מדריך לבחירת מקרנים 2021 – כל מה שאתם פשוט חייבים לדעת



התקנת מקרן בבית הפרטי שלנו, בבית העסק ובמשרד – הוא דבר שבשגרה. יותר ויותר ישראלים בוחרים להתקין מקרן בסביבת החיים הקבועה שלהם, מאחר ויש למקרן יתרונות רבים מספור – הוא מאפשר לנו חווית צפייה מרבית בכל מקום שנהיה בו, בין אם זה בבית ובין אם זה בבית העסק ובמשרד. באמצעות מקרן, אנו יכולים להקרין כל דבר שרק נרצה – החל מסרט בבית שלנו עבור הקרנה ביתית מפנקת, מצגת מרגשת לכבוד יום הולדת או יום נישואין חד פעמי וכלה בהקרנת מצגות עסקיות ופרזנטציות במקום העבודה, באירועים מיוחדים, פגישות עסקיות וכל מקום וסיטואציה אחרת שרק תעלה על הדעת.

קרדיט תמונה FREEPIK

איפה דברים נהיים טיפה יותר מסובכים? בבחירה באיזה מקרן כדאי לנו לקחת. יש בשוק כיום סוגים רבים של מקרנים לכל מיני צרכים מגוונים, ועל מנת לבחור את המקרן המושלם עבורכם יש להפעיל שיקול דעת מרכזי ולהבין קודם כל מה אתם מצפים לקבל ועבור אילו צרכים המקרן אמור לתת את המענה. לאחר שתדייקו את כל אלו אין ספק שתוכלו לבחור את המקרן המושלם עבורכם ועבור התנאים שלכם באופטימליות מירבית. אם גם אתם מעוניינים למצוא את המקרן המושלם בעבורכם – הגעתם למקום הנכון. ברוכים הבאים למאמר מדריך לבחירת מקרנים 2021 – המקום שבו תקבלו תשובות מרהיבות לכל השאלות שלא ידעתם איך ואת מי לשאול בנוגע לבחירת מקרנים.

איך מדייקים את בחירת המקרן שלנו? מה יש לבחון בעת בחירת המקרן האופטימלי לצרכים שלנו?
אם ברצונכם לקנות את המקרן המושלם, קודם כל ולפני הכל חשוב מאד שתדייקו את הצרכים שלכם ממקרן זה. כדאי שתדעו היכן הוא אמור להיות ממוקם. האם הוא מתוכנן לעמוד במקום קבוע, או שמה המקום שלו יצטרך להתחלף מזמן לזמן? האם הוא מקרן עבור מספר מצגות שנתיות במקום העבודה ובמשרדי העבודה שלכם, או שמה זה מקרן קבוע שאמור להקרין סרטים ומצגות כדרך קבע בבית או בבית עסק? כל אלו פרמטרים מאד חשובים בבחירת מקרן, שכן לכל מקרן שתבחרו יש את היתרונות והחסרונות שלו – והוא עוצב למטרה מסוימת שיש להתחשב בה בעת הקנייה.
למשל, אם ברצונכם לקנות מקרן קבוע להקרנות תדירות – שווה לשקול רכישת מקרן עם מפרט טכני איכותי יותר, שכנראה גם יעלה לכם מעט יותר מהמקרן המצוי בשוק.
לעומת זאת, אם מדובר במקרן שאמור לעבוד עמכם בחיי היום-יום ולהיות ממש ציוד שאתם נושאים עמכם מפגישה לפגישה על בסיס יום יומי – אולי שווה לכם דווקא לבחור במקרן מצוי, זול יותר, קומפקטי, נייד ונוח – שיש לו מפרט טכני איכותי דיו, אך גם לא איכותי מדי על מנת שאם חלילה יקבל מכה או שתקרה לו תקלה מסוימת בעת המעברים התכופים – תוכלו להחליף אותו בשווה ערך עבורו ללא שום בעיה.
במה חשוב להתחשב כשמתאימים חדר למקרן החדש?
אם ברצונכם למקם מקרן באופן קבוע, יש להתחשב בחדר הצפייה. הוא צריך להיות עם מספיק מקום בין קיר לקיר על מנת לקבע את המקרן באופן נוח שיאפשר צפייה נוחה והקרנה סבירה על הקיר. אתם צריכים לחשוב האם לקבע את המקרן במתקן צמוד לתקרה להקרנה קבועה – או שמה להציב אותו על משטח למול האקרנים, ובכך לאפשר הזזה תכופה בעת הצורך של המקרן לסידור ויישור עמדת הצפייה.
אין ספק שבחירת מקרן היא בחירה מורכבת שדורשת התחשבות בגורמים רבים וראיה למרחק של כלל הצרכים שלכם מאותו המוצר. לכן, מומלץ להיוועץ עם מומחים ולבחור את המקרן האידיאלי עבורכם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה