מהו סוד ההצלחה בהכרויות כיום?



בעבר הדיי רחוק, אנשים היו חיים בקומונות ושידוכים על מנת להיות יחד, היו נעשים מפה לאוזן ובין בני משפחה רחוקים. עם הזמן הקומונות החלו להתפרק ואנשים החלו לחיות באופן אינדיבידואלי והרבה יותר פרטי. כמו כן, בשנים של הקומונות אנשים היו מתחתנים מאוד מוקדם, היום גיל הנישואין עלה והרבה יותר קשה לאנשים למצוא זיווג. בכתבה הבאה נדבר על סוד ההצלחה בהיכרויות ושידוכים כיום.

קרדיט תמונה FREEPIK

מה מקשה על אנשים למצוא זיווג כיום?

אז קודם כל, ככל שאנשים בוגרים יותר ומתקרבים לשנות השלושים של חייהם, הם פחות מבלים במקומות שבהם ניתן להכיר, רוב הסביבה שלהם כבר נמצאת בזוגיות או במוסד הנישואין והיציאות למקומות שונים הופכת ביתית יותר. כמו כן, ככל שגדלים בגיל וחיים לבד, מגבשים צדדים רבים באישיות אשר מביאים את האדם לרצות את הלבד שלו והפרטיות וקיים קושי אמיתי להכניס בן או בת זוג לחיים. בנוסף, כתוצאה מכך, אנשים רבים הופכים בררניים יותר ויותר, דבר שמקשה עוד יותר להתקדם לחיים משותפים. יחד הכרויות מהווים מקום מצוין להיכרויות והם עוקפים את שלב החיפוש העצמאי. ליחד הכרויות פונים רווקים ורווקות רבים ובעזרת הכרות מעמיקה איתם יש באפשרותם ליצור יחד שידוכים איכותיים שיכולים להוביל למיסוד הקשר ולחתונה.

מה הדבר החשוב ביותר כדי שהכרות תצליח?

על מנת שהכרות ראשונית תצליח ותהפוך לזיווג מוצלח על המועמדים לשידוך לבוא עם ראש פתוח, פחות ביקורתי. יש להבין שכדי לבסס יחסים יחד, יש לבנות אותם צעד אחר צעד מבלי להכניס שיפוטיות וביקורתיות יתר. יש להבין כי הצד השני מחפש בדיוק כמוכם זוגיות, גם הוא עבר עשרות דייטים שלא צלחו והוא מקווה כי הפעם זה יהיה שונה. מומלץ לקבל את האחר, להיות אמיתיים עם עצמכם ולומר את האמת במידה ולאחר מספר דייטים הגעתם למסקנה כי אין התאמה. חשוב מאוד לא לקבוע את המסקנה הזו כבר מההתחלה וממראה עיניים בלבד. יש לנסות באמת ובתמים להכיר את האדם שיושב מולכם, מקסימום תגלו אדם מיוחד, ידיד או חבר.

איך יודעים בדייט ראשון שזה זה?

מעטות הפעמים שדייט ראשון מספיק כדי לדעת על אדם האם הוא מתאים לכם או לא. אנשים מגיעים לפגישה ועושים רושם ראשוני שלא תמיד מאפיין את האני האמיתי שלהם. אם משהו בכל זאת היה מוצא חן בעינכם, מומלץ כן לתת הזדמנות לדייט שני ולא לדחות אותו על הסף. יכול להיות שהכרות מעמיקה יותר תביא לבסוף לשידוך מוצלח.

לסיכום, יחד הכרויות זה המקום לחפש לכם זיווג שיהיה מותאם בדיוק עבורכם על פי הצרכים שלכם ומי שאתם. מומלץ תמיד לתת הזדמנות גם אם הדייט הראשון לא היה בדיוק כוס התה שלכם, יש דברים שמגלים על אדם בדייטים מתקדמים וחבל לפספס.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה