מה ההבדל בין הר הביטוח להר הכסף



כבר כמה שנים שאנחנו שומעים על מיזמים חדשים של משרד האוצר ורשות שוק ההון ולא בטוחים מה בדיוק הם עושים ולמה הם נולדו. לכל מי שלא חי ונושם את חיי הביטוח והכספים שלו, ומוצא את עצמו לא פעם מופתע מכל מיני נתונים עצמיים שקיימים לגביו, החלטנו להרים את הכפפה ולהיות אלו שיסבירו לכם בדיוק מה ההבדל בין הר הביטוח להר הכסף, ולעשות אחת ולתמיד סדר בדברים ככה שתוכלו להשתמש בשני המיזמים הנפלאים האלו ביעילות.

קרדיט התמונה: PIXABAY

הר הביטוח – מה זה אומר?

הר הביטוח הוא למעשה מיזם שמתייחס לכל עולם הביטוח. המיזם מאפשר לכם למצוא בצורה מרוכזת את כל סוגי הביטוחים הקיימים עבורכם, כולל ביטוח רכב, ביטוח בריאות, ביטוח דירה, ביטוח חיים ועוד, ומראה את הפרטים המלאים על כל ביטוח כזה שקיים עבורכם. רוצים לדעת אצל איזו חברת ביטוח קיים ביטוח החיים שלכם? רוצים לדעת כמה אתם משלמים עבור פוליסת ביטוח רכב שרכשתם? אין שום בעיה – הר הביטוח כאן בדיוק בשביל לעשות את זה עבורכם.

בהזנה של כמה פרטים אישיים תוכלו לקבל את הפרטים על הפוליסות השונות שלכם, ובלחיצת כפתור תוכלו לגשת אל המידע המלא עליהן שנמצא באתר האינטרנט של חברת הביטוח. בנוסף, הר הביטוח בא במטרה למצוא עבורכם כפל ביטוחים, כך שאם בטעות לאורך הדרך רכשתם לעצמכם שני ביטוחי חיים, תוכלו לבטל את אחד מהם ולהפסיק לשלם עליו כפול.

ומה זה הר הכסף?

אז כשאומרים הר הכסף מה הכוונה כאן בעצם? לאורך הדרך כנראה שפיזרתם קצת כספים מיותרים שיכולים, עכשיו, לחזור אליכם ובגדול. מדברים על סכומים של מיליארדי שקלים שנאגרים אצל הגורמים השונים אשר אנשים לא הגיעו לאסוף אותם בחזרה, ועם הר הכסף תוכלו לעשות את זה מאוד בקלות.

מספיק שהחלפתם סוכני ביטוח, החלפתם קרן פנסיה אחת באחרת, עשיתם רילוקיישן לחוץ לארץ לתקופה, התרחשו שינויים שונים בחברה שלכם ועוד – כבר ככל הנראה השארתם בצידי הדרך כספים שיכולים לחזור אליכם.

מה ההבדל בין הר הביטוח להר הכסף?

אם כך, ההבדל הברור בין הר הביטוח להר הכסף הוא ששניהם מיזמים עם יכולות איתור מעולות, אולם שניהם מאתרים דברים אחרים: הר הביטוח מאתר ביטוחים ואילו הר הכסף מאתר כספים. בנקודות השוני בין שני המיזמים ניתן להצביע על כך ששניהם חינמיים לחלוטין בשלב הבדיקה הראשונית ושניהם יכולים לתת לכם את התמונה המלאה שתוכל לסייע לכם לקחת צעדים מתקדמים יותר בעתיד על מנת להשיב אליכם את הכספים או על מנת לבטל ביטוחים שאינם רלוונטים.

האם אני יכול לבדוק רק על עצמי את הפרטים בהר הביטוח ובהר הכסף?

שני המיזמים נותנים אפשרות בדיקה גם עבורכם וגם עבור קרובי משפחה שלכם שנפטרו. ולמה? הרבה פעמים אחרי שאדם עובר אל העולם הבא, הוא מותיר אחריו כספים שהוא ממשיך לשלם עבור ביטוחים, קרנות פנסיה ועוד – ואין כל סיבה להמשיך לשלם אותם אחרי מותו של קרוב המשפחה.

לכן, בעזרת בדיקה פשוטה בשני המיזמים תוכלו להבין בדיוק איפה אתם עומדים ולפתוח בתהליכים שישיבו אליכם את הכספים.

איך ממשיכים מרגע שקיבלתי את התוצאות של הר הביטוח והר הכסף?

אם נמצאו עבורכם כספים אבודים במיזם של הר הכסף או אם תרצו לבטל פוליסות ביטוח מסויימות, תצטרכו לגשת אל השלב ובא ולפנות באופן ישיר אל הגורמים השונים. בבדיקה עבור קרוב משפחה שנפטר תצטרכו גם להצטייד במסמכים שמעידים על הקרבה ביניכם.

שיהיה המון בהצלחה!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה