מה זה ארון פח ולמה חשוב להחליף כל כמה שנים



אנחנו לא נוטים לחשוב על תפקיד התשתיות בחיינו, אך הן אלו שמאפשרות לנו לשמור על השגרה ולמעשה לעשות את מה שאנחנו רוצים. כך למשל, מעטים הדברים שניתן לעשות ללא חשמל, ואחד החלקים החשובים בחשמל הם ארונות חשמל – או כפי שאנחנו מכירים אותם בבתים משותפים, ארונות פח לבניין. במידה ולוח החשמל לא נמצא בתוך ארונות פח מומלץ בחום להתקין ארון כזה, ולדאוג להחליף פעם בכמה שנים את הארון כדי לשמור על בטיחות מרבית.

קרדיט תמונה יח"צ

ארונות פח לחדר מדרגות – מדוע זו האלטרנטיבה המומלצת?

באשר למיקום תשתית החשמל קיימות מספר אפשרויות, אך אין ספק כי דלתות לארונות חשמל מפח הם האלטרנטיבה העדיפה. מדוע? לכך יש מגוון סיבות:

  1. בטיחות באש

בכל מה שקשור לחשמל בטיחות היא במקום הראשון, וארונות פח הם האפשרות הבטיחותית ביותר. כך למשל, בעבר (ובמקומות מסוימים גם היום) היה פופולארי להשתמש בארונות עץ, אך ארונות עץ עלולים להתלקח עם כל ניצוץ קטן והסכנה גדולה במיוחד כאשר התשתית ישנה. ארונות פח לעומת זאת אינם דליקים, ולכן מעבר לארונות פח פירושה מניעת שריפות.

  1. סגירה הרמטית

ארונות פח מאפשרים סגירה הרמטית וכך מאפשרים מניעת גישה מילדים, וזאת בניגוד לאלטרנטיבות אחרות "פרוצות" יותר, שלא מאפשרות סגירה הרמטית.

  1. תחזוקה

בניגוד לעץ, ארונות פח לא דורשים תחזוקה רבה שכן מדובר בחומר עמיד הרבה יותר. פח לא נרקב עם השנים, ומומלץ רק לנקות מדי פעם כדי שייראה נהדר.

  1. מראה אסתטי

ארונות פח הם אלגנטיים ונראים טוב ובאופן כללי נותנים תחושה אסתטית – והעמידות לאורך שנים בהחלט מסייעת גם במובן הזה.

ארונות מתכת מחיר

מחיר החלפת ארון פח תלוי במספר גורמים, ונע בין כ-400 ל-1,200 ₪. כאשר מדובר בבתים משותפים, העלות מן הסתם ממתחלקת בין כל דיירי הבניין כך שלא מדובר בהוצאה כבדה. אנחנו בחברת כל מתכת מציעים התקנה או החלפה ארונות פח: ארונות פח לבניין, ארונות פח לתעשייה ועוד. אם ארונות הפח שלכם התיישנו או שתשתית החשמל לא מאוחסנת בארונות פח, התקשרו אל חברת כל מתכת - וניתן לכם הצעת מחיר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה