אתם מחפשים לדעת אילו טיפולים מומלצים על ידי היצרן עבור רכבי מיצובישי? רוצים להכיר את הטיפולים השונים שמתבצעים במוסך מורשה מיצובישי? קראו את המאמר הבא כעת ותכירו את היתרונות של מוסך מורשה והטיפולים המוצעים.

קרדיט תמונה FREEPIK

היתרונות שיש למוסך מורשה מיצובישי לטיפול ברכב מיצובישי

מוסך מורשה מיצובישי הוא מוסך המתמחה ברכב המיצובישי מטעם היצרן והוא מקבל את כל המידע החשוב לטיפול ברכב שלכם על פי התקנים שקבע. כל טיפול, רכיב או עבודה על הרכב מתבצעים לפי רשימה ברורה של בדיקות והחלפות שיש לבצע ועל פי תאריכי הזמן המדויקים. 

למוסך המורשה היסטוריית טיפולים לרכב שלכם שעליה הוא מבצע בדיקה לפני החלטה על טיפול מסוים. כמו כן, כל פעולה והחלפה מלווה בהסבר מולכם. מעבר לכך, כל רכיב שמוחלף ברכב הוא מקורי בלבד. אין ספק כי הטיפול במוסך מורשה של מיצובישי עבור רכב המיצובישי שלכם הוא הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות על מנת לשמור על תקינות הרכב לאורך זמן.

מתי יש לבצע טיפול תקופתי ברכבי מיצובישי?

ברכבי המיצובישי קבע היצרן כי יש לבצע טיפול תקופתי אחת לשנה או כאשר מגיעים ל-20,000 ק"מ. כמו כן, לכל רכיב קבע היצרן זמני טיפול נוספים שהינם הכרחיים. אם נסתכל על הנושא של החלפת שמן מנוע ברכבי מיצובישי. כמובן ששמן המנוע יוחלף בטיפול התקופתי, אך חשוב לציין כי היצרן ממליץ להחליף שמן מנוע גם לאחר 5000 ק"מ הראשונים של הרכב ולאחר מכן כל חצי שנה. 

תוכלו להתייעץ עם מוסך מורשה מיצובישי על הטיפולים הקטנים שיש לבצע עבור הרכב לפני הטיפול התקופתי הגדול. 

טיפולים עונתיים

יצרן רכבי מיצובישי ממליץ גם לבצע טיפולים עונתיים. עונת הקיץ ועונת החורף הינן עונות עם מזג אוויר יותר קיצוני מעונות המעבר. חום או הגשמים משפיעים על הנסיעה ברכב ועל מערכות מסוימות בו. טיפול לרכב לפני עונות השנה האלו, יעזור לכם לבצע נסיעה בטוחה יותר כאשר כל המערכות הרלוונטיות תקינות. 

טיפולים קטנים לרכב

טיפולים קטנים לרכב הינם טיפולים נקודתיים עבור מערכות מסוימות. לרוב מדובר במערכות שהשימוש היומיומי ברכב גורם להם לשחיקה מהירה כמו מערכת הפנסים ומערכת הצמיגים. בטיפולים אלו מערכות אלו יבדקו ובמידת הצורך יוחלפו באופן מלא או חלקי. כמו כן, יוחלפו שמנים ונוזלים שיש להחליף בתדירות גבוהה, כמו שמן מנוע למשל או בדיקת מפלס המים במערכת הקירור. יצרנים רבים ממליצים על ביצוע בדיקות אלו אחת לחודש. מומלץ לדבר עם מוסך מורשה מיצובישי ולהבין את תקן הטיפולים. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה