מה המחיר של דפיברילטור



הדפיברילטור (בעברית – מפעם), הוא מכשיר המחזיר את קצב הלב לפעולה. זאת, באמצעות שוק חשמלי ללב, שאמור להחזיר את הלב לקצב תקין של פעימות. מפעיל הדפיברילטור מצמיד שתי אלקטרודות לצידי הגוף של החולה, בסמוך ללב. לאחר מכן נותן המכשיר למטופל מכת חשמל חזקה. במקרים שבהם הלב הפסיק לפעול אבל הגוף עדיין מראה סימני חיים, עשוי הלב לחזור לפעולה תקינה כבר אחרי השוק הראשון. עם זאת, יכול הגורם המפעיל את הדפיברילטור להפעיל אותו שוב אם המטרה לא הושגה. גם במקרים שבהם המטופל סובל מפרפור חדרים, טכיקרדיה (קצב לב מוגבר מאד) או פעולה בלתי סדירה של הלב, עשוי הדפיברילטור להחזיר את פעולת הלב למצב תקין. באילו מצבים מתעורר הצורך לבצע פעולה הכרוכה בשימוש במפעם? אילו סוגים של דפיברילטורים קיימים ומהו טווח המחירים שלהם? היכן ניתן לרכוש מפעמים איכותיים?

freepik

מתי  מתעורר הצורך להסתייע בדפיברילטור להחייאה

דפיברילטור הוא מכשיר שאמור לסייע אך ורק במקרים דחופים, כאשר לא נותרה אפשרות אחרת להחזיר לפעולה תקינה את הלב של אדם שלבו שלו מפסיק לפעום, או הסובל מטכיקרדיה או במקרים אחרים. מי שצריך לקבל את ההחלטה להפעיל דפיברילטור ולבצע פעולה הנוגדת במהותה את מהלך הפעילות הרגיל של הלב, חייב לקבל את ההחלטה בתוך שניות בודדות ולרוב במצבי לחץ החורגים מאלה שאדם בלתי מנוסה חווה בחיי היום יום ובחיים המקצועיים שלו בכלל. עם מצבי הלחץ כאמור ניתן למנות אנשים הסובלים מהתקף לב שגרם למעשה להשבתת הפעילות התקינה שלו, מה שעלול בתוך זמן קצר להתפתח לכדי הפסקת הפעילות ומותו, חלילה, של המטופל. מצבים מסכני חיים כאלה יכולים להתרחש גם במהלך ניתוח או פעילות רפואית אחרת. תקצר היריעה מלתאר כאן את כלל המצבים הללו. עם זאת, ברור שמאז החל השימוש בדפיברילטורים, עלו בצורה משמעותית הסיכויים של אנשים שהלב שלהם הפסיק לפעול ושבהם הבעיה אובחנה בזמן, להינצל ולחזור לחיים תקינים.

טווח המחירים של דפיברילטורים

גופים וחברות שונים עשויים לדרוש עבור מכשיר דפיברילטור מחיר משתנה. המחיר נקבע על פי החברה המייצרת, איכות המכשיר ומהי התפוקה שלו, מבחינת כמות השוקים שהוא מסוגל לייצר. באופן כללי, המחירים הם בטווח של אלפי שקלים למכשיר, בכפוף לביצועים שלו. עם זאת, חשוב מאד שמי שמשתמש בדפיברילטור יכיר אותו לעמוק וילמד את היתרונות שלו וגם את החסרונות, אם ישנם כאלה. זאת במטרה להפיק ממנו את המיטב מצד אחד ולהימנע ממצב שבו המכשיר לא יבצע את הייעוד שלו במקרה הצורך. גם הקלות שבה ניתן להפעיל את המכשיר ולנייד אותו ממקום למקום, עשויה בהחלט להשפיע על המחיר. כל מוסד רפואי המכבד את עצמו מחזיק מספר מכשירים כאלה, כך שלמעשה ההוצאה בגין הרכישה של מכשירים מהסוג הזה יכולה להגיע לסך של עשרות אלפי שקלים. בשיקול של עלות מול תועלת – המכשירים הללו בהחלט חשובים וערכם לא יסולא בפז.

אחת החברות המתמחות בתחום השיווק של דפיברילטורים היא חברת עמוס גזית בע"מ. החברה הזאת אמונה על ייבוא ושיווק של מגוון רחב של מוצרים בתחום הרפואי, בתחום הבטיחות וכן בתחום התמיכה הטכנית. הדפיברילטורים המשווקים על ידי החברה נמנים עם הטובים מסוגם ומשווקים למוסדות רפואיים שונים בכל רחבי הארץ. אם יש לכם עניין לרכוש דפיברילטורים, יחד עם סוגים אחרים של מכשור וציוד רפואי, אתם במקום הנכון. צרו קשר כבר כעת והמקצוענים של עמוס גזית בע"מ יחזרו אליכם בהקדם. הם יסייעו לכם בבחירת הציוד והמכשור האיכותי והמתאים ביותר וילוו אתכם עד לסיום המוצלח של פעולת הרכישה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה