מה צריך לזכור כשבוחרים עורך דין נזיקין?



אזרחים רבים במדינת ישראל זקוקים לשירותיו של עורך דין נזיקים מקצועי כדי לקבל עזרה בהגשת תביעה נגד גורם מסוים אשר הסב להם נזק. זו יכולה להיות תביעת רשלנות רפואית נגד מרכז רפואי שלא נהג לפי הנהלים, תביעה נגד ביטוח לאומי, ייצוג בזמן תאונת דרכים, ייצוג בתביעה בגין תאונות עבודה ועוד. כל או כך, כאשר אתם מגישים תביעה ורוצים לקבל את כל הפיצויים האפשריים, חשוב לבחור עורך דין נזיקין טוב ומקצועי.

קרדיט תמונה FREEPIK

כל מה שצריך לדעת על עורך דין נזיקין

על מנת לבחור עורך דין נזיקין באשקלון על מנת שייצג אתכם כראוי, יש צורך להביא בחשבון כמה עניינים משמעותיים:

  1. את מי נוטה לייצג משרד עורכי הדין?

ישנם משרדים המתמחים בייצוג אנשים שנפגעו בתאונות בלבד, ואחרים מייצגים גם את חברות הביטוח, וקיימים אף משרדים המייצגים את שני הצדדים. אלה האחרונים עלולים להיקלע למצבים של ניגוד אינטרסטים, בייחוד אם הם באים לייצג את הלקוח הפרטי.

  1. כמה שנים פועל המשרד בתחום?

כאשר אתם מעוניינים לקבל את כל הכסף המגיע לכם מתביעת נזיקין, חשוב לוודא שפניתם למשרד מקצועי ומומחה הפועל במשך כמה שנים טובות בתחום. ככל שמדובר בעורך דין מנוסה יותר, כן רבים הסיכויים שתזכו בתביעת הנזיקין.

  1. האם עורך הדין מתמחה בתחום הנזיקין?

קיימים משרדי עורכי דין העוסקים בתחום הנזיקין באופן עקיף, בעוד תחומי העיסוק העיקריים שלהם הם פלילים, נדל"ן וכדומה. מסיבה זו, כדאי לבדוק שאכן מדובר במשרד עורכי דין שאחת ההתמחיות העיקריות שלו היא ענייני נזיקין, ושהוא לא עוסק בתחום זה מהצד.

  1. מחפשים המלצות.

אחת הדרכים הישנות והטובות יותר לבדוק את טיבו של עורך דין נזיקין באשקלון היא לחפש המלצות. לפעמים עורך הדין עצמו ישמח להלמליץ לכם על לקוחות מרוצים, ובעידן האינטרנט אתם פשוט מוזמנים להקליד את שמו של עורך הדין בגוגל ולבחון את התוצאות שהתקבלו. בדרך כלל תמצאו תגובות חמות ברשתות החברתיות ובאתרים על עורכי דין נזיקין טובים שזיכו את הלקוחות שלהם בכל הכסף הדרוש. כמובן, האינטרנט מראה גם את הצדדים הפחות טובים, ולקוחות שנכוו בעבר מזהירים אחרים מפני פנייה לעורך דין זה או אחרץ עם זאת, את כל ההמלצות בגוגל כדאי לקחת בעירבון מוגבל ולבדוק אם לא מדובר בהשמצות חסרות שחר.

  1. עם אילו מומחים מתייעץ עורך הדין?

תחום הנזיקין הוא תחום נרחב שדורש לא פעם ידע ברפואה, בייחוד כאשר מדובר בייצוג בגין רשלנות רפואית. עורך דין נזיקין מכיר בעיות רפואיות שונות באופן כללי, אך הוא לא פועל לבד. עורך דין כזה מרבה להתייעץ עם רופא מומחה כדי לוודא את הנזק הרפואי שנגרם ללקוח עד הסוף ולכתוב כתב תביעה משכנע.

  1. האם אתם מרגישים בנוח לפנות לעורך הדין?

לא נעים לתבוע גוף בגין נזק, אבל לפעמים אין ברירה, בייחוד אם אתם עומדים לשלם לא מעט כסף עבור הטיפול הרפואי. לפיכך, חשוב לפנות לעורך דין הקשוב לבעיה שלכם ויודע לגשת למקרה המיוחד שלכם באדיבות המקצעוית הראויה.

  1. מהו שכר הטרחה שמציעים לכם?

כשמגישים תביעה נגד גוף מסוים, יש צורך להיערך להוצאות כלכליות. אמת, אתם מגישים תביעה כדי לקבל את הכסף, ולכן כדאי להעריך מראש את כדאיות התביעה. למעשה, עורך דין מקצועי יבחן תחילה את הסיכוי לזכות בתביעה, ורק אז ימליץ (או שלא) להתחיל בכל התהליך. על כל פנים, מומלץ לבחון את המחירים בשוק ולבדוק אם עורך הדין מציע לכם מחיר הוגן.

לסיכום, אלה כמה דברים שכדאי להביא בחשבון כשבוחרים עורך דין נזיקין. עורך דין מקצועי ישמח לייצג את האינטרסטים שלכם ולהגיש עבורכם את התביעה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה