חימום לבית מהווה דבר חשוב מאוד בעונת החורף. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של פתרונות חימום הרלוונטיים עבור בתים פרטיים לימי החורף הקרים. בעוד שישנם את הפתרונות המוכרים והסטנדרטיים כגון: הפעלת מזגן על חימום, בחירה במפזרי חום מסוגים שונים ועוד, ניתן למצוא כיום פתרון חימום יעיל ואיכותי מאוד, שרבים מגלים בו עניין בשנים האחרונות. מדובר על חימום תת רצפתי. חימום תת רצפתי נפוץ מאוד במדינות הקרות, אך כיום גם בישראל ניתן למצוא חברות המציעות חימום מעין זה לבתים פרטיים. אם אתם סובלים מקור בעונת החורף, יתכן מאוד כי מדובר על הפתרון שיתאים לכם בדיוק.

קרדיט תמונה סולארי - אנרגיה מתחדשת

חימום תת רצפתי- במה מדובר?

מערכת חימום תת רצפתי הולכת וצוברת תאוצה בשנים האחרונות. מדובר על פתרון חימום יעיל מאוד ואיכותי אשר מחזיק מעמד בצורה הטובה ביותר שנים רבות מבלי להינזק או להתקלקל. חימום המדובר מבוסס על העובדה כי לגלי החום יש נטייה לעלות למעלה ועל כן, כאשר רצפה מפיצה חום הרי שכל החלל יתחמם בצורה נעימה, טובה ואיכותית. מדובר על פתרון חימום שיכול להיות מבוסס ל מים או חשמל, כאשר מיישמים את מערכת החימום מתחת לריצוף הביתי. בכדי להתקין את המערכת המדוברת יש לתכנן מראש את ההתקנה שלה בתהליך בניית בית חדש. אם מדובר על בית קיים שבו רוצים להתקין את המערכת הוא יידרש לעבור תהליך שיפוץ רציני ויסודי אשר כולל את הרמת המרצפות כולן והתקנת המערכת.

חימום רצפתי- סוגים שונים

ניתן למצוא כיום חימום תת רצפתי חשמלי אשר בכדי ליצור אותו מתקינים גופי חימום חשמליים מתחת לריצוף לאחר תהליך תכנון. גופי החימום נפרשים בהתאם למדידה מדויקת ולאחר מכן מתקינים תרמוסטטים בחדרים השונים וזאת בכדי לווסת את הרמה של החום בכל חדר. חימום רצפתי חשמלי מציע לכל בית את האפשרות לחימום מבוקר ואיכותי, שליטה על הטמפרטורה הרצויה וכן, מאפשר לבני הבית להנות מחלל ביתי חמים בעונת החורף.

סוג חימום תת רצפתי נוסף הוא חימום המבוסס על מים. מדובר על חימום מבוסס על מערכת צינורות סגורה שבה עוברים מים חמים וכך הם מחממים את כל הבית. הצנרת המדוברת עשויה ממספר שכבות שמאפשרות זרימה אחידה מבלי שיהיה חשש כלשהו  לנזילה. ההתקנה של החימום המדובר יקרה יותר מהתקנת חימום תת רצפתי חשמלי שכן מדובר על מערכת שיותר מורכב להתקין.

למה כדאי לבחור בחימום תת רצפתי?

ישנם לא מעט יתרונות שבגינם כדאי לבחור בחימום תת רצפתי על פני סוגי חימום אחרים לבית: ראשית כל, החימום המדובר מאפשר לחמם את הבית מבלי ליצור תחושה של יובש באוויר, דבר אשר גורמים סוגי חימום אחרים. שנית, חימום רצפתי שומר על טמפרטורה חמימה בבית למשך זמן גם לאחר שמכבים את המערכת. יתרון נוסף הוא שמדובר על מערכת סמויה מהעין ועל כן, היא לא פוגעת באופן  כלשהו בעיצוב הבית או גוזלת משטח האחסון שבבית. כמו כן, השימוש במערכת המדוברת הוא בטיחותי לחלוטין ועל כן, בכל בית שבו יש ילדים ועולה החשש מפני אמצעי חימום  אחרים, ניתן לבחור במערכת חימום תת רצפתי ולהיות רגועים. חשוב לדעת כי מדובר גם על אמצעי חימום  חסכוני שיש בה מעט מאוד תקלות במשך פרק זמן ממושך מאוד של שימוש.

אם החלטתם לבחור בהתקנת מערכת חימום תת רצפתי, חשוב מאוד שתדעו שעל אף שכיום ניתן למצוא לא מעט חברות המציעות מערכת חימום מעין זאת, לא כל אחת היא חברה שכדאי לבחור בה. חברת סולארי מציעה פתרונות חימום בית ולתעשייה המבוססים על מענה טכנולוגי והנדסי איכותי לצורך חיסכון מרבי באנרגיה ובכסף. החברה מובילה בשוק הפרטי ובשוק המוסדי וכל מערכות החימום שהיא מציעה אמינות ואיכותיות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה