מהו מפיץ ריח אוטומטי בהתאמה אישית לצרכי העסק? – אודורה מפיץ ריח אוטומטי



מפיץ ריח בהתאמה אישית ללקוח הוא היחיד שיספק לך – כפרט את הפתרון לו אתה זקוק. אם אתה בוחר אותו ללא מחשבה מראש וללא התאמה מול גורם מקצועי, אתה עלול למצוא את עצמך עם מכשיר שלא משפיע על הסביבה שלו או גרוע מכך: משפיע מעל גבול הטעם הטוב, ובכך יוצר ריח דחוס מדי. כיצד מתאימים מפיץ ריח ללקוח?

אודורה

בחינת השטח המיועד להפצת ריח

השלב הראשון באפיון מפיץ ריח אוטומטי בהתאמה אישית ללקוח הוא בחינת השטח: האם השטח סטרילי או שהוא מיועד לריחות רעים על פי ייעודו? האם זו, למשל, חנות בגדים, או שמא מדובר במכון כושר, פינת עישון או מטבח מסעדות? בחדר מהסוג האחרון לא בודקים את גודל השטח אלא את היקף הריחות הרעים ועל פיו מתאימים מכשיר. בגדול, חדר כושר ושירותים ציבוריים יצטרכו מפיץ ריח אוטומטי שבתנאים סטריליים יכול להשפיע על 200-700 מ"ר, ואם אתם צריכים פתרון בפינת העישון או בחדר האשפה, הוא יגיע ממכשיר שבתנאים סטריליים נועד להשפיע על טווח של 500-1,800 מ"ר. כאשר החדר מצחין בהגדרה, אלו המכשירים היחידים שיספקו את מה שצריך, גם אם הוא קטן פיזית.

מדידת השטח

בחדרים סטריליים תתבצע מדידה של השטח. ישנן חנויות קטנות של 20 מ"ר בהן יתאים מפיץ ריח עם 50 מ"ל מילוי הפצת ריח, לצד חנויות גדולות יותר שיזדקקו למפיץ ריח של 150-250 מ"ר. כאשר השטח גדול אתם תצטרכו מפיץ עוצמתי יותר שניתן לאגור במיכל שלו יותר מילוי הפצת ריח.

בחירה במפיץ ריח ארגונומי

השלב הסופי הוא לבחור מפיץ ריח באופן ארגונומי שיתאים למה שאתם צריכים: מפיץ ריח חשמלי בצבע שחור בסביבה בה רוב המכשירים שחורים, מפיץ ריח לבן בסביבה בה רוב התכולה שלכם לבנה, מפיץ ריח לתלייה על קיר או תקרה, ועוד. בהתאם למבנה העיצובי וההנדסי ימליצו מומחי חברת הפצת ריח על הדגם האידיאלי.

מפיץ ריח אוטומטי מבית Odora מפיצי ריח

בואו להבטיח מפיצי ריח אוטומטיים איכותיים של Odora מפיצי ריח! עם מפיצי ריח מסוגים אלו אתם מבטיחים סביבה סטרילית ונקייה מריחות רעים והשבחת חדרים בהם הריח ניטרלי! בואו למקסם את הפצת הריח במרחב שלכם עם מכשיר הפצת ריח מבית Odora מפיצי ריח!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה