מהם היתרונות של הזמנת ביטוח דירה דיגיטלי?



האם רכשתם דירה חדשה? אתם שוקלים לבטח דירה קיימת? כיום, אפשר לרכוש פוליסת ביטוח דירה ישירות מהחברה המבטחת ללא סוכן ביטוח. הרכישה מתבצעת באמצעות שיחה טלפונית או באמצעות אתר האינטרנט של החברה. לפוליסה מקוונת יש יתרונות רבים. ראשית, המחיר נמוך ברוב המקרים מרכישת פוליסה על ידי סוכן ביטוח

 שאטר שטוק

שנית, אתם יכולים לקרוא את התנאים השונים של הפוליסה ולבחור הרחבות שונות בהתאם לצורך האישי שלכם. בנוסף, תוכלו לקרוא כנגד אילו מקרי ביטוח אתם מכוסים, ולהוסיף כיסויים נוספים (כמו רעידת אדמה) בעת הצורך. במאמר זה נגלה את המרכיבים של ביטוח דירה, מדוע כדאי לבחור בביטוח דיגיטלי המוצע על ידי חברת "הכשרה" ומדוע לא כדאי לוותר על רכישת פוליסה זו.

מהם ההבדלים בין ביטוח תכולה לביטוח מבנה?

ביטוח דירה מורכב משני חלקים. הראשון, ביטוח מבנה המכסה את הקירות, התקרה, הרצפה, ארונות המטבח ומשטח העבודה, כלים סניטריים בבית והיבטים אחרים במבנה עצמו. החלק השני הוא ביטוח תכולה, המכסה את החפצים שאינם מחוברים לקירות המבנה באופן קבוע. בין השאר מכוסים בביטוח זה מכשירי חשמל בבית, כמו: מכונת כביסה, מקרר ומדיח. בשנים האחרונות ביטוח תכולה מכסה גם טלוויזיות ומחשבים ניידים, בנוסף יש כיסוי לחפצי ערך נוספים כמו יצירות אומנות, מצלמות ואף תכשיטים.

מה ההבדל בין שני החלקים הללו של ביטוח הדירה?

במקרה של פריצה לבית וגניבה של רכוש הנחשב כמטלטלין, ביטוח תכולה יופעל. במקרה שבו התרחש נזק למבנה עצמו, כמו שריפה או פגיעה של כלי־רכב בבית, יופעל ביטוח המבנה על הנזקים שנגרמו למבנה, וביטוח התכולה יופעל במקרה שנגרמו נזקים לתכולה עצמה.

חשוב לדעת כי ישנן הרחבות שניתן לרכוש לכל פוליסה, שכוללות גם הרחבה לנזקי מים כתוצאה מתקלה בצנרת, אך אלה אינן כלולות בדרך כלל בפוליסה המקורית.

ביטוח בית פרטי מול ביטוח דירת מגורים

קיים הבדל בין ביטוח בית פרטי לביטוח דירת מגורים. אם אתם מתגוררים בדירה, חלק מהבניין משותף לכלל הדיירים בקומה או במבנה. לכן, כאשר מבטחים את הדירה חשוב לזכור כי לא כל הקומה מבוטחת. במקרה של נזק לקומה כולה או לבניין, הביטוח יפצה את בעל הדירה על שווי הדירה שלו והתכולה שבתוכה בהתאם לנוסחה קבועה מראש.

לעומת זאת, כאשר מבטחים בית פרטי, הביטוח הוא לכל הנכס כולל החלקים הנמצאים בגינה, החנייה של הנכס ואף השביל המוביל לתוך הכניסה. חשוב לעדכן את הביטוח אם יש ברשותכם דברי ערך שאינם ממוקמים בתוך הבית ומחוברים לחלקו החיצוני. לדוגמה, טלוויזיה הנמצאת במרפסת או אבזור מיוחד בגינה. כך חברת הביטוח תעדכן אתכם מה נדרש כדי לכסות את התוספות הללו או להחריג אותם במקרים שלא ניתן לבטח אותם בכיסוי נוסף.

ביטוח דיגיטלי של הכשרה

הביטוח של חברת "הכשרה" לדירה מקנה לכם שקט נפשי. שירות go מכסה את כל הרהיטים בדירה, את המבנה ואת כל חפצי הערך הקיימים. בנוסף ניתן להוסיף לפוליסה הרחבות נוספות, כמו: פיצוי על נזק למחשב, נזקים לצנרת או אפילו פיצוי אם האופניים החשמליים שלכם נגנבו.

איך רוכשים ביטוח דירה? בקלות רבה. נכנסים לאתר go ביטוח או לאפליקציה, בוחרים בקטגוריה "ביטוח דירה" ומתחילים למלא את הפרטים. יש מספר שלבים פשוטים הכוללים מתי מתחיל הביטוח, האם מדובר בדירה או בבית פרטי, מהו גודל הדירה ומידע ייעודי נוסף כדי להתאים לכם את הביטוח המיטבי.

לאחר מכן, תופק עבורכם הצעת מחיר אישית ותוכלו לרכוש את הפוליסה המתאימה תוך זמן קצר. במידת הצורך, נציג טלפוני עומד לרשותכם ויבהיר כל סעיף שאינו ברור בפוליסה או יסייע לכם ליצור את תמהיל הכיסויים הנכון ביותר עבורכם.

לסיכום, ביטוח דירה דיגיטלי מעניק לכם שקט נפשי בהזמנת הביטוח, ומכסה אתכם בפני שלל מקרי ביטוח שונים, ביניהם שריפה, הצפה של מים וכדומה. כנסו לאפליקציה בכל זמן שמתאים לכם ומלאו את פרטיכם, יתכן שתופתעו לגלות כי הצעת המחיר לביטוח הדירה הזולה והמשתלמת במיוחד, תינתן לכם דווקא באתר go ביטוח.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה