מהו מוט מתח ולמה זה טוב?



מוטות מתח הם מכשירי כושר פשוטים, אך יעילים ביותר, שצריכים להיות חלק מכל חדר כושר ביתי. הם יעזרו לך להפעיל ביעילות את פלג הגוף העליון באמצעות המשקל שלך, ועוד מהנוחות של הבית שלך לא פחות. מוט מתח יעזור לך לחזק בעיקר את שרירי הבטן, שרירי החזה, הידיים והגב. תרגילי מתח נחשבים בדרך כלל לדרך הטובה ביותר להשיג גב חזק ורחב, ללא צורך ללכת לחדר כושר על בסיס קבוע. עם זאת, יתרון גדול עוד יותר של מוטות מתח הוא שניתן למקם אותם כמעט בכל מקום - על תקרות, קירות, סולם קיר, או אפילו במשקוף - לכן הם מתאימים לדירות קטנות ולחללים אחרים עם קיבולת מוגבלת. יתרה מכך, רוב הדגמים זולים מאוד

קרדיט תמונה FREEPIK

לפני רכישת מוט מתח, חשוב היטב היכן אתה רוצה לשים אותו. קח את כל המידות הדרושות בזהירות והשתמש בהן כדי לבחור את המוצר הנכון עבורך. אם אתם שוקלים לקנות מוט מתח לדלת ויש לכם משקוף מעץ, שימו לב לסיכון של נזק לדלת שלכם. במקרים כאלה, עדיף לרכוש מוט מתח שנקדח בקיר. אם יש לכם סולם קיר בבית, אתם יכולים לקנות מוט מתח נשלף מיוחד שניתן לחבר אליהם. עם זאת, הקפד למדוד את קוטר המוט כדי שיתאים. תכונות חשובות נוספות הן הגבלת המשקל ואיכות החומר והייצור (המומלצים לרוב הם מוטות פלדה עם משטח נגד החלקה).

מוט מתח לדלת

מוטות מתח לדלת הם ציוד מעשי מאוד לחיטוב השרירים בפלג הגוף העליון. מוטות מתח אלה הם טלסקופיים או ניתנים לתלייה על המשקוף. אתה מחליט מה מתאים יותר לצרכים שלך. חלקם של מוטות מתח לדלת מסופקים עם אביזרים נוספים, כגון ידיות גומי או בטיחות כדי למנוע מהמוט להשתחרר. מלבד חיזוק פלג הגוף העליון, אתם גם מאמנים ומחזקים את שרירי הייצוב שלכם, מה שיעזור לכם, בטווח הארוך, להפחית את כאבי הגב. אתה יכול להתמקד בקבוצות שרירים שונות על ידי שינוי המרחק בין הידיים שלך כאשר אתה אוחז במוט.

מוטות מתח נשלפים אלו מהירים וקלים להתקנה - והם מוסרים בקלות באותה מידה. זהו יתרון, במיוחד אם אין לכם הרבה מקום בבית, או מסיבה כלשהי אינכם יכולים לקדוח חורים בקיר שלכם. אם יש לכם משקופים מעץ, לא מומלץ להשתמש במוט הנמשך הטלסקופי כדי למנוע נזק.

יתרונות: אין צורך לקדוח, חוסך מקום, התקנה פשוטה, ניתן לחבר גם לחלק העליון וגם לחלק התחתון של המשקוף

חסרונות: חיבור לא נכון של המוט הטלסקופי עלול לגרום לנזק אם יש לך משקופים מעץ

מוט מתח לקיר

מוטות מתח לקיר מחוברים עם ברגים ובדיוק כמו מוט מתח לדלת, מאפשרים לך לחזק את הגב, הזרועות ושרירי החזה עם משיכות וסנטר. בעת בחירת מוטות מתח לקיר, כדאי לשים לב למרחק בין האחיזים, כמו גם לרוחב שלהם. בחרו מוט מתח לקיר עם פרמטרים שיתאימו ביותר לצרכים שלכם. לכמה מוטות מתח יש אפשרויות מרובות של זווית אחיזה ומרחק. אז, חשוב גם על אילו קבוצות שרירים אתה רוצה לחזק. מוטות מתח לקיר הם בדרך כלל חזקים ויש להם מגבלת משקל גבוהה יותר מאשר סורגים לדלת. גובה המוט הנמשך תלוי לחלוטין בכם כך שתוכלו להתאים אותו לחלוטין לפי הצרכים שלכם. שים לב אם ברגים וברגים כלולים באריזה של מוט המתח.

 

נכתב בשיתוף Fitbander

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה