מה חשוב לדעת על קנאביס?



מעבר לכל מה שאתם יודעים על קנאביס, על כך שהוא יכול לעזור ללא מעט אנשים שסובלים מבעיות שונות וכאבים כרונים, עליכם יהיה לדעת כיצד אתם יכולים לאחסן את הקנאביס שאתם רוכשים בצורה מספיק טובה על מנת לשמור אותו לאורך זמן.

קרדיט תמונה PIXABAY

שכן אם השימוש בקנאביס הוא לא גדול מידי, והצריכה שלכם ממותנת, עליכם יהיה לשמור אותו לאורך זמן על מנת שתוכלו להשתמש בו באופן רגיל בהמשך.

לא כולם יודעים, אך מדובר על מוצר שהוא כמו תרופה, וכן כפי שאתם מאחסנים את התרופות שלכם לאחר הרכישה, עליכם יהיה גם לאחסן את הקנאביס לאחר הרכישה.

רצוי מאוד שתשמרו את הקנאביס במקום מוצל וקריר. וזאת מכיוון שאסור לחשוף אל הקנאביס לשמש כלל. מדובר על הוראות מאוד ברורות, שכן אתם יכולים לקבל גם בזמן הרכישה שלכם מהרוקח עצמו.

קנאביס - האם מומלץ לאחסן במקרר?

כאשר אתם שומעים מקום קריר ויבש, באופן אוטומטי עולה לכם הצורך להכניס קנאביס שנרכש למקרר, אך לא בהכרח זו הכוונה.

למשל: אסור בכלל שהקנאביס יוקפא באיזה שהוא אופן, מכיוון שזה יכול להרוס את השימוש בו לאחר מכן ואת ההשפעה שלו כמובן. אתם תמיד יכולים להניח קנאביס בארון מסוים, וכמובן עדיף כמה שיותר גבוה על מנת שלא כל אחד יוכל להגיע לזה.

תמיד תזכרו להרחיק את זה מידיים אחרות, שכן לא מדובר על דבר שיכול להתאים לכל אחד. מכיוון שמי שמקבל מרשם לקנאביס רפואי סובל מבעיה מסוימת שהקנאביס אמור להקל לו על הבעיה. לכן, יש לדעת כיצד לאחסן, אך לא פחות חשוב איפה. כמה שיותר גבוה ובמקום שלא כל אחד בבית מתקרב אליו.

אתם יכולים אפילו לאחסן את הקנאביס בארון הבגדים שלכם, במדפים העליונים, וכן רוב הסיכויים כי אף אחד לא יבדוק שם. כמו כן, בכל ארון אחר אתם יכולים לאחסן, רק מומלץ לא להכניס למקפיא, וכן גם לא למקרר במידה ומדובר על טמפרטורה גבוהה.

קנאביס - מדוע דווקא בתוך ארון?

כאשר אתם קוראים כי מומלץ לשמור קנאביס בתוך ארון, אתם בטח שואלים את עצמכם, למה בעצם? הרי אם אין צורך להכניס למקרר כמו תרופות אחרות, אתם יכולים להשאיר את זה בחוץ, כן גבוה אבל לא מחייב בתוך ארון סגור.

מה שאתם לא יודעים הוא שהקנאביס צריך להיחשף כמה שפחות לאור, וזאת על מנת לשמור עליו, על האיכות שלו, ועל ההשפעה שהוא צריך לתת לכם בעת השימוש.

לכן, ארון סגור זה פתרון מעולה שיכול לחסוך לכם את כאב הראש, ואת השאלות של האם איזנתי נכון? האם זה בסדר שהיה בחוץ על השידה במשך כל היום? האם עדיין יוכל לעזור לי?  כאשר אתם מאחסנים נכון מלכתחילה, אין לכם מה לדאוג.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה