מה נחשבת עבודה טובה לסטודנטים



סטודנטים רבים מוצאים את עצמם בדילמה בנוגע למקום העבודה שעליהם לבחור בזמן הלימודים, מקום העבודה יציב וטוב יכול להיות גורם מועיל ומשמעותי מאוד בזמן התואר. אבל לא מעט סטודנטים תוהים מה נחשבת עבודה טובה לסטודנטים, מה יכול לקדם אותם מבחינת קורות החיים שלהם ומה גם יכול לתת להם הכנסה מתאימה לסגנון החיים של הסטודנטים.

קרדיט תמונה FREEPIK

ישנם לא מעט פרמטרים מבין כל הדברים שאותם ציינו ועל מנת שתוכלו לעשות קצת סדר, הישארו איתנו במאמר הבא.

עבודה זמנית-הכנסה מהירה

אנשים רבים חושבים שעבודות זמניות לא תמיד מייצרות את הכנסה ראויה, או שלא מעוילות לקורות החיים. אבל לא תמיד הדבר הזה נכון, מכיון שלא מעט עבודות זמניות לסטודנטים יכולות גם לנוע בין ששת אלפים שקלים לעד עשרת אלפים שקלים. כמובן כאשר אנחנו מדברים על ממוצע שכר כזה אנחנו גם מכלילים משרות כמו מלצרות והסעדה שבחודשים האחרונים חוזרים לעבודה, יחד עם זו גם עבודות אבטחה כוללות עבודות בסופי שבוע ולילות. וכמובן את מוקדי השירות והאחזקה שיכולים להיות מאוד דינמים ומועילים לסטודנטים, גם בתקופת מבחנים וגם בחופשה.אז נכון אולי חלק לא קטן מהעבודות האלו לא ''יחדדו'' את מה שאתם לומדים, אבל הם יכולים לספק פרנסה מכבדת.

עבודה לגדולים-ישר לקורות חיים

לא מעט מהסטודנטים יכולים להשתמש בכלים אותם הם מקבלים אחרי שנה שנייה או שלישית, המקצועות המאפשרים את הפריבילגיה הזו הם רבים ומתחילים בקולנוע, חשמל, הנדסה, עריכת דין ועוד. ישנם לא מעט משרות סטודנטים בתחומים אלו ובעוד מקצועות לימוד, אלו לעיתים יהיו רק מועילים ללימודים שלכם והשכר לאו דווקא יהיה מתגמל. מכיוון שחלק לא קטן מהמשרות האלו כוללים התלמדויות והתנסויות שונות. כמובן שהדבר הזה יכול לעזור לכם בתור דריסת רגל אל תוך העולם שמעניין אתכם ובשבילו הלכתם ללמוד את מה שאתם אוהבים, אבל השתדלו לבחור את המקום שגם יוכל לתגמל אתכם ולתת לכם את הניסיון הנכון והלרוונטי עבורכם. אם תבחרו נכון אז עבודה לסטודנטים רגילה יכולה להשתלם מאוד, בין אם תהיה משתלמת מבחינה כספית ובין אם רק תלמד אתם טכניקות חדשות או תעבה את קורות החיים שלכם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה