מהי מערכת אל תתקשר אלי



בעקבות מקרים שונים של גופים כאלו ואחרים, שהיו מטרידים בשיחות טלפון בלתי פוסקות אזרחים בהצעות שקשורות לתחום שלהם, עלה צורך בפתרון לעניין. נוצר מאגר מיוחד, שמאפשר לאזרח להכניס את מספר הטלפון, ובתמורה לכך הוא יוכל להימנע מלקבל שיחות שיווקיות. הנה המשמעויות השונות והפתרונות לעסקים בכל הקשר אל "אל תתקשר אלי".

קרדיט תמונה FREEPIK

מערכת מטעם הרשות להגנת הצרכן

מערכת אל תתקשר אלי היא מערכת שנוצרה למעשה על ידי הרשות להגנת הצרכן. מתוך הבנה שאזרחים רבים מקבלים שיחות טלפון שיווקיות שיכולות להטריד אותם, ומתוך הבנה שחלק מסוים מהשיחות הללו יכול לגרום לאזרחים שונים ליפול למקרי הונאה, נוצרה מערכת זו. האזרח מכניס את מספר הטלפון שלו אל המערכת ומקבל הגנה מטעם החוק, כך שלא ניתן יהיה להתקשר אליו כל עוד מספרו שמור במערכת.

 

קנסות לפי החוק

הרשות להגנת הצרכן מבינה שקיום של מאגר זה לא בהכרח עשוי לפתור את כל הבעיות שלשמן הוא נוצר, ולכן היא קבעה ענישה מסוימת לגופים שיווקיים שיפרו את כללי המאגר. גוף שיווקי עשוי להיקנס בעשרות אלפי שקלים אם יוכח שהוא פעל בהתעלמות מהמאגר.

 

מהי המשמעות לעסקים?

המשמעות המרכזית ביותר לעסקים שמבצעים שיחות טלפון שיווקיות, היא שהם מחויבים לבצע בדיקה במאגר לפני שהם מוציאים שיחה ללקוח פוטנציאלי. אם מספרו מופיע במאגר, לעסק אסור להתקשר אליו. המאגר אומנם נוצר כדי למנוע שיחות חוזרות ונשנות מעסקים או למנוע מקרי הונאה, אך הדבר מקשה גם על עסקים לגיטימיים שמעוניינים להציע שירותים ומוצרים שונים.

 

פתרונות לעסקים

כל בעל עסק יודע שהמציאות דינמית ושלא ניתן לחזות דברים שעשויים לקרות ולהשפיע על העסק. כחלק מכך, גם רגולציה היא דבר שקשה לחזות. אחד הפתרונות הטובים ביותר לעסק שמעוניין להתמודד עם הרגולציה החדשה של המאגר המדובר, היא הטמעת מערכת CRM רלוונטית.

 

היכולת לבצע בדיקה יעילה

הטמעת מערכת CRM ייעודית לטובת הוצאת שיחות ללקוחות פוטנציאליים תוך כדי עמידה בתנאי החוק, תאפשר לכם למעשה לבדוק בצורה יעילה ובזמן אמת לבדוק  יותר האם מספר הטלפון שאתם רוצים לחייג אליו נמצא במאגר או שאינו נמצא במאגר. בכך הפגיעה תהיה מינימלית וניתן יהיה לשמור על תפוקת עבודה קיימת. מערכת CRM מדי יום בודקת את כל המספרים שיש במסד נתונים ומעדכנת את הסטטוס הנוכחי בהתאם למופיע במאגר מידע, כל נציג באמצעות פעולה פשוטה אוכל לבדוק במערכת כל המספרים בצורה אקראית, אליהם מעוניין לחייג.

 

מערכות CRM  לצרכים שונים

מערכות CRM יכולות לסייע באופן משמעותי בהתמודדות עם הרגולציה החדשה של הרשות להגנת הצרכן. בנוסף, הן עשויות לסייע גם בתחומים שונים בעסק. הטמעת מערכות כאלו עם Sbitsoft תאפשר לכם ניהול קשרי לקוחות בצורה איכותית יותר.

למידע נוסף הכנסו לאתר https://sbitsoft.co.il/

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה