מה בעצם עושים בניתוח הגדלת חזה?



ניתוח הגדלת חזה הוא ניתוח נפוץ שרב עליו המידע אבל מכיוון שהוא מתבצע כל הזמן בטכנולוגיות חדשות שמחליפות את הישנות, מומלץ תמיד להתעדכן במידע עכשווי עליו. כשרוצים לדעת בדיוק במה זה כרוך ומה משתילים כדי לקבל את המראה הנשי והיפה מומלץ לפנות רק למי שבאמת מוסמך לתת לכן את המידע הזה כדי להבין טוב יותר מהם בעצם השתלים ומה חשוב לדעת עליהם. אתר כזה הוא מדיקו, אתר שבו רק רופאים ואנשי מקצוע בתחום נותנים מידע ומוסמכים לענות לשאלות שלכן במלואן. את המידע הזה תוכלו להשלים אחר כך בשאלות לרופא שלכן שהוא היחיד שיכול לקבוע לגבי הטיפול והניתוח שמתאים לכן ולא חברות ונשים שעברו את הניתוח וממליצות לכן על שיטות שאולי אינן מתאימות לכן.

צילום:freepik

מה חשוב לדעת על שתלים?

באתר מדיקו תוכלו לקבל מידע מלא על השתלים שבהם משתמשים ולמה הם שונים זה מזה ומה מתאים לכל אחת. שתלי הסיליקון עשויים מאותם חומרים בדרך כלל אבל הצורה והגודל שלהם שונים ולכן המגוון הגדול מתאים לכל אחת ולמבנה האישי שלה, למה שמתאים לה לפי נתוניה ומצב בריאותה וגם לטעמה האישי לגבי צורת השד, אם צריך לתקן אותו, למשל. ההבדל הנוסף ביניהם הוא המעטפת של השתל שעוטפת את החומר של המילוי והסוג שלה הוא זה שמותאם לכל אחת לפי מה שנכון לה – חלקה או מחוספסת. המעטפת היא זאת ששומרת על הסיליקון ואוטמת אותו אבל היא גם חזקה וגמישה באותה מידה כדי לשמור על החומר מבפנים וגם לא להתפוצץ בגלל מכה מבחוץ. הרופא המנתח הוא זה שמחליט על סוג השתל ויחד אתך בוחר את הצורה בהתאם לשיקול דעתו המקצועי מה ייראה טוב יותר לפי מבנה הגוף והשדיים שלך. את הרי רוצה מראה טבעי ככל האפשר שגים ייראה ויתפקד טוב לאורך שנים.

לדעת יותר על סיליקון ועל חומרי מילוי

בעבר, חומרי מילוי שונים היו בשימוש בניתוחים להגדלת חזה אבל כבר כמעט אינם נפוצים, מלבד הסיליקון שהוא מיוצר היום בצורה מאוד עדכנית ובטוחה לשימוש בצורת ג'ל. היום הכל בטיחותי יותר ומחזיק מעמד כולל המעטפת שבעבר היו בה באמת בעיות ייצור, אבל היום מדובר בשתלים ארגונומיים מותאמים ובנויים טוב יותר, כמו גם ייצור איכותי יותר. הוא נחשב לבטוח מאוד לניתוחים ואם את רוצה בכל זאת לדעת עליו יותר את מוזמנת לקרוא בשאלות ובתשובות שמופיעות בפורומים באתר כזה כמו מדיקו, וגם לפנות ולשאול בעצמך לאחר שראית את כל המאמרים והסרטים המקצועיים על סיליקון ועל ניתוח הגדל חזה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה