מהן הסיבות לריחות רעים בבית?



ריחות רעים בבית נגרמים בעיקר ממזון, סיגריות, חיות מחמד ואשפה.
ריח האוכל בדרך כלל אינו מהווה בעיה עבור רוב האנשים. אבל אם הוא מתעכב במשך ימים לאחר הבישול או אם האוכל שומני או מתובל מדי, זה יכול לגרום לריח רע בבית.
חיות מחמד עלולות לגרום לריח רע בבית עם מתן שתן וצואה. ריח שתן של חיות מחמד יכול להישאר על השטיחים והרהיטים במשך חודשים אם לא מנקים אותו מיד.
אשפה היא מקור נוסף לריחות רעים בבית. אם יש לך הרבה אשפה שמצטברת עם הזמן, ייתכן שתצטרך להשקיע בדחס אשפה כדי לעזור לשמור על ריח רענן ונקי של הבית שלך.

קרדיט לתמונות PIXABAY

איך להיפטר מריחות רעים בבית ?

ריח הבית הוא אחד הדברים המנחמים ביותר עבור אנשים. אבל לפעמים, זה יכול להיות גם אחד הריחות הכי לא נעימים. ישנן סיבות רבות לכך שזה עלול לקרות, מחיות מחמד ועד בישול ועד עובש וטחב. על מנת להיפטר מהריחות הרעים הללו, ישנם שפע של פתרונות טבעיים שתוכלו להשתמש בהם ברחבי הבית שלכם.

1) מפיץ ריח חשמלי לבית : הדרך הטובה ביותר להיפטר מריחות רעים בבית שלך היא באמצעות מפיצי ריח חשמליים מקצועיים, אלה יספגו את כל הריחות הרעים וישאירו את הבית שלך שוב עם ריח רענן.

2) סודה לשתייה: דרך מצוינת נוספת להסיר ריחות רעים מהבית שלך היא באמצעות שימוש בסודה לשתייה.

המדריך המלא להעלמת ריחות רעים בביתך

ריחות הם חלק טבעי מהחיים. אבל יש כמה ריחות רעים במיוחד שאנחנו רוצים להימנע מהם.

הדרך הטובה ביותר להסיר ריחות רעים מהבית שלך היא למצוא את המקור ולהיפטר ממנו. יכול להיות שיש חיה מתה או משהו שמת בקיר או מתחת לקרשים, למשל.

הנה כמה דרכים להיפטר מריחות רעים:

- פתח חלונות והכנס אוויר צח;

- השתמש במטהר אוויר עם מסנן HEPA;

- שים סודה לשתייה ברחבי הבית;

- השתמש בחומץ, מיץ לימון או חומץ תפוחים לניקוי משטחים;

- שואב שטיחים וריפוד באופן קבוע;

- נקה את המקרר שלך על ידי זריקת מזון ישן וניגוב מדפים

איך אתה יכול להשפיע על התפיסות של אנשים לגביך באמצעות שימוש בריח

במחקר של BJ Bush ועמיתיו, המשתתפים התבקשו ללבוש חולצה עם ריח מסוים למשך יום אחד ולאחר מכן לדרג את הריח לפי מידת הנעימות שלו. הם גילו שאנשים שלבשו את החולצה עם ריח לא נעים תפסו את עצמם כפחות מושכים ויותר מביכים חברתית מאלה שלבשו חולצה עם ריח נעים יותר.

המחקר מראה שלמה שאנו מריחים יכול להשפיע על האופן שבו אנו תופסים את עצמנו, ולכן חשוב להיות אסטרטגיים בבחירת הריח האישי שלנו ושל הבית שלנו.

נכתב בשיתוף עם חברת ארומהריי - חברת מפיצי ריח

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה