מה עדיף, חשבונית רגילה או חשבונית ירוקה? כל מה שאתם צריכים לדעת



עצמאי, בעל עסק? הגיע הזמן שתתקדם ותתחיל להשתמש בחשבונית הירוקה. במקום החשבוניות הידניות המסורבלות ששייכות למאה הקודמת, אתה מוזמן ליישר קו עם עסקים מתקדמים רבים שכבר אימצו את השימוש בחשבונית ממוחשבת כחלק אינטגרלי מתהליך העבודה שלהם. יש הרבה סיבות לבחור בחשבונית הירוקה, אבל לפני הכל, זה פשוט נוח יותר. בקליק – שניים, ניתן להכין ולייצא כל חשבונית

קרדיט תמונה pixabay

מה זו בעצם חשבונית ירוקה?

חשבונית ירוקה, כשמה כן היא, חשבונית שנולדה מתוך רצון לייצר סביבה ירוקה יותר. מטרתה לספק אלטרנטיבה אקולוגית לחשבוניות הנייר הרגילות שכולנו מכירים. השימוש בחשבונית נחשב לירוק ולתורם לשמירה על איכות הסביבה היות והוא מפחית את השימוש בנייר וחומרים נוספים. מדובר בתהליך הכולל הנפקת חשבונית ממוחשבת, אשר נשלחת ללקוח באמצעות המייל האלקטרוני. החשבונית הירוקה מחליפה את החשבונית הרגילה, הידנית, המוכרת לכל, ולמעשה מציעה אפשרות מתוחכמת ומתקדמת הרבה יותר.

למה העסק שלכם צריך חשבונית ירוקה?

השימוש בחשבונית ידנית נחשב למסורבל, גובה זמן ואנרגיות מיותרות. החשבונית הירוקה מבטיחה להפוך כל עסק וארגון, גדול או קטן, לחכם ומתקדם יותר. החשבונית הירוקה מהווה כלי ניהול יעיל אשר מנגיש עבורכם כל חשבונית בלחיצת כפתור. היא מאפשרת לכם להנפיק חשבוניות ומסמכים נוספים באופן קל ופשוט, על ידי מחשב או מכשיר נייד, בכל זמן ומכל מקום.

חיסכון

השימוש בחשבונית ירוקה מאפשר לכל עסק להיפרד לשלום מפנקסי החשבוניות המסורבלים, מהדפסת קבלות וכן משליחת חשבוניות באמצעות הדואר. במקום כל אלו, תוכלו ליהנות משיפור משמעותי בתהליך העבודה שלכם ולהפיק חשבוניות באמצעות המחשב או הנייד. השימוש במערכת ממוחשבת יאפשר לכם לחסוך בהוצאות ציוד משרדי והוצאות דיוור, ולספק ללקוחותיכם שירות ברמה גבוהה יותר. את החשבונית הירוקה תוכלו לשלוח אל הלקוח באמצעות דואר אלקטרוני, באופן שיחסוך לכם זמן, כסף וכוח אדם. כעת, לאחר שחסכתם משאבים רבים, תוכלו להפנות אותם אל תחומים אחרים בעסק וכך להמשיך ולקדם אותו בפלטפורמות נוספות.

ניהול ומעקב נוחים ויעילים יותר

השימוש בחשבונית ירוקה מאפשר לנהל את כל חשבוניות העסק באופן ממוחשב, כך שמתקבלת דאטא חשובה המאפשרת לכם לשלוט על המידע באופן מוחלט, לקיים מעקב, לשמור מידע, לשחזר חשבוניות וכל פעולה אחרת שמטרתה להצעיד את העסק שלכם קדימה ולהפוך אותו ליעיל, מתקדם וטכנולוגי יותר. כל החשבוניות ושאר המסמכים מאוחסנים באופן דיגיטלי אשר מאפשר לכם גישה מהירה למידע, סיווג על פי קטגוריות ועוד. כמו כן מאפשרת החשבונית הירוקה שימוש בטוח ברמה גבוהה, והיא אינה ניתנת לזיוף או העתקה, כך שאתם יכולים להישאר עם ראש שקט.

שמירה והגנה על הסביבה

כולנו תושבי כדור הארץ וכל אחד מאיתנו יכול להביא לתרומה קטנה אך משמעותית לסביבה. בין אם בחרתם למחזר בקבוקי פלסטיק ואריזות, להפחית רכישה של מוצרים ארוזים, להשתמש במוצרים קיימים במקום לבחור בחדשים, כחלק מגישת "בר קיימא" ועוד דרכים רבות אחרות. תרומה נוספת שכל בעל עסק יכול לעשות בקלות, ואף ליהנות בדרך משיפור משמעותי בתהליך העבודה, היא השימוש בחשבונית ירוקה. למעשה, כל בעל עסק אשר בוחר להשתמש בחשבונית ירוקה על פני חשבונית נייר, תורם באופן ישיר לשמירה על כדור הארץ, מפחית מכמות הזיהום ומונע בזבוז של כמויות נייר רבות והחלפה תכופה של טונר דיו.

תרומה חשובה למיתוג העסק

חשוב לכם לשדר מסר של רצינות עבור לקוחותיכם? להראות שמדובר בעסק רציני ואמין, עליו יוכלו לסמוך בעיניים עצומות? הנפקת חשבונית ירוקה משדרת רצינות וקידמה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה