בשנים האחרונות הפך הביקוש לבניה קלה לגדול במיוחד. לאט לאט אנשים החלו להבין כי השימוש בבניה קלה לצורכי בניית משרד, בית, יחידת דיור, ואף מחסן בחצר, הוא הפתרון הטוב, היעיל והמשתלם ביותר עבורם, להשלמת הפרויקט

יחצ

לבניה הקלה יתרונות רבים, היא איכותית במיוחד, משתלמת מבחינת מחיר ועלויות, ניתנת להקמה ברמת גימור גבוהה במיוחד, תוך שימוש בחומרים איכותיים ואיבזור יוקרתי, וכן - היא נשארת איכותית לעשרות שנים.

מבנה יביל בבנייה קלה של היחידה לבניה מתועשת.

בישראל כמו בשאר העולם המערבי, השכילו להבין את היתרונות המובהקים של הבניה הקלה על הבניה הקונבנציונלית, ולכן הפופולריות שלה עולה וגואה. כמו כן, בנוסף ליתרונות שהזכרנו קודם, ישנו יתרון נוסף שהוא חשוב לא פחות: בניה ירוקה.

תרבויות שונות בכל העולם מתחילות לאט לאט להתחשב בכדור הארץ, תוך שימוש בחומרי בניה ירוקים, מתכלים ואף כאלו הניתנים לשימוש חוזר - מיחזור.

החומרים בהם משתמשים בתהליך בניה קלה הנם: גבס, בטון קל, ברזל, פלדה עבת / דקת דופן, אלומיניום וזכוכית. מה שהופך את כל המבנה כולו לאיכותי במיוחד המחזיק לאורך שנים, ובעת הצורך - גם כן להיות זמין לשימוש נוסף בעתיד, או למיחזור - כלומר הריסת החומרים הקודמים ויצירת חומרים חדשים מהם.

יחד עם זאת, לא רק מבנים קבועים ניתן לייצר באמצעות בניה קלה, אלא גם מבנים ניידים, הניתנים להובלה לכל מקום. בין אם זה משרד נייד , אולם תצוגה נייד, בית כנסת נייד, גן ילדים יביל, כיתות, משרדי שטח, שירותים ומקלחות ניידות ועוד... אין סוף לאפשרויות השימוש בבניה קלה המספקת פתרון מושלם תכנון, ייצור, הובלה והתקנה של מבנים יבילים.

תמונות של כיתות יבילות בבניה קלה של היחידה לבניה קלה

דבר חשוב שצריך לזכור הוא: בבואנו לרכוש או לתכנן מבנה יביל או מבנה קבוע באמצעות בניה קלה - חשוב ביותר להתייעץ עם מומחים בתחום, ואנשי מקצוע ותיקים בעלי ניסיון רב. שכן טעויות קלות יכולות לגרום לאסונות גדולים בעתיד. בין אם שימוש בחומרים שאינם עומדים בתקנים המתאימים, או בניה לקויה שאינה עומד בתקן הבניה הרווח בשוק.

למעשה, ישנם מספר חברות גדולות במשק הישראלי המספקות שירותי בניה קלה ומבנים יבילים לביקוש העצום שיש בישראל.

 

בין החברות הללו ניתן למנות את קבוצת היחידה לבניה מתועשת, ואת אחת מחברות הבת שלה: היחידה לבניה קלה, שהוא מובילה בתחומה בישראל, ומספקת שירותים בין היתר למשרדים ממשלתיים, עירוניים, צבאיים, כגון: בסיס חיל האוויר, משרד הבטחון, בסיסים צבאיים בכל הארץ ועוד.

בין היתר, גם לחברות ציבוריות כגון: שפיר, כביש 6, טבע, ועוד המון חברות בישראל.

 

שימו לב כי אתם עושים את הבחירה הנכונה בעת בחירת החברה המתאימה עבורכם, בהצלחה.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה