מה צריך לדעת לגבי הגשת ערר ישירות אל בית הדין לעררים



במדינת ישראל קיימים מספר בתי דין שונים, ואחד מהם הוא בית הדין לעררים. מדובר על בית דין מנהלי שלמעשה מהווה ערכאת ביקורת ראשונה לדיון בנושא שקשור להחלטות רשות האוכלוסין וההגירה בענייני כניסה לישראל. בפועל, רשות זו מקבלת החלטות לא רק בנושא הכניסה לישראל, אלא גם בנושאים כמו שהייה בישראל וישיבה בה, ענייני אזרחות וכדומה. בתי דין אלה פועלים בישראל כבר משנת 2014 והם מהווים ערכאה מומחית בדיני הכניסה, הישיבה והשהייה במדינת ישראל. את בתי הדין הללו ניתן למצוא היום בתפוצה ארצית. משמעות הדברים היא שאם תבדקו, אתם תמצאו בתי דין כאלה במחוזות: ירושלים, תל אביב והמרכז, חיפה והצפון וגם, כמובן, באר שבע והדרום.

קרדיט לתמונות PIXABAY

מתי ניתן להגיש ערר?

 

בית הדין לעררים הוסמך למעשה לדון בעררים המתבררים בפניו בהתאם לסמכויות שונות. לא אחת קורה שבית הדין מקבל החלטה כלשהי, אך מתעורר הרצון לערער לגבי אותה החלטה. חשוב להבין: זה תהליך שקורה גם לגבי תחומים אחרים בכל בתי הדין בארץ. לכן בהחלט כדאי לדעת שניתן לבצע הגשת ערר לבית הדין לעררים ואין שום סיבה לוותר על כך במידה ואכן יש עילה לעשות זאת. יחד עם זאת, חשוב גם להבין שזה לא כל כך פשוט כפי שלעיתים כולנו נוטים לחשוב. אנחנו חיים בעידן שבו אנחנו באמת יכולים למצוא שלל מאמרים ומידע בכל נושא באינטרנט. יחד עם זאת, בכל מה שקשור להגשת ערר בנושאים כאלה ואחרים, אנחנו בכל זאת צריכים עזרה מאנשי המקצוע הנכונים. משמעות הדברים היא שאם גם אתם נמצאים היום בנקודה שבה אתם רוצים להגיש ערר, לא כדאי שתעשו זאת לבד. למעשה, אתם צריכים עורך דין מומחה שיוכל לעזור לכם. לכן, אם תוכלו לפנות לעורך דין כזה כבר עכשיו, לא כדאי לדחות את הטיפול בעניין הזה עוד ועוד.

 

איזה עו"ד יוכל לעזור לכם להגיש ערר מסוג כזה?

 כאשר מדברים על הגשת ערר לבית הדין לעררים מדברים על עבודה מקצועית. העניין שהרבה פעמים אנשים מפספסים הוא שאם הערר לא יוגש בהתאם לנהלים, בית הדין עלול להתעלם ממנו. לעומת זאת, אם הדברים יתבצעו בהתאם לנהלים, זה יכול להשפיע אפילו על החלטת בית הדין. לכן ברור מדוע גם לכם כדאי לפנות לעורך דין שיוכל לעזור לכם, כי מה פתאום שתיקחו סיכון מיותר? כל אלה לא משאירים מקום לספק: אם אתם רוצים לעשות את הדברים בצורה נכונה, עורכת דין דפנה שגל פודור היא הכתובת הנכונה עבורכם. היא תדע לשאול אתכם את כל השאלות הנכונות כבר בפגישה הראשונה. היא תבקש, כמובן, לראות גם את כל המסמכים הרלוונטיים ובהתאם לכך היא תוכל לסייע לכם על הצד הטוב ביותר, אז למה אתם מחכים?

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה