מאווררי תקרה קיימים כבר יותר ממאה שנים, ולכל דגם יש תכונות שונות שמטרתן לשפר את חוויית הקירור והתחושה הנוחה באזור.

מה שצריך לדעת כדי לבחור מאווררים גדולים למחסנים בדגמים הטובים ביותר



מאווררי תקרה קיימים כבר יותר ממאה שנים, ולכל דגם יש תכונות שונות שמטרתן לשפר את חוויית הקירור והתחושה הנוחה באזור.

קרדיט: FREEPIK

אבל איך תדעו איך לבחור מאווררים גדולים למחסנים שיתאימו לצרכי הקירור באזור התעשייתי שלכם? הנה כמה טיפים שיסייעו לכם למצוא את ההתאמה המושלמת.

איך עובדים מאווררים גדולים למחסנים?

מאוורר תקרה מיוצר בעיצוב פשוט במטרה להניע אוויר וליצור בריזה מבלי לשנות את טמפרטורת החדר. מאווררים גדולים למחסנים יעילים ביותר כאשר הם ממוקמים מעל אזור הומה, כמו מעל מכונות שפולטות חום או אזור שבו פועלים רבים מבצעים עבודה פיזית.

מאוורר שמסתובב בחדר ריק רק מבזבז אנרגיה, ולכן צריך להפעיל אותם רק כשיש אנשים שעובדים במחסן, שייהנו מבמריזה.

המאווררים המודרניים ביותר כוללים שתי הגדרות שמתאימות לשימוש לאורך כל השנה: בקיץ, מאווררי תקרה גדולים למחסנים מושכים את האוויר הקריר על ידי סיבוב הלהבים נגד כיוון השעון; ובחורף סיבוב הלהבים בכיוון השעון דוחף את האוויר החם למטה בתנועות סיבוב וערבוב.

שיקול החיסכון באנרגיה

כדי לנצל היטב את היתרונות של מאווררים גדולים למחסנים, חשוב לתת את הדעת על דירוג האנרגיה של המאוורר שנבחר, בעת ביצוע הרכישה, מכיוון שהמאווררים מיועדים לסביבות תעשייתיות שונות ולרמות טמפרטורות שונות.

מאווררי תקרה שמדורגים לאזורים יבשים מוגבלים לשימוש רק בסביבות יבשות, כגון מחסנים שמאחסנים סחורות יבשות, כמו טקסטיל או רהיטים. חשיפה לאלמנטים סביבתיים כגון לחות גבוהה, טמפרטורות קיצוניות או תאורת קרינה עלולים לגרום לבלאי לדגמי מאווררים פנימיים באיכות גבוהה.

מאווררים גדולים למחסנים שמאופיינים בסביבות לחות

מאווררים גדולים למחסנים שאושרו לשימוש והתקנה באזורים לחים יסבלו את האוויר הלח של אחסון מזונות רטובים, אריגים לחים, נוזלים, מחסנים שפתוחים לשמש או מוסכים. מאווררים אלה מסוגלים לסבול שינויי לחות וטמפרטורה אבל אסור להם להיחשף ישירות לתנאי מים כמו גשם.

מאווררים גדולים למחסנים שמאושרים לסביבות רטובות בנויים עם מעטפות מנועים עמידים יותר, ציפויי פלדה וגימור בדרגה גבוהה. חומרי להבי המאווררים מפלסטיק פחות נתונים לעיוותים עם חשיפה לשמש, והחיווט מוגן טוב יותר מפני מים.

ניתן להשתמש במאווררים המדורגים לסביבות רטובות גם בחממות, מחסנים פתוחים או אפילו מחסנים שממוקמים ליד מקורות מים.

מגוון דגמים של מאווררי תקרה גדולים

מאווררים גדולים למחסנים מיועדים ליצירת זרימת אוויר מסיבית, ולכן חשוב למקם אותם נכון כדי להשיג את ההשפעה הטובה ביותר של האוורור. סוגרי הרכבה רבים של מאווררים יכולים להכיל שיפוע של עד שלושים מעלות לתקרה, אבל לקבלת זוויות דרסטיות יותר או להקנה על תקרות גבוהות יותר, חשוב לוודא שהמאוורר תלוי בגובה המתאים.

בין אם תקרת המחסן נמוכה ובין אם המאוורר מותקן במחסן עם תקרה מקומרת, אפשר למצוא מאוורר תקרה שיתאים לכל חלל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה