מה חשוב לדעת על ביטוח בריאות לכלבים



כלבֶ הוא חלקֶ מהמשפחה, וכמו בן משפחה הוא יכול לבקש עזרה רפואית לעתים.

freepik

האם לכלב שלנו באמת יש צורך בעזרה כזאת?

כן, אם לכלבים יש מחלות ופציעות, ומתבקש טיפול וטרינרי. אז כמובן.

ומה זה כולל? זה יכול לכלול ניתוחים, טיפולים, תרופות, בדיקות, הדמיות, צילומים, אשפוזים, תקופות שיקום והחלמה - וכן הלאה.

אילו ענייני בריאות יכולים לעלות?

לדוגמה, קטרקט, דלקת פרקים, זיהומי אוזניים, שלשולים, פצעים, שברים, תולעים, פשפשים וכן הלאה. רשימה פשוטה שמספרת, שדברים קורים, וזה בסדר. 

העלויות יכולות להיות כספיות, כמו לדוגמה ייעוץ עם "רופא מומחה" בתחום הוטרינריה, יכול לעלות בין 200-300 ש"ח, במידה וזה מתבקש. וניתוחים יכולים להיות בסביבות ה-כמה אלפי שקלים. ותרופות יכולות להגיע לסכומים של עשרות עד מאות שקלים בחודש, עד לסוף תקופת הטיפול, באופן עקרוני.

אין בכך כדי להפחיד אף אחד. אלו עלויות שהיינו משלמים אותן בשמחה עבור כל אדם שאנחנו אוהבים, כל שכן בעל חיים אהוב. והפואנטה היא שאין באמת צורך להשקיע כל כך הרבה כסף, כאשר שקלנו מראש את האפשרות שגזע כזה או אחר של כלבים יכול להיתקל בבעיות רפואיות, או שמא מתוך ניסיון אישי עם עולם בעלי החיים החלטנו שחשוב שתהיה לנו דרך לתמוך בחיה שלנו - והחלטנו לממן לעצמנו, ולכלבים האהובים שלנו איזו פוליסת ביטוח נעימה, כך שברגע שנרצה ממן אי אילו טיפולים רפואיים - אנחנו יכולים להסתפק פשוט במחיר קבוע מראש, וחד פעמי, שבעצם מתאר את סך ההשתתפות העצמית שלנו בנושא.

כך שבמקום לדבר על מחירים של טיפול רפואי, שיכולים להשתנות ממצב אחד לאחר, ויכולים לעלות או לרדת בהתאם לתקופות ולבעלי המקצוע, אנחנו מדברים על סכום מסוים שהסכמנו בבחינת הפוליסה - שנשלם, במידה ונרצה להפעיל אי אילו מקרים ביטוחיים שמרגיש לנו רלוונטי להפעיל.

זה רק כלי, וזה יכול לעזור להקליל את המצב, כאשר אנחנו רוצים לאפשר ולהנגיש טיפול רפואי לכלב שלנו. ובכנות, כאשר המחיר הכלכלי מטופל, המחיר האנרגטי והרגשי יכול לקבל יותר מקום. כי אין מה לעשות עכשיו מאשר לתמוך בכלב שלנו בדרכים יותר רגישות ועדינות, מלבד אלו שכבר מטופלות על ידי חברת הביטוח והמחלקות הווטרינריות המעורבות בנושא.

 

מדוע שנשקול לעשות פוליסה ביטוחית טרם באמת קרה משהו?

ראשית כל, זה תמיד הזמן לעשות אותה, כי אחר כך זה לא מתאפשר, או לפחות לא באותה עלות ראשונית. שנית כל, ישנם גזעים שסביר שייתקלו בבעיות רפואיות באופן תדיר יותר, עקב ההיסטוריה הגזעית שלהם. ולבסוף, כל עוד זו לא השקעה שנובעת מתוך פחד שיקרה דבר מה לכלב שלנו, אלא נובעת מתוך רצון לאהוב אותו ולתמוך בו בכמה שיותר סיטואציות ומצבים בחיים - זו השקעה נבונה ואינטליגנטית, ואף רחומה.

 

למידע נוסף על פוליסות ביטוח לחיות מחמד, תוכלו ללמוד עוד באתר של המרכז לביטוח חיות מחמד בכתובת:

https://www.pet-ins.net/

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה