מה היתרון של מדפסת לייזר או דיו



יכול להיות שאתם צריכים אותה לבית ויכול להיות שאתם צריכים אותה למשרד. מה שבטוח הוא שבלי מדפסת יהיה קשה לכם להסתדר, כי היא בשימוש ועוד תהיה בשימוש שנים רבות על אף הרצון והמאמץ להפחית את השימוש בנייר

FREEPIK

יש צרכים שונים לבית או למשרד בכל מה שנוגע למדפסת ויש משרדים בגדלים שונים. בסופו של דבר עולה תמיד השאלה איזה מדפסת לקנות, האם לקנות מדפסת דיו או מדפסת לייזר ולכל אחת יש את היתרונות שלה. אז הנה סקירה קצרה של היתרונות שיש לכל אחת מהמדפסות הללו.

מהירות הדפסה

ההבדל הראשון בין שתי המדפסות, זו שעובדת על לייזר וזו שעובדת על הזרקת דיו היא מהירות ההדפסה. מדפסת לייזר עובדת בצורה מהירה הרבה יותר מאשר מדפסת הזרקת דיו, מה שיכול להיות קריטי בלא מעט משרדים. מדפסת כזו תשמש אתכם ביעילות אם יש לכם כמה עובדים שעושים בה שימוש ממחשבים שונים, ואם המשרד שלכם גדול עם עבודה רבה של המדפסת באופן יום יומי, היא צריכה להיות הבחירה בשבילכם.

טקסט או תמונה?

עוד משהו שצריך לבחון לפני שבוחרים מדפסת הוא מהו סוג השימוש העיקרי. בדרך כלל במשרד המדפסת מדפיסה חומרים טקסטואליים בעיקר ובבית היא מדפיסה תמונות ואלמנטים ויזואליים שונים. בכל מה שנוגע לרזולוציה, דווקא מדפסת הזרקת דיו מנצחת. היא תתאים יותר לשימוש מאסיבי להפסת תמונו לעומת מדפסת הלייזר צבעונית שתתאים יותר להדפסת טקסט.

עלויות אחזקה

מדפסת לייזר צורכת פחות ואפילו הרבה פחות דיו. זה אומר שלטווח הארוך היא תהיה זולה יותר מכיוון שעלויות האחזקה שלה יהיו נמוכות יותר. היא נחשבת גם יותר חזקה ואמינה ככה שהטיפולים בה יהיו על פני טווח זמן ארוך יותר, מה שעוד יותר מוזיל את העלויות שלה. היא אומנם יקרה יותר בקנייה אבל כשקונים מדפסת צריך לעשות את החישוב הכללי ובחישוב הכללי לשימוש מאסיבי, היא תהיה זולה יותר.

שחור לבן או צבע?

יתרון שיש למדפסות הזרקת הדיו על פני מדפסות הלייזר הוא הצבע. כיום רוב מדפסות הלייזר מדפיסות בלי צבע מה שאומר שחור לבן, ויש כאלו שזה בעייתי בשבילם. מדפסות לייזר שמדפיסות גם צבעוני יקרות מאוד ובדרך כלל במשרדים לא יהיה בהן צורך.

אז מה לבחור, מדפסת לייזר או מדפסת הזרקת דיו? לכל אחת אם כן יש את היתרונות שלה. כל אחד צריך לעשות את השיקולים שלו ולקבל את ההחלטה הנכונה עבורו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה