מהן 3 המתנות המעוצבות ביותר שכל אחד ישמח לקבל?



מחפשים מתנה ייחודית ושימושית? אחת כזו שלא תשב על המדף בבית מקבלי המתנה ותעלה אבק או גרוע מזה הם ימצאו למי להעביר אותה ברגע הראשון שתהיה להם ההזדמנות? ריכזנו עבורכם במאמר זה את 3 המתנות המגניבות והשימושיות ביותר שישמחו את כל מי שיקבל אותן. מסטים מושלמים ועד בוצ'ר עם חריטה אישית. אנחנו מבינים את הקושי בלחדש בכל יום הולדת מתנה במיוחד כשמדובר בקרובים לנו מכל שכל שנה אנחנו חוגגים במחיצתם וכל שנה אנחנו רוצים להרשים עם משה חדש שאף אחד אחר לא חשב עליו.

קרדיט תמונה PIXABAY

לפני שנמנה את שלושת הTOP שמצאנו עוברכם תחשבו מה מקבלי המתנה אוהבים, מה התחביבים שלהם ואם יצא לכם לשוחח באיזו ארוחת ערב או מפגש בין חברים על נושא ופתאום עלה משפט כמו "וואי איך היה מתאים לי מסאז' עכשיו" אז כבר קיבלתם את הטיפ למה אתם יכולים להעניק מתנה לחבר/ה או בן/ בת המשפחה. הרי אחרי משפט שכזה לא באמת תיקחו אותם לטיול ג'יפים, אלא אם אתם רוצים להעניש אותם... :) אז בואו נתחיל.

TOP 3 למתנות מעוצבות בנגיעה אישית

  • ארנקי כרטיסים – היום בעידן הטכנולוגי אנחנו מסתובבים עם כל כך הרבה כרטיסים. כרטיס אשראי ולפעמים יותר מאחד, כרטיס למכון הכושר, כרטיס קופת חולים, כרטיס הנחות של חברת X, Y ו Z ובקיצור אנחנו מסתובבים עם כמות כרטיסים שעם כל הכבוד למגני הטלפונים בעלי 3 או 4 חריצים זה ממש לא מספיק לכמות הכרטיסים שאנחנו סוחבים אתנו בכל יום. אם כבר הארנק בעל התא למזומן או יותר נכון למטבעות הוא הכי פחות שימושי ולכן הפתיעו את האדם הקרוב לכם עם מתנת ארנק כרטיסים ואפילו תוכלו להוסיף חריטה מצחיקה כמו "יאללה גבר עכשיו תתחיל לחסוך..." או כל ברכה מרגשת או צינית אחרת.
  • סכינים מקצועיות – חובבי המטבח תמיד ישמחו לקבל סכין איכותית ומקצועית למטבח שלהם. היום תחביב הבישול נכנס לכל בית כמעט, והבישולים הם לא עוד תפקיד האם בלבד. היום הבעלים ובני הזוג רוצים להראות את כישוריהם במטבח בין אם זה להפתיע את החצי השני בארוחה רומנטית ובין אם להכין ארוחה משפחתית מרשימה. על כל פנים סכין מקצועית תמיד תתקבל בברכה.
  • קרש חיתוך – אין מטבח שלא צריך קרש חיתוך. קרשי חיתוך איכותיים הם כאלו שנשארים לאורך שנים רבות. בין אם הם משמשים לחיתוך בשר ובין אם לחיתוך סלט ירקות טרי. לתת מתנה מעוצבת כמו קרש חיתוך בוצ'ר עם חריטה ליום הולדת, לחנוכת בית, לפתיחת עסק וכן הלאה זו המתנה הכי יפה ושימושית שכל אחד ואחת ישמחו לקבל.

טיפ לסיום, כדי ליצור סט מרשים ואיכותי, התאימו למשל סכין איכותית וקרש חיתוך איכותי עם חריטה תואמת. תחשבו מחוץ לקופסה ותצרו חריטה צינית, משעשעת או מרגשת וכמובן אם מדובר במתנה לעסק רציני תוכלו פשוט לחרוט את הלוגו של העסק וכך להיות יצירתיים ורשמיים בו זמנית.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה