מה מיוחד בבידוריות של המותג proxtone?



נערכים לאירוע עם חברים לקראת השנה החדשה? מעוניינים באווירה שמחה ומחפשים בידורית קריוקי מתאימה? יצאנו לבדוק איזו בידוריות מומלצות באדיבות מגי'קל נוטס חנות לכלי נגינה .



קרדיט תמונה FREEPIK

איך בוחרים בידורית לאירוע?

אם אתם מתכננים אירוע ומעוניינים להנעים אותו באמצעות מוזיקה נעימה בטח תרצו לדעת אילו דגמים כדאי יהיה לבחור. לפני שנצביע על רשימת הדגמים שאנו ממליצים עליהם כדאי יהיה לבדוק דבר ראשון מה חשוב לנו.

האם משקל הבידורית חשובה לנו?

אירוע שעושים בשטח יצריך לפעמים לסחוב את הציוד באופן ידני למקם שכלי הרכב לא יוכל להיכנס, לכן תמיד יהיה כדאי לקחת בחשבון את משקל הבידורית.

מה נחבר לבידורית?

האם אנו מתכוונים להביא נגן להשמיע מוזיקה? איזה סוג חיבורים אנו צריכים שהבידורית תתמוך בהם. חישוב מראש האם הבידורית תומכת בחיבורים שאנו צריכים ימנע תקלות לא צפויות ואי נעימות במהלך המסיבה.

האם אנחנו צריכים מיקרופון?

כשנתכנן אירוע יהיה חשוב לדעת האם אנחנו גם רוצים שירה במיקרופון או מספיק לנו השמעת מוזיקה. חשוב לקחת בחשבון שלא כל בידורית מגיעה עם מיקרופונים ולא כל בידורית תומכת בחיבור למיקרופון, דבר שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת הבידורית המתאימה לאירוע.

בחירת הדגם המתאים

אחרי שבדקנו כמה תנאים בסיסיים שמומלץ לוודא לפני בחירת הבידורית ננסה לבדוק מספר בידוריות האם הם מתאימות לנו, ובעיקר לצרכים ואופי האירועים בהם אנו צריכים בידוריות. נסקר כעת את דגם Proxtone Spirit 1000 שהיא ללא ספק אחת הבידוריות המובילות והנמכרות ביותר היום. סדרת Spirit היא סדרה חדשנית שיצאה בשנת 2020 ומסוגלת לביצועים ברמה גבוהה ביותר. פתחנו את המאמר עם בדיקה האם הצרכים שלנו הם מיקרופון, משקל, וחיבורים, אז כדאי שנבדוק מה תומך הדגם הזה. מבחינת משקל הבידורית למרות שהיא נותנת 500W היא שוקלת בסך הכל 10 ק"ג. משקל שנוכל להסתדר איתו בתנאי שטח בצורה סבירה. סדרת Spirit מגיעה גם עם מיקרופון בדרך כלל זוג מיקרופונים, הכוללים צג דיגיטלי מתקדם. בשונה ממה שמוכר בבידוריות פשוטות הסדרה מתייחדת במיקרופונים ללא ניתוקים והפרעות דבר חשוב ביותר כאשר נמצאים בשטח. החיסרון בניתוקים בשטח גדול כמובן פי כמה ממקום סגור שם נצליח לשמוע את הדובר בין ניתוק לניתוק בשונה מבשטח. שאלת החיבורים יכולה לפעמים להיות מאתגרת אולם גם כאן חברת proxtone מעניקה ייחודיות ברמה שאין הרבה דומים לה. הבידורית מאפשרת חיבור בלוטוס שמתאים למגוון נגנים החיבור שהכי הולך היום. אבל אם לא תרצו להתפשר על קליטת בלוטוס המערכת תומכת גם בכבל AUX וחיבורי usb. במידה והחלטתם להתפרע והבאתם לשטח גם כלי נגינה הבידורית תתמוך גם בזה באמצעות חיבור PL המיועד כמובן לגיטרה וכלים נוספים.

הכתבה נכתבה בחסות מגי'קל נוטס חנות לכלי נגינה

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה