מה חשוב לבדוק לפני שפותחים קופת גמל להשקעה?



החלטתם כי קופת גמל להשקעה זה המקום שבו תרצו לשים את הכסף שלכם? אם תקפידו על כל מיני כללים, ככל הנראה תוכלו להרוויח לא מעט מהצד המשמעותי הזה. אפילו אם היום אתם מרוויחים יפה, אתם תמיד צריכים לזכור כי אי אפשר לדעת מה צופן העתיד. זוהי סיבה מספיק טובה לדאוג לעתידכם ולעתיד הילדים שלכם, אך מה אתם צריכים לדעת לפני שאתם פותחים קופת גמל שמיועדת להשקעה?

freepik

שימו לב לדמי הניהול שתצטרכו לשלם

אחד מהדברים החשובים ביותר שעליכם לשים אליהם לב לפני שאתם פותחים קופת גמל להשקעה זה כמובן דמי הניהול. מדובר על דמי ניהול חודשיים שאותם חברת הביטוח או בית ההשקעות גובה על ניהול התיק שלכם, מוטב כי דמי הניהול יהיו פחותים מאחוז אחד – אם הם יהיו יותר מאחוז מדובר על אחוז חודשי יחסית גבוה.

תבחרו את המסלול האידיאלי עבורכם

קופת גמל נועדה בכדי שתהיה לכם אפשרות גמישה לחסוך כסף, אפשרות שבה תוכלו גם להרוויח אך לא תהיו מאוד מוגבלים. לכן אתם צריכים לבחור את המסלול שהכי מתאים לכם, כי בחירה אחת קטנה יכולה להיות משמעותית. יש קופות גמל שמיועדות לטווח קצר, בינוני או ארוך, והבחירה היא לגמרי שלכם.

אל תבחרו בית השקעות או חברת ביטוח רק לפי המוניטין

יש לא מעט בתי השקעות וחברות ביטוח שיציעו לכם לסגור אצלם את קופת הגמל שלכם. אך בפועל אתם צריכים לבחור את המקום שיציע לכם את התנאים הטובים ביותר, ולא ללכת בצורה עיוורת רק אחרי השם או המוניטין. כמובן שאל תבחרו בחברה לא מוכרת, אך עדיין אל תגיעו נעולים מראש.

אל תבחרו קופת גמל להשקעה לבדכם!

ככל שתבחרו קופת גמל טובה יותר, כך בעצם תוכלו לדאוג יותר לעתיד שלכם. לכן זוהי סיבה מספיק טובה שתשימו לב לכל האלמנטים הקטנים, הם אלה שיכולים לעשות את ההבדל. אך אין סיבה שתצטרכו לעשות את הבחירה המשמעותית הזאת לבדכם, תוכלו לעשות אותה ביחד עם אנשי מקצוע מנוסים שילווה אתכם לאורך כל הדרך.  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה