מה זה החזר מס רכישה? - זכותך



החזר מס רכישה הוא למעשה שם נרדף להחזר מס שבח. שני השמות ושני ההחזרים הם החזר אחד המתייחס למצב בו בעל נכס נדלן כלשהוא, כגון דירה, מגרש או משרד, מוכר את הנכס שלו ברווח. אותו רווח הוא בעצם ההשבחה של הנכס. נניח רכשתם דירה במיליון שקלים ומכרתם אותה במיליון וחצי שקלים, הדירה שמכרתם נמכרה ברווח של חצי מיליון שקלים ועל הפרש זה תאלצו לשלם אחוז מסוים בתור מס שבח, על השבחת הנכס, או בשמו האחר – מס רכישה. החזר מס רכישה אם כן האו החזר מס שייתכן ואתם זכאים לו במידה וגבו מכם ושילמתם יותר מדי מס ביחס לכלל ההוצאות וההכנסות שלכם באותה שנה. חברת זכותך מתמחה בבדיקת סטטוס החזר מס רכישה וכל החזרי המס האחרים עד 6 שנים ארוחה משנת המס הנוכחית! בדקו עכשיו את זכאותכם לקבל החזר מס על תרומות, החזר מס רכישה, החזר מס על מחלה קשה או נכות ועוד!

קרדיט תתמונה - FREEPIK

איך ליהנות מקבלת החזר מס רכישה ישירות אל חשבון הבנק!

החזר מס הוא כלי של רשות המס לעודד אנשים לעבוד ולהצהיר על הכנסותיהם כפי שהן באמת. חישוב המס נעשה לפי מדרגות מס כך שמי שמרוויח יותר משלם יותר מס. המס נגבה כל חודש אך למעשה מתבצע בחישוב שנתי הנפרש על 12 חודשים. החזר מס רכישה כמו החזרי מס אחרים יכולים להיות רלוונטיים מכיוון שבסוף השנה נעשה שקלול של סכומי ההוצאה וההכנסה וכן תשלומי המס שנגבו מכך במקדמות מס ההכנסה ואם מס הכנסה מוצא שגבו מכם יותר מדי מס מראש, הוא אמור להחזיר לכם אותו בשנה לאחר מכן. חברת זכותך מטפלת במתן החזר מס רכישה על כל מי שמכר נכס נדלן ברווח ושילם עליו מס. גם במקרים של הפסד כמובן שמגיע לכם החזר מס על ההפסד. חייגו לפרטים נוספים ובדיקת סטטוס המס שלכם במשרדי רשות המס עכשיו!

זכותך - החזר מס רכישה בשווי עשרות אלפי שקלים!

החזר מס רכישה יכול להגיע לעשרות אלפי שקלים מכיוון שמחיר נכס נדלן הוא מאות ומיליוני שקלים. זו הסיבה שמבין כל החזרי המס הקיימים, החזר מס רכישה הוא החזר מס משמעותי שאסור לאף בעל נכס שמכר את נכסו, לוותר עליו. בדיקת זכאות פשוטה באתר רשות המיסים תגלה אם מגיע לכם לקבל החזר מס רכישה על כל עסקת נדל"ן שביצעתם ובמידה ויתברר שאכן גבו מכם יותר מדי מס, תפוצו ותקבלו החזר מס בסכום המיותר שנגבה מכם. סכום זה יכול להגיע לעשרות אלפי שקלים, ביחס תואם לגובה העסקה שבוצע על נכס הנדלן שמכרתם! חברת זכותך מאתרת את החזרי המס המגיעים לכל אזרח, חייל משוחרר, שכיר, עצמאי, בעל נכס וכו' ומסייעת לכולם לקבל את החזרי המס שהמגיעים להם עבור 6 השנים האחרונות משנת המס הנוכחית!

משיגים לך החזר מס רכישה – בדיקת זכאות חינם!

חברת זכותך מטפלת בתיקי החזר מס רכישה, החזר מס שבח, החזר מס על פדיה מוקדמת של קופת גמל, החזר מס עבור אימהות חד הוריות, החזר מס על לימודים ועבודה ועוד. פנו אלינו לקבל ייעוץ מקצועי ראשוני ללא עלות וללא התחייבות ולשמיעת הסבר על השירות. התשלום על השירות הוא רק על הצלחה בלבד! כלומר במידה ונבדוק ונמצא שאינכם זכאים להחזר מס, לא תשלמו אך לפחות תדעו האם מגיע לכם או לא החזר מס. סדרו את סטטוס המס שלכם מול רשות המס: בדקו שפרטיכם האישיים כולל מספר חשבון הבנק הנכון שלכם, מעודכנים במערכת ובמחשבי רשות המיסים על מנת שאפשר יהיה להחזיר לכם כסף לחשבון הבנק הנכון. בדקו שאתם מקבלים את נקודות זיכוי המס המגיעות לכם ועוד. חברת זכותך עוזרת למאות לקוחות ליישר קו מול רשות המס, לעדכן את סטטוס המס שלהם ולקבל כל החזר מס, הטבת מס ונקודת זיכוי מס המגיעה להם!

מטפלים בכל סוגי החזרי המס: החזר מס על תרומות, החזר מס רכישה ועוד!

הנה רשימה של כמה סוגי מס והחזרי מס שחברת זכותך מטפל בהם:

  • החזר מס רכישה – החזר זה המוכר יותר בתור החזר מס שבח הוא החזר המגיע לכל מי שמכר נכס נדלני ברווח או הפסד ושילם יותר מדי מס על עסקה. בסוף השנה מס הכנסה מצליב את הנתונים ומחשב האם נגבה מכם מראש יותר מדי מס. במידה וכן תוכלו לבדוק זאת (זה לא אוטומטי, לכן חובת הבדיקה עליכם) ולהגיש בקשה להחזר מס מלא על כל הסכום העודף ששולם ומגיע לכם בחזרה על ידי רשות המס דרך חברת זכותך.
  • החזר מס על תרומות - כל אזרח אשר תרם לעמותה, מוסד או גוף מוכר בישראל זכאי ליהנות מהחזר מס בשיעור של 35% מגובה התרומה! זהו אחוז גבוה והחזר מס שלא רבים מכירים אך הוא מאפשר לתורם ליהנות מהחזר מס על תרומות בווי כספי גבוה וכך הוא יכול לתרום יותר במידה וירצה בכך.
  • החזר מס לעצמאי - פרילנסר, עוסק פטור ועוסק מורשה אמורים לנהל את תיקם מול הרשויות: רשות המס, ביטוח לאומי ומס ערך מוסף לבד או בעזרת יועץ מס או רואה חשבון ולדווח על כל הכנסה והוצאה שיש להם. גובה המס נגזר מהרווח הסופי או למעשה מההפרש בין ההכנסות להוצאות. ככל שתצהירו על הוצאות רבות יותר, תשלמו פחות מס. לכם חשוב לנהל את תיק המס בתבונה ולהתייעץ עם מומחה מס לגביי ניהול נכון של החשבון, הגשת בקשות להחזרי מס וכדומה.
  • החזר מס על פדייה מוקדמת של קופת גמל - קרנות הפנסיה וקופות הגמל נבנו כך שבעליהם יחסכו בהן כסף אותו יוסיפו מדי חודש, עד לגיל פרישה. רובן ככולן של קרנות חסכון ארוכות טווח אלה קונסות את בעליהם על משיכה מוקדמת מהקרן בשיעור גבוה של 35%. ברוב המקרים קרנות אלה נשמרות עד מועד פקיעתם הרשמי אך לפעמים אין בריה ויש צורך למשוך סכום כסף גדול מהקופה למטרה דחופה או חשובה יותר. במקרים אלה תחויבו אוטומטית על המשיכה ולא תקבלו את כל הסכום אלא את הסכום פחות 35%! חברת זכותך יכולה להשיג עבורכם בחזרה סכום כסף זה בעזרת החזר מס על פדייה מוקדמת של קרן פנסיה או קופת גמל! פנו לפרטים עכשיו.

קיימים עוד סוגים רבים של החזרי מס מסיבות שונות: רפואיות, אישיות ותעסוקתיות וחברת זכותך מטפל בכולן. נשמח לעזור גם לך להשיג את הכסף המגיע לכם מהמדינה בדמות של החזר מס מכל סיבה שהיא, הטבות מס חד פעמיות או ארוכות טווח, נקודות זיכוי מס עבור סטטוס אישי או משפחתי ועוד.

אל תוותרו על זכותכם! חברת זכותך מזמינה אותך ליצור עמנו קשר טלפוני או להשאיר לנו הודעה עם כל שאלה ונשמח לחזור אליכם עם תשובה ופתרון מלא לכל בעיית מס שיש לכם ובעיקר במקרים של החזרי מס. להתראות ובהצלחה!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה