מימון לרכב זו למעשה הלוואה לרכישת רכב. 100% מימון לרכב זו עסקת מימון ללא תשלום מקדמה וללא תשלום בסוף התקופה. רק תשלום חודשי, בדיוק כמו פריסת תשלומים.

קפיטל מוטורס

מה זה מימון לרכב?

בגלל שעלות רכישת רכב היא גבוהה, ישנם מספר פתרונות לרכישת רכב בקלות.

  • ליסינג: מסלול זה מאפשר בעצם לנהוג ברכב חדש מבלי לקנות אותו. עסקה זו דומה מאוד להשכרת רכב רק שכאן מדובר בהשכרה לטווח ארוך (2-5 שנים).
  • הלוואה: כמו לקיחת משכנתא לקניית דירה, כך גם ניתן לקנות רכב. למצוא רכב, לפנות לבנק עם מסמכי הרכב, הבנק ישעבד את הרכב לטובת ההלוואה והוא יעבור להיות בבעלותכם המלאה כאשר תסיימו עם התשלומים.
  • מימון: אפשר לומר שהעסקה הזאת מאגדת בין שתי האופציות. רכישת רכב חדש בתשלום חודשי אך התשלום עובר דרך חברת המימון והיא בעצם זו שאחראית לספק לכם את ההלוואה ואת הרכב יחד.

מימון לרכב בעצם מאפשר ללקוח לרכוש רכב חדש או יד שניה מסוכנות ללא התערבות בנק, ללא תפיסת מסגרת אשראי, ולהבדיל מליסינג, הרכב בבעלותכם כבר מהתשלום הראשון. כמו כן, בדרך כלל בעסקאות מימון ניתן לקבל את פריסת התשלומים למשך תקופה ארוכה יותר.

 קפיטל מוטורס

האם כדאי לקנות רכב במימון מלא?

רכישת רכב באמצעות הלוואה מחייבת את הלקוח להחזיק בחשבון בנק תקין עם חיסכון רב בחשבון העו"ש או להיות בעל הכנסה גבוהה וסדירה לאורך זמן. כמו כן, התשלומים עבור ההלוואה מהווים חלק בלתי נפרד ממסגרת האובליגו. למעשה האובליגו אלה הן סך כל ההתחייבויות שלכם לבנק. זה משמעותי מכיוון שלכל חשבון בנק יש מסגרת אובליגו אותה הלקוח לא יכול לעבור. לכן אם תצטרכו לקחת הלוואה נוספת או במקרה שתזדקקו לבצע הוצאה גדולה בלתי צפויה כמו טיפול רפואי, ייתכן שהבנק לא אותה בגלל ההלוואה לרכב.

בעסקת מימון לרכב אין מעורבות של הבנק שלכם ואין השפעה על האובליגו. הרכב משמש כעירבון להלוואה וההתחייבות היחידה שלכם היא לשלם את הסכום שנקבע בכל חודש. מבחינה זו אין ספק שמדובר באפשרות הנוחה יותר. כמו כן, כפי שציינו קודם, הבנק יכול לא לאשר את ההלוואה אם המשכורת שלכם אינה יציבה או גבוהה מספיק לפי שיקול דעתו או מפני שאין לכם מספיק כסף בחשבון העו"ש. בעסקת מימון כל בנק וכל חברת מימון יכולה לספק לכם מימון לרכב. לכן ניתן לקבל אישור בקלות ובתנאים טובים יותר – שוק תחרותי.

 קפיטל מוטורס

איך עושים מימון לרכב?

כדי לקבל מימון לרכב ניתן לרכוש רכב מסוכנות המספקת פתרונות מימון או למצוא רכב בעצמכם ולסגור את מסלול המימון בנפרד באחד הבנקים או גופי המימון השונים בישראל. ברוב במקרים, סוכנויות רכב יספקו ריביות ועמלות טובות יותר מכיוון שיש להן רווח גם מעסקת המכירה של הרכב. לכן אין לסוכנויות צורך "להרוויח עליכם" גם במתן ההלוואה. אם תבחרו להגיש בקשה למימון בסוכנות רכב, היא תבחר עבורכם את גוף המימון איתו היא עובדת ותספק את תנאי המימון הסטנדרטיים שסוכמו ביניהם.

 

מה צריך כדי לקבל מימון לרכב?

כדי לקבל מימון לרכב בסוכנות רכב עליכם לתת פרטי אשראי ותעודת זהות. כמו כן ייתכן ותתבקשו למסור היסטוריית חשבון עובר ושב (חשבון הבנק אליו נכנסת המשכורת שלכם), וטופס ריכוז הלוואות במידה ויש לכם הלוואות נוספות.

כדי לקבל את תנאי המימון הטובים ביותר, כדאי לעשות השוואה בין כמה גופי מימון וסוכנויות רכב. קפיטל מוטורס היא סוכנות הרכב המובילה בישראל. היא מתהדרת בשירותי מימון לרכב המשתלמים ביותר בישראל מאז 2004. כדי לקבל את העסקה הטובה ביותר פשוט התייעצו עם הסוכנים המקצועיים של קפיטל מוטורס. הסוכנים מתמחים בתחום הרכב כדי שיוכלו לייעץ לכם בבחירת רכב, יבצעו השוואה בין גופי המימון, יבצעו את כל תהליך הרכישה ויספקו עבורכם מימון לרכב בתנאים הטובים והנוחים ביותר – בהתאמה אישית לכל לקוח.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה