מה עושים כדי להיפטר מתוצאה שלילית במנוע החיפוש?



תוצאה שלילית במנוע החיפוש היא לא דבר נעים כלל. אנו מדברים כמובן על מנוע החיפוש של גוגל, שמעל 94% מהגולשים בישראל עושים בו שימוש, לרוב על בסיס יומי. כאשר אדם יחפש את השם שלכם או של בית העסק שלכם, הוא יראה את התוצאה הרלוונטיות בגוגל לאותו חיפוש. אולם אם חלק מהתוצאות יהיו שליליות תצטרכו להתמודד עם ההשלכות של התוצאות הללו וההשפעה שלהן על הגולשים, אלא אם כן תשכרו שירות מקצועי של חברת ניהול מוניטין ברשת שתסייע לכם להיפטר מהתוצאות השליליות במנוע החיפוש. אלו הן החדשות הטובות – שאפשר להעלים אותן בדרכים שונות ולשם בדיוק אתם רוצים לשאוף. נכון, זה מצריך עבודה רבה ומקצועית, אולם זה עשוי להיות שווה את זה בסופו של דבר.

קרדיט תמונה FREEPIK

מה נחשב לתוצאה שלילית בגוגל שאתם רוצים לדחוק הרחק הרחק בתוצאות החיפוש?

ע

על מנת לבצע דחיקת אזכור שלילי בגוגל צריך להבין קודם מה נחשב לאזכור שלילי ומדוע. אזכור שלילי נחשב לכל תוצאה במנוע החיפוש המציגה משהו שלילי עליכם או על העסק שלכם, שיכול לפגוע בתדמית שלכם ולגרום ללקוחות לקחת אחורה פנה מכם. זה יכול להיות:

  • כתבה שפורסמה ומציגה אתכם או את העסק שלכם באור שלילי.
  • חוות דעת/פידבק מלקוח שעשויה לפגוע במוניטין שלכם.
  • דירוג נמוך מלקוחות בגוגל מיי ביזנס.
  • פרסום של פוסט שלילי בפורום.
  • פרסום כתבה או מאמר שיימינג בבלוג פרטי או אתר חדשות.
  • סרטון ביוטיוב שמציג אתכם באור שלילי
  • ועוד...

כל אחד מאלה הוא דוגמה לתוצאה שלילית שאתם רוצים להעלים מעיניהם של הגולשים בתוצאות החיפוש. לעתים יהיה אפשר לדרוש את הורדת האזכור השלילי באמצעים משפטיים ולעתים תצטרכו לשחרר את הנשק הסודי ולגייס חברת קידום אתרים המתמחה בניהול מוניטין שתסייע לכם לדחוק למטה בתוצאות החיפוש את התוצאות השליליות ולהציג גבוה גבוה בתוצאות – תוצאות חיוביות או ניטרליות עליכם ו/או על העסק שלכם.

חשוב להבין תחילה עם מה אתם מתמודדים:

האם מדובר בפוסט באיזה בלוג נידח שיהיה קל לדחוק אותו בתוצאות החיפוש או כתבה שלילית באתר חדשות איכותי וסמכותי שיהיה קשה יותר לדחוף למטה בתוצאות. האם מדובר באירוע חד פעמי מהעבר שלא יגרור אחריו סיקור נוסף? או שמדובר בפרשייה מתגלגלת כמו במקרה של מפורסמים עליהם הכתבות השליליות מתחדשות מפעם לפעם ורלוונטיות לאורך שנים. דחיקת התוצאה השלילית והזמן שייקח לעשות את זה תלויים במידה רבה בחוזק של האתר בו מפורסם האזכור השלילי. לעתים זה עשוי לקחת מספר חודשי ולעתים מעבר לכך.

שכירת חברה מקצועית לניהול מוניטין שתפתור לכם את הבעיה:

דחיקת אזכורים שליליים בגוגל ובכלל העלמתם מעיני הגולשים לאזור שהם לא יגיעו אליו היא עבודה סיזיפית ולא פשוטה. היא דורשת סבלנות, עבודה מקצועית ונכונה, בניית קישורים איכותיים לאתרים המקודמים, העלאת תכנים חדשים לרשת ועוד. זה עשוי לקחת מספר חודשים לכל הפחות ולעתים מעבר לכך, תלוי במידת הכוח של האתרים עם האזכורים השליליים. לשמחתכם, יש חברות ניהול מוניטין המתמחות בנושא זה ויוכלו לספק לכם את השירות בצורה מקצועית וטובה כך שתוכלו להיות רגועים שאתם מטופלים בידיים טובות.

מדוע חשוב להיפטר מהתוצאות השליליות במנוע החיפוש?

כל תוצאה שלילית כזו יכולה להשפיע על אנשים רבים המחפשים אתכם, את בית העסק שלכם או את השירותים שלכם. אזכורים אלו עשויים לגרום לאיבוד של לקוחות רבים, להשפיע על ההכנסה שלכם ועל ההתפתחות של העסק שלכם. אנו כבני אדם נוטים לסמוך על מכרנו כאשר הם ממליצים לנו על משהו. באותה מידה, כאשר נקרא ביקורות שליליות או כתבה שעושה לנו לא טוב – זה עשוי במידה רבה לפגוע במוניטין שלכם ובסיכוי שהגולשים יסמכו עליכם ויעבדו אתכם. מכאן שאתם חייבים להשקיע בהעלמת התוצאות הללו רחוק רחוק, בין אם מדובר בדירוג נמוך בכרטיסיית העסק שלכם בגוגל ובין אם מדובר בכתבה או סרטון שליליים עליכם בתוצאות החיפוש בגוגל.

מה אתם יכולים לעשות כדי לדחוק אחורה את התוצאות השליליות בגוגל?

  • הקימו אתרים/בלוגים שונים – תוכלו לעשות זאת גם בפלטפורמות חינמיות שונות, להכניס קצת תוכן ולתת להם להתקדם מעבר לתוצאות האחרות.
  • פתחו פרופיל בגוגל מיי ביזנס ותחזקו אותו באופן שוטף – בדקו מלקוחות שלכם להמליץ עליכם.
  • פתחו/עדכנו את כרטיס העסק שלכם באינדקסים שונים ברחבי הרשת.
  • העלו כתבות מפרגנות עליכם ברחבי הרשת: באתרי מאמרים, אתרי חדשות וכו'.
  • פתחו פרופילים ברשתות החברתיות ותחזקו אותם.
  • הקימו עמוד עסקי בפייסבוק בנוסף לפרופיל האישי.
  • פתחו ערך בויקיפדיה – לא לכל אחד זה מתאפשר ויש דרישות מחמירות אך אם זה מתאפשר לכם בהחלט תוכלו ליהנות מיתרון משמעותי של תוצאה מובילה בוויקיפדיה שיש לכם שליטה עליה.
  • שדרגו נכסים קיימים שברשותכם.
  • פנו אל המקור בו התפרסמה התוצאה השלילית ובקשו להסיר אותה. במקרים רבים פניה מנומסת תגרום להורדת האזכור. כמובן שתוכלו לעשות זאת בצורה מעט פחות מנומסת באמצעות עורך דין אבל כדאי להתחיל בפניה נעימה יותר.

 

השתמשו בקישורים לשדרג את התוצאות שאתם רוצים לקדם:

אז פתחתם כמה אתרים נוספים, בלוגים חינמיים והעליתם כתבות לאתרים שונים ברחבי הרשת – כעת זה הזמן לחזק אותם באמצעות קישורים חיצוניים שיעזרו לקדם אותם במעלה תוצאות הדירוג. בדיוק כפי שאתם מקשרים לעמודים באתר שלכם כדי לקדם אותם במעלה תוצאות החיפוש בגוגל כך כדאי גם להשקיע בקידום אותם עמודים שהעליתם אליהם תכנים יזומים, לקדם אותם למעלה בתוצאות החיפוש ולדחוק למטה את התוצאות השליליות. כמובן שלפני שאתם מנסים לעשות הכול בעצמכם כדאי יהיה לבדוק עם חברת ניהול מוניטין את הנושא ולאפשר לה לבצע את העבודה עבורכם או לכל הפחות לייעץ לכם בצורה מקצועית מה לעשות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה