מדוע אתה רוצה לעבוד אצלנו, מהן ציפיות השכר וכדומה.
  • יש לענות בכנות ואין לשקר בראיונות עבודה.
  • אם אתם חוששים ולחוצים לפני ראיון עבודה כדאי לתרגל טכניקות הרפיה ונשימה.

לסיכום, לאחר שקיבלתם זימון לראיון עבודה בתחום הביטוח והפיננסים מומלץ ליישם את הטיפים שהכנו עבורכם. ראיון עבודה הוא אירוע מלחיץ לרוב האנשים, לכן כדאי להתכונן אליו נכון באמצעות קורס הכנה או תרגולים בבית. אם אתם מחפשים עבודה בתחום הביטוח והפיננסים או מחפשים קורסה הכנה לראיון עבודה – צוות "דרושים ביט" עומד לשירותכם ונשמח לסייע לכם למצוא מוסדות לימוד, משרות בתחום הביטוח והפיננסים וקורסי הכנה מומלצים לראיונות עבודה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה