שאלתם את עצמכם מה הופך אישה ממוצעת לאישה חזקה? בעבר היה קשה לספר על נשים חזקות, כאלה שבאמת שינו דברים והשפיעו על החיים שלנו. בשנים האחרונות אנו רואים המון נשים שנכנסות אל תוך המיינסטרים. מה שאומר שהשיח על נשים בעלות עוצמה הוא דבר שכיח, כזה שכולם עוסקים בו. זה כבר לא נדיר לראות אישה מחזיקה בתפקיד משמעותי או עושה דברים שגברים היו עושים בעבר. מכאן נשאלת השאלה, מה נשים יכולות לעשות על מנת להיות חזקות?

קרדיט לתמונה Freepik

 הינה כמה דגשים שהופכים נשים מן השורה לנשים חזקות עם השפעה אמיתית. כל אישה יכולה ליישם את הטיפים הללו כדי להפוך את עצמה לחזקה ומשפיעה. אפילו אם נראה לך שיש תקרת זכוכית שמונעת ממך להתקדם, אל תיתני לה למנוע ממך לנסות.

אישה חייבת להאמין בעצמה

על מנת שהעוצמה תבוא לידיי ביטוי כל אישה חייבת להיות זו שמאמינה בעצמה ראשונה. ברגע שאישה מאמינה בעצמה, היא לא תיתן לדברים הקטנים להפיל אותה. עד לא מזמן נשים לא היו מאמינים בעצמן, זה מה שגרם רק למעטות להצליח. מי שהצליחו לפני כמה עשורים היו נשים שהאמינו ביכולות שהן מביאות יחד איתן. זוהי הסיבה שבגינה גם היום נשים מחויבות להאמין בעצמן ובייחודיות שפורצת מהן. ברגע שאישה תאמין בעצמה, אין סיבה שלא יראו בה כחזקה ועוצמתית יותר מאשר אחרים. הכוונה היא גם לגברים וגם לנשים, ללא שום הבדל בהקשר הספציפי הזה.

הקשיבי לביקורת כלפייך

אף אחד לא אוהב לשמוע את הביקורת עליו, זה לא באמת משנה מי אומר אותה. אנשים אוהבים תמיד שאומרים עליהם דברים חיוביים, אך המציאות לא תמיד ורודה. נשים (כמו גם גברים) עשויות לשמוע ביקורת על הדרך בה הן עושות פעולות מסוימות. אישה חזקה ועוצמתית היא אישה שלוקחת את הביקורת ולומדת ממנה לקראת ההמשך. אישה שלא תלמד מהביקורת ולא תשמע מה יש לאחרים להעיר, תתקשה להשיג את מטרותיה. כל עוד הביקורת נאמרת במטרה לשפר את מה שאת עושה, אין סיבה שלא תלמדי ממנה. ביקורת עניינית היא אולי הדבר הכי טוב והכי משמועתי שיכול לקרות לך.

תהיה מוכנה להחליט החלטות

אישה חזקה היא אישה שיודעת לקבל את ההחלטה הסופית שלדעתה תהיה הטובה ביותר. זה עוד אלמנט שמבדיל בין נשים שמוגדרות כחזקות לבין כאלה שמוגדרות כחלשות. מה שאת צריכה לעשות זה פשוט להיות זו שעושה את ההחלטה הסופית. גם אם ההחלטה הסופית הולכת נגד הזרם, האמיני במה שאת חושבת ורואה לנכון. בסופו של יום אם את מאמינה בהחלטה, אין סיבה שהיא לא תוביל אותך למקומות נפלאים. המקומות הללו הם מקומות שיכולים לגרום לך להפוך את הקערה על פיה. נשים שחוששות לקבל החלטות באופן עצמאי יתקשו להשאיר אחריהן רושם חיובי.  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה