מהפכה בניידות עירונית: עלייתן של מכוניות חשמליות עירוניות



נכון לכתיבת שורות אלה ניתן למצוא רכבים חשמליים במחיר של פחות מ-150 אלף ש"ח. מדובר על רכבים מרווחים מאוד, כאלה שיביאו איתם חווית נסיעה מדהימה ומיוחדת. אז מה אתם צריכים לדעת על מהפכת הניידות העירונית? האמת היא שיש המון מה לספר בנושא הספציפי הזה. עלייתן של מכוניות חשמליות עירוניות אינה מקרית, מדובר על מהפכה שמתרחשת בשנים האחרונות. זה התחיל מכניסתן של המכוניות ההיברידיות לחיינו, והמשיך בכניסתן של המכוניות החשמליות. אז מה אתם צריכים לדעת על המהפכה הספציפית הזו? ריכזנו לכם את כל המידע תחת קורת גג אחת. כך תוכלו לדעת כי אתם לוקחים חלק במהפכה, ולא נאלצים להשתרך מאחור.

קרדיט לתמונות FREEPIK

מכוניות חשמליות משפחתיות

כאשר אנו מדברים על מכונית חשמלית עירונית, המחשבה תהיה על מכונית קטנה. אך בפועל מרבית היצרניות מייצרות מכוניות חשמליות משפחתיות ומרווחות. מדובר על ג'יפונים מרשימים, כאלה שכל הנראה רציתם לרכוש בעבר. בזכות הבחירה במכונית חשמלית תוכלו להפוך את חווית הנסיעה לבלתי נשכחת. הרבה יותר טובה מחוויית הנסיעה העירונית שהייתה לכם עד כה עם הרכבים הקטנים והלא ידידותיים. רק תבחרו את המכונית החשמלית שתהיה הכי מתאימה לכם.

טווח נסיעה נוח לנסיעה עירונית

מרבית הרכבים החשמליים מגיעים עם טווח נסיעה שנע בין 300 עד 500 ק"מ לכל היותר. מה שאומר שבנסיעות בינעירוניות רחוקות יהיה לכם צורך להטעין את הרכב. עם זאת בנסיעות עירוניות, לא יהיה צורך לחפש בכל רגע נתון את עמדת הטעינה הקרובה. אתם יודעים כי טווח הנסיעה מאפשר נסיעה עירונית טובה ואפקטיבית ללא שום קושי. עם זאת תמיד חובה לבדוק מה קורה בכל הנוגע לטווח הנסיעה ולאלמנטים האחרים.

לשלם פחות – לקבל יותר

ניתן להגיד על מכונית חשמלית עירונית שהיא נותנת הרבה יותר אך תעלה לכם פחות. בשונה ממכוניות בנזין שהעלות שלהן גבוהה בצורה מהותית, כאן העלות תהיה סבירה לגמרי. אנו מדברים על מחיר שנע בין 150 עד 200 אלף ש"ח, התמורה תהיה מכונית משפחתית גדולה למדי. אם הייתם בוחנים את המכוניות הללו בעבר העלות שלהן הייתה כפולה מהעלות אותה שילמתם עד כה. הסיבה לכך היא שהמון חברות סיניות נכנסו לשוק הרכבים הישראלי.

בעתיד נראה רק מכוניות חשמליות

מכונית חשמלית עירונית מבוקשת מאוד, אפשר להגיד כי הרכבים החשמליים הפכו להיות הכי נמכרים. בעתיד אנו צפויים לראות רק רכבים חשמליים ששוטפים את הכבישים בישראל. בעוד עשור נדיר יהיה לראות רכבי בנזין, כאלה שהיו בלעדיים בכבישי ישראל בשנים האחרונות. עד לפני כמה שנים היה נדמה כי המגמה הזו לא תתרחש כמצופה. אך כעת אפשר לראות איך המכוניות החשמליות כובשות את העולם וגם את ישראל. כיום בכל נסיעה עירונית תראו לא מעט מכוניות חשמליות בעיצובים שונים ומגוונים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה