מהם 7 המוצרים שכל כלב צריך?



אם בחרנו לאמץ כלב אנחנו מאמצים מסיבות שונות ומגוונות והמטרה העיקרית שלנו היא להעניק לו חיים טובים ונעימים ככל הניתן. כן, כלב נותן לנו ביטחון, שמחה גדולה ואהבה שלא תלויה בדבר, כלב מעשיר את ילדינו ומפתח בהם יכולות תקשורת ועוד יתרונות רבים ואחרים לגידול כלב בחיק המשפחה. כדי להעניק לכלבכם את החיים הטובים ביותר שגם לכם יהיה כיף בחברתו אספנו עבורכם את רשימת 7 המוצרים שאתם רוצים שיהיה לכם בבית, מאיזה אוכל דיאטטי לכלבים מומלץ לקנות ועד איזה שמפו לכלבים להשתמש.

PIXABAY

כולנו מבינים את החשיבות לאוכל בעל ערכים תזונתיים עשירים לכלבינו, זה בדיוק כמו שאנחנו נעדיף בעצמנו לאכול מזון עשיר בערכים תזונתיים כך גם עבור הכלבים שלנו, מזון עשיר בערכים תזונתיים ומחומרים איכותיים ישפר את הבריאות שלהם ואת מראה הפרווה שלהם. לכן מומלץ מאוד לקנות מזון איכותי לכלביכם.

7 המוצרים שאתם חייבים להכיר:

  1. מלונה לכלב – אחד הדברים שאנחנו לא תמיד חושבים עליו זו מלונה לכלב. אם יש לכם חצר, גינה או מרפסת מומלץ למקם מלונה לכלב במקום מוצל בחצר או במרפסת כך הוא ימצא תמיד את הטריטוריה הפרטית שלו לנמנום או סתם לשיבת במקום שהוא אוהב.
  2. מיטה לכלב – אחד הדברים שחשוב להשקיע עבור הכלב זו המיטה שלו. אין זה מספיק לשים שמיכה ישנה על הרצפה ולקרוא לה מיטה, הכלב צריך את המקום המסודר שלו עבור השינה שלו. תדאגו לקנות לכלב מיטה המתאימה לגודל שלו וברכות המתאימה לו.
  3. קולר – חשוב להתאים את הקולר לכלב שיהיה עשוי מחומרים איכותיים וכך ימנע חיכוך של קולר בצוואר הכלב וגם להתאים את הגודל של הקולר בהתאם לגודל הכלב.
  4. רצועה – וודאו כי הרצועה נוחה לכם ועשויה מחומרים איכותיים, ישנן רצועות משתנות באורכן, ישנן רצועות חזקות במיוחד וישנן צבעוניות במיוחד. התאימו את הרצועה לצרכים שלכם ולנוחותכם.
  5. אוכל דיאטטי לכלבים – המזון של כלבכם ישפיע על מצב הרוח שלו ועל הבריאות שלו. מומלץ לקנות לכלב אוכל דיאטטי כדי לשמור על משקלו התקין או במקרה של דיאטה שהכלב זקוק לה. על כל פנים, מזון דיאטטי מספק את כל הערכים התזונתיים שכלבכם צריך כדי לשמור על בריאותו ועל בריאות פרוותו.
  6. חטיפים לכלב – אם אתם בשלבי האילוף או אם אתם רוצים לצ'פר את כלבכם על התנהגות טובה מומלץ להחזיק תמיד בכיס חטיפים איכותיים ומזינים. חטיפים דנטליים למשל תמיד מומלץ שיהיו זמינים לכלב.
  7. שמפו לכלבים – טיפוח פרוות הכלב היא חשובה ביותר, מומלץ לקנות לכלב שמפו איכותי המכיל מרכיבים איכותיים ואנטי סטרס.

לסיכום, מומלץ להתייעץ עם ווטרינר ועם בעלי חנויות למוצרים לחיות מחמד הם יכולים לייעץ ולכוון אתכם במוצרים המתאימים לכלבכם ממלונות ומיטות לכלבים ועד אוכל דיאטטי לכלבים וכמובן לכוון אתכם למוצרים בהתאם לתקציב שהצבתם לעצמכם.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה