מה חשוב לדעת לפני שבוחרים ריצוף לבית?




אם אתם נמצאים לפני הליך בחירת ריצוף לבית, ההמלצה היא לשים דגש על כל הפרמטרים אשר יכולים להבטיח לכם את הבחירה הנכונה. להלן מספר פרטים חשובים שכדאי שתדעו לגבי ריצוף לפני שאתם מקבלים החלטה נכונה:

קרדיט תמונה:pexels.com

סוג הריצוף

לפני שאתם בוחרים אריחים, חשוב שתבינו מהם הסוגים השונים של האריחים והסוגים כוללים: ריצוף טבעי (אבן טבעית, שיש וכיוצא בזה), ריצוף תעשייתי (גרניט פורצלן, קרמיקה ועוד..). כמובן, שלכל אחד מהסוגים הללו יש את המאפיינים שלו, אשר באים לידי ביטוי הן באיכות ובעמידות, הן בנראות, הן במחיר והן בפרמטרים אחרים – שחשוב להיות מודעים לכולם לפני שמקבלים החלטה מתאימה.

מגוון רחב של עיצובים

אין כל ספק שעיצוב האריחים אמור להשפיע במידה רבה על הבחירה. הריצוף מהווה כאלמנט בעל תפקיד והשפעה גדולה על נראות הבית ולכן, חשוב להשקיע מחשבה בכל מה שקשור לעיצוב. החדשות הטובות הן שכיום, הודות לטכנולוגיות מתקדמות וחדשניות, ניתן למצוא אריחים במגוון רחב של עיצובים, בצבעים שונים, מרקמים שונים ובדוגמאות שונות. כל שצריך לעשות זה להיחשף לכמה שיותר אפשרויות ולבצע בחירה נבונה.

הגודל של האריחים

אריחים יכולים להגיע במגוון רחב של גדלים, כאשר לצד הגודל הסטנדרטי והמוכר של אריחים 80 על 80, ניתן למצוא אריחים במגוון רחב של גדלים – לדוגמא, אריחים שהינם גדולים במיוחד ויכולים גם להיות במידות של 2 מטר על 2 מטר. לגודל האריחים יש השפעה רבה על נראות המרחב, על יצירת הטקסטורות וכמובן, על הסגנון העיצובי הכולל של הבית. לכן, כדאי להשקיע קצת מחשבה בהחלטה המדוברת.

התאמת האריחים לסוג האריחים

בחירת האריחים אמורה להיות מותאמת גם לחדר – כאשר, בחירת אריחים לחדר ילדים תהיה לרוב שונה במהותה מאשר בחירת אריחים לסלון, למטבח או לחללים אחרים בבית. כך לדוגמא, מי שמעוניין לרצף חדר ילדים, חשוב שיוודא שהוא בוחר באריחים לא מחליקים וכאלו שהינם חזקים ועמידים מפני שריטות ומפגעים אחרים. לעומת זאת,  בסלון יושם דגש משמעותי יותר על נושא הנראות וההתאמה לחלל.

על ידע ומחירים

בסופו של דבר, גם פרמטרים כמו מחירי האריחים ישפיעו במידה רבה על הבחירה. מהסיבה הזאת, ההמלצה היא לאסוף כמויות גדולות של מידע לגבי האריחים. להכיר את הסוגים השונים, המאפיינים והתכנות שלהם. לערוך היכרות גם עם הטכנולוגיות והחידושים – אשר גם הם משפיעים במידה רבה על הבחירה. ובשלב הבא, להבין גם את טווחי המחירים – כאשר, בלא מעט מקרים עדיף כמובן לשלם יותר, בכדי ליהנות מהאריחים הטובים והאיכותיים ביותר.
כמובן, שלפני שאתם מתכננים תקציב, כדאי שתשימו דגש גם על הפרטים הקטנים (והלא פחות חשובים) כמו: ניקיון והתחזוקה – כאשר המטרה תהיה לעשות לכם את החיים כמה שיותר קלים, ההתאמה לבית – לסגנון העיצובי, לגודל החללים ולכל פרמטר אחר בעל השפעה.

סיכום, בחירת אריחים לבית היא בחירה חשובה שיש להם כוח ומשמעות ולכן, היא חייבת להתבצע בצורה מושכלת ונבונה. אם אתם מתקשים לאסוף בכוחות עצמכם את כל המידע הרלוונטי או שאינכם מצליחים להגיע להחלטה או לבחירה, תוכלו כמובן, להיוועץ עם איש מקצוע בעל רקע מקצועי בתחום – ניתן במקרים רבים לקבל את השירות, כחלק מהשירותים המוצעים על ידי החברה ממנה תזמינו את האריחים. כמובן, שגם מעצב פנים יוכל להוות ככתובת אשר בכוחה לסייע לכם בקבלת ההחלטות הנכונות בבחירת האריחים. בסופו של דבר, כל השקעה תהיה משתלמת במידה והיא תוביל אתכם לבחירת אריחים איכותיים ומרשימים אשר ילוו אתכם שנים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה