מה קונים לילד שיש לו הכל



היום העולם כולו משופע במשחקים רבים. מדפי המשחקים בחדרי הילדים עמוסים עד לעייפה וכאשר אנחנו מעוניינים לקנות להם מתנה אנחנו מוצאים את עצמנו מתלבטים בשאלה מה קונים לילד שיש לו הכל? מאמר זה תפקידו לעזור למצוא את המתנה הטובה ביותר שמתאימה לילד שיש מלאי של משחקים בחדר. מתנה כזו שתשמח אותו ותוסיף לו שעות של הנאה. מאמר זה יכיר לכם שתי אפשרויות של מתנות פלייסטיישן 5 (PS5) וכיסא גיימינג.

קרדיט תמונה FREEPIK

נעים להכיר פלייסטיישן 5

פלייסטיישן 5 היא הקונסולה שהילד תמיד חלם עליה במיוחד אם יש לו כבר בבית את הגרסה הקודמת. הגרסה הזו יצאה בשנת 2019. פלייסטיישן 5 היא קונסולת משחקי וידאו חווייתית לעומת הגרסה הקודמת יש לה מנוע חזק יותר זיכרון מיוחד ומעבד גרפי מותאם אישית.

יתרונות פלייסטיישן 5

תעסוקה לילדים
אם אתם רוצים שלילדים תהיה תעסוקה רבה אז פלייסטיישן 5 היא המתנה המושלמת, המשחקים האהובים מגיעים ברזולוציה אחרת ובמהירות רבה יותר בוודאי לעומת הגרסה הקודמת, ניתן לשחק עם כל החברים במשחקי רשת

שלט איכותי יותר
בגרסה הזו השלט מעוצב בעיצוב ייחודי ובכל מבנה ארגונומי יותר וגם יש בו יכולות גבוהות בוודאי לעומת הגרסה הקודמת

מעבד גרפי
מעבד גרפי הוא ברמה גבוהה מאד לעומת הגרסה הישנה כך שניתן לראות את התמונות במסך טוב יותר וליהנות מצפיה בסרטים ברזולוציה מדהימה.

אלו היתרונות של פלייסטיישן 5 וגם הסיבות לקנות פלייסטיישן 5 (PLAYSTASION 5) כמתנה לחג הקרוב או ליום הולדת הקרוב של הילד.

 כסא גיימינג נעים להכיר

הכיסא הזה הוא כיסא שמעוצב שבהשראת מושב מרוצים לרכב הוא מתאים במיוחד לישיבה ארוכה בשעת משחק או ליד מחשב לכן אם רוכשים את המשחק כדאי מאד גם לרכוש את הכיסא הזה שהילד ייהנה מהיתרונות של הכיסא הזה.

מה הייחודיות של הכיסא?

רבים שואלים מה הבדל בין הכיסאות האלו לכיסאות המשרדיים שהם מכירים:

נוחים לישיבה ארוכה

לכיסאות יש משענת גב ארוכה עד לראש וכן יכולות שונות בידיות.

מגיעים במגוון רחב של עיצובים

כיסאות אלו מגיעים במבחר עיצובים ובמגוון רחב של צבעים כך שניתן להתאים אותם לחדר של הילד גם לפי צבע הקירות.

אופציות לכוונון הכיסא

כיסא זה כולל מנעד רחב לכוונון הכיסא לעומת כסאות מחשב רגילים המשתמשים במספר אופציות בסיסיות בלבד. בין האופציות של כוונון הכיסא ניתן למצוא כיוונון נרחב של משענת הגב והידיות.

איכות הכיסא

כיסאות משרדיים רבים מתאפיינים במחירים זולים במיוחד המשפיעים על איכות הכיסא. לעומתם כיסאות אלו עשויים מחומרים איכותיים במיוחד לכן נשמרים גם זמן ארוך יותר.

לסיכום: הורים רבים מתלבטים במתנה המושלמת לילד שיש לו הכל מאמר זה הצגנו שתי אפשרויות פלייסטיישן 5 וכסא גיימינג.
הסברנו את כל ההיתרונות וכן פירטנו על ההבדל בין כסא גיימינג לכסא משרדי  אלו שתי המתנות שיהיו מושלמות לחדר הילדים ושישמחו אותם במיוחד.  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה