מה היתרונות בשימוש בשמפו ללא מלחים?



שמפו ללא מלחים הפך בשנים האחרונות לאחד הטרנדים הבולטים ביותר בעולמות השיער. הידע המקצועי אותו רכשו בעלי מקצוע במרוצת השנים הובילו לעלייה במודעות בכל הקשור למעבר לשימוש בשמפו ללא מלחים. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות ותהיות אודות שמפו ללא מלחים – אנשי המקצוע של רביבל פה לעשות לכם סדר.

קרדיט תמונה FREEPIK

שמפו עם מלחים (SLS)

לפני שנתחיל לדבר על שמפו ללא מלחים מוטב שנדבר על השמפו המוכר – שמפו עם מלחים. אנו למדים כי מרבית מוצרי השיער לרבות שמפו ומרכך בישראל ובעולם מכילים Sodium Lauryl Sulfate (SLS) ו/או מלחים בתרגום פשוט. אנו למדים כי אותו SLS נחשב לחומר ניקוי זול ולא בריא אותו אנו יכולים לראות במגוון רחב של נישות לרבות עולם מוצרי הניקוי וההיגיינה. תפקידם של אותם מלחי SLS הינם ליצור את אפקט הניקיון וההקפצה שכולנו מכירים על גבי השיער שלנו ולנקות את השיער ואת הלכלוך שהצטבר עליו. יחד עם זאת אנו למדים כי שמפו עם מלחים יכול לגרום ללא מעט בעיות. Sodium Lauryl Sulfate הינו חומר אשר הוכח כבר בעבר מעבר לכל ספק שהוא עלול לגרום לגירויים בעור, בקרקפת ואף להוביל להחמרה של בעיות עור קיימות. ממחקרים שנעשו בעבר נמצא קשר ישיר בין ירידה ביכולות בלוטות החלב של המשתתפים לייצר שמנים טבעיים וחיוניים לשיער לאחר שימוש ארוך טווח במסכה ו/או בשמפו בעל מלחים. חומר זה מתאפיין כחומר העלול לגרום לחוסר איזון הורמונלי, אילו הן הסיבות הבריאותיות בגינן אנשים רבים עוברים לשמפו ללא מלחים. יחד עם זאת, מעבר לסיבות הבריאותיות אנו רואים מגוון רחב של סיבות אחרות אשר הפכו את ה-שמפו ללא מלחים למלך החדש בעולם עיצוב השיער.

מה זה שמפו ללא מלחים?

לאחר שדיברנו על שמפו עם מלחים מוטב שנבין מה הוא שמפו ללא מלחים. אנו מאמינים שבשנים האחרונות הספר שלכם אמר לכם לא פעם לעבור לשמפו ללא מלחים – אלו יכלו להיות לאחר החלקה, עיצוב השיער בחום ולעיתים גם כהמלצה בונה לשמירה על איכות השיער במהלך תספוקת שגרתית. שמפו ללא מלחים כשמו כן הוא הינו שמפו אשר לא מוסיפים אליו מלחים או בשמם המקצועי סולפטים (SLS). רכיבים אלו מוסיפים אל מוצרי השיער השונים מאחר והם מייצרים את אפקט ההקצפה – יחד עם זאת כל המלחים שבאים במגע עם הראש עלולים לגרות לגירוי בשיער ובקרקפת ואף מייבשים את השיער באופן קבוע. כמו שכבר הצלחתם להבין המלחים הינם חומר זול ביותר אשר מוסיפות החברות השונות אל תמרוקי השמפו. אנו רואים כי שמפו ללא מלחים מכיל מגוון רחב של חומרי גלם איכותיים לרבות חומרים טבעיים לרבות תמציות צמחים, שמנים איכותיים מן הטבע, פרוטאינים ועוד אשר נותנים לו עדיפות עליונה אל מול השמפו המסורתי.

היתרונות בעבודה עם שמפו ללא מלחים

שמפו ללא מלחים כבר מזמן הפך להיות בחירת הטבעית של אלפי משקי בית בישראל ויש לכך לא מעט סיבות. רביבל החליטו לרכז עבורכם מספר היבטים ויתרונות אשר הכתירו את השמפו לתמרוק הטוב ביותר לשיער:

  • שמפו מונע דמעות – אנו למדים כי אחד מן היתרונות הבולטים של שמפו ללא מלחים נוגע לעובדה שהוא מתאים בצורה מושלמת אל אנשים אשר סובלים מרגישויות שונות בעיניים. שמפו בעל מלחים גורם לצריבה רבה במגע עם העיניים, שמפו ללא מלחים עובד בטכניקת אל-דמע ונחשב מושלם עבור אוכלוסיות אלו.
  • הגנה מיטבית על קרקפת השיער – כמו שכבר הצלחתם להבין מלחים אינם חומרים טובים, על אחת כמה וכמה כאשר אנחנו מדברים על מלחים אשר משתמשים בהם גם בעולמות חומרי הניקוי ומוצרי היגיינה. הקרקפת שלנו נחשבת לאזור רגיש ביותר ומגע ישיר עם מלחים עלול לגרום ליובש, צריבה וגירוי של הקרקפת. כמו כן אנשים הסובלים מרגישויות בעור ובקרקפת עלולים לגלות כי מצבם החמיר מתוצאה משימוש בשמפו עם מלחים. שמפו ללא מלחים מכיל חומרים טבעיים ושומנים איכותיים מן הטבע – מה שעוזר לנו לשמור בצורה מיטבית ונכונה על הקרקפת שלנו.
  • התאמה לכל סוגי השיער – בשונה ממה שאנשים רבים נוטים לחשוב כאשר אנחנו מדברים על שמפו ללא מלחים אנו מדברים על מוצר אשר מתאים לכל אדם ולכל סוג שיער – עבור תסרוקות קצרות, ארוכות, שיער חלק, שיער בלונדיני, שיער שעבר צביעה בחום, שיער מתולתל, שיער גלי, שיער שנוטה להישבר בקלות ושיער כהה. כאשר אתם רוכשים שמפו ללא מלחים אתם יודעים שאתם לא צריכים להתאים שמפו במיוחד עבורכם.
  • לחות השיער – שמפו ללא מלחים מכיל חומרים איכותיים אשר עוזרים לנו לשמור על הלחות הטבעית של השיער לצד הברק הטבעי והרכות השיער. ספרים מאז ומתמיד המליצו לנשים ו/או גברים אשר החליקו, צבעו ו/או עברו טיפולים כימיים בשיער להשתמש אך ורק בשמפו ללא מלחים על מנת לשמור על השיער חיוני ובריא.
  • הימנעות מחשיפה לתרכובות כימיות ומלחים – שמפו ללא מלחים עוזר לכם להימנע מחשיפה למלחים לא איכותיים לצד תרכובות כימיות אשר יכולות לפגוע בכם ובקרקפת השיער שלכם.
  • שמפו ידידותי לסביבה – אנו למדים כי שמפו ללא מלחים יופק בעיקר משמנים צמחיים ומוצרים טבעיים מה שהופך אותו לידידותי לסביבה ולמשתמש.

איך אדע שרכשתי שמפו ללא מלחים?

אתם ניגשים אל הסופר הקרוב ותוהים האם רכשתם שמפו עם מלחים ו/או ללא מלחים. מהסתכלות על המרכיבים אנו נוכל לדעת האם השמפו שרכשנו הינו ללא מלחים ו/או עם מלחים. בין המרכיבים הבאים מעידים על שמפו בעל מלחים:

  • Sodium Lauryl Sulfate (SLS)
  • Sodium Laureth Sulfate (SLES)
  • Triethanolamine (TEA)
  • Parabens
  • Phthalates

כמו כן אנו למדים כי ברוב המקרים בהם השמפו יהיה ללא מלחים היצרן ידאג להזכיר זאת ללקוח באריזת המוצר.

אמרתם שמפו ללא מלחים אמרתם רביבל

רביבל הינה חברה המתמחה במוצרים איכותיים לשיער מן היצרן ליבואן ומספקת מעטפת מלאה בעולם השיער לצד ציוד למספרות. אם חיפשתם אחר שמפו ללא מלחים אנו שמחים לבשר לכם שהגעתם למקום הנכון עבורכם. תוכלו למצוא שמפו ללא מלחים באתר רביבל מן חומרי הגלם המובילים והאיכותיים ביותר ובמחירים אטרקטיביים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה