מה אפשר לגלות במהלך בדיקת תיק ביטוח שגרתית?



רוב האנשים אינם מבינים לעומק מה הם יכולים לגלות במהלך בדיקת תיק ביטוח. מדובר על בדיקה שגרתית כזאת שצריך לבצע אותה אחת לשנה או לשנתיים. המטרה של הבדיקה היא לשפוך אור על כל הביטוחים השונים שרשומים של שמכם. אם אתם אלה שסוגרים את הביטוחים השונים, מדוע חשוב לבדוק אילו ביטוחים סגרתם? יש כאלה שיגידו כי הם זוכרים את כל הביטוחים שאותם הם סגרו לאורך השנים. אך בזכות אתר כמו הר הביטוח שיאפשר לכם להשוות ביטוחים בקלות תוכלו להבין עד כמה זה קריטי. בדיקה אחת קטנה יכולה לשנות את המציאות שאיתה אתם מתמודדים נכון להיום.

קרדיט תמונה: FREEPIK

איתור ביטוחים כפולים

אחת מהסיבות שבגללה עושים בדיקת תיק ביטוח היא על מנת לאתר ביטוחים כפולים. לאורך השנים יוצא לכם לסגור ביטוח אחד ולאחריו עוד ביטוח אחר. מי אמר שלא יצא לכם לסגור בדיוק את אותו ביטוח פעם נוספת? הרי אם סגרתם את הביטוח ממש מזמן, לא בטוח שאתם זוכרים כי סגרתם אותו. לכן באמצעות בדיקה מקיפה באתר הר הביטוח תוכלו לבחון אילו ביטוחים כפולים רשומים על השם שלכם. אם לא יהיו על שמכם ביטוחים כפולים, לפחות תדעו כי מהבחינה הזאת אין לכם ממה לדאוג. הסיבה שחובה לבטל ביטוחים כפולים היא שאף ביטוח לא מאפשר לבצע כפל ביטוחי. אם תבעת חברת ביטוח אחת, לא תוכלו לתבוע את חברת הביטוח האחרת.

מציאת ביטוחים חסרים

מי קבע שאתם מכוסים מכף רגל ועד ראש? תוכלו לצאת מנקודת הנחה כי זוהי המציאות רק אחרי שתבדקו את הביטוחים השונים לעומק. אחרי שתדעו בדיוק אילו ביטוחים יש לכם, תדעו אילו ביטוחים חסרים לכם. המציאות שלו משתנה כל הזמן, לכן תרצו לדעת כי נכון להיום אתם מכוסים לגמרי. אם תמצאו ביטוח שחסר, תוכלו להתקשר לאחת מחברות הביטוח לעשות אותו. כך תדעו כי אתם לא עושים ביטוחים שאין לכם צורך בהם. כל ביטוח שרשום על שמכם הוא ביטוח שאתם תשתמשו בו בזמן כזה או אחר.

ביטול ביטוחים מיותרים

לא כל הביטוחים שיש לכם הם ביטוחים שאתם צריכים. חלק גדול מהביטוחים יכולים להיות כאלה שלא תהיה סיבה שבגללה תפעילו אותם. לא חבל שתשלמו על ביטוח שאין לכם צורך בו? הרי מדובר על עשרות שקלים כל חודש. במקרה מסוים ההוצאה יכולה להגיע אפילו למאות שקלים כל חודש מבלי שתהיה לכך סיבה מוצדקת. בזמן בוחנים הר הביטוח העדר תביעות או כל בדיקה אחרת, אפשר לבחון את הביטוחים הקיימים. כך תדעו אם יש ביטוח על שמכם שרוב הסיכויים שלא תשתמשו בו בעתיד. אם יהיה לכם ספק לגבי ביטוח מסוים, טוב להשאיר אותו לכל מקרה שהוא. אך אם אתם בטוחים שאין לכם צורך באותו ביטוח תוכלו לבטל אותו בקלות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה