כל מי שקצת מתעניין בעולם קורסי הפסיכומטרי, ודאי שמע על בית הספר לפסיכומטרי של מור קורן

depositphotos

המכון, שפתח את שעריו לפני יותר מ-15 שנים, קנה לעצמו מוניטין עם מאות סיפורי הצלחה על תלמידים שהוציאו ציונים גבוהים יותר מהממוצע הארצי. שוחחנו עם תלמידי המכון שזה עתה ניגשו לבחינה על מנת לשמוע ביקורות על מור קורן.

המכון הוקם בשנת-2006 על ידי מור קורן, בעל תואר שני במדעי המחשב ומתמטיקה, מרצה עם ניסיון של יותר מ-20 שנה, לימד בעבר במוסדות אקדמיים, כמו אוניברסיטת בר-אילן, מכללת תל-אביב ומכללת שנקר. לאחר שצבר 7 שנות ניסיון, פתח מור קורן את בית הספר לפסיכומטרי שלו.

קפצנו למכון, דיברנו עם עשרות תלמידים שלמדו בקורס, והחלטנו לשתף את הקוראים בתשובותיהם על מנת לאפשר למי שרוצה לקרוא ביקורות על המכון, לקבל אותן ישירות מהם.

התלמידים משתפים בסוד ההצלחה של המקום:

ליאור ליצ'י, מועד אפריל: "הספרים ברמה גבוהה מאוד – מעל לרמת הקושי של הבחינה עצמה. הלימוד בכיתות של 8 תלמידים והאווירה ממש נחמדה, כיף להגיע. הכיתות מחולקות לרמות, כך שההספק בכיתה מעולה. המורים קשובים לכל שאלה ומלאים ברצון טוב לעזור. ממליצה בחום!"

אליזבת גולוד, מועד אפריל: "בפעם הראשונה שניגשתי לבחינה למדתי ב'קידום' והוצאתי 565. בפעם השנייה נרשמתי ל'מור קורן' וההבדל בין השניים ניכר. אצל מור קבוצות הלימוד קטנות משמעותית מקורסים אחרים (כ-10 תלמידים ולעתים פחות). בנוסף, הכיתות מחולקות לפי רמות, מה שמאפשר לך ללמוד בקצב שלך, וספרי הלימוד ברמה גבוהה. מרגישים שהשקיעו. ללא ספק הרגשתי הבדל גדול בין שני הקורסים, ממליצה מאוד על מור קורן".

הוד אליאס, מועד אפריל: "הקורס הכי טוב בארץ, בפער גדול. הייתי בקורס מתמטיקה של 'יואל גבע' לפני שהגעתי ל'מור קורן', והתמורה שקיבלתי מ'יואל גבע' לעומת הקורס של 'מור קורן' היא מגוחכת. ב'יואל' היינו כ-30 תלמידים בכיתה, הרגשתי שלאף אחד לא אכפת איך הולך לך ואם אתה צריך עזרה. ההרגשה הייתה שהם רק רצו לקחת לי כסף.

"שמעתי מחבר המלצה על הקורס של 'מור קורן' ונרשמתי. בקורס הזה יש הרגשה שמישהו דואג לך ורוצה שתצליח. למדתי בכיתה קטנה, של 11 תלמידים, לימדו אותי טיפים ושיטות עבודה שאין בשום מקום אחר. כל מי שאני מכיר שלמד לפסיכומטרי במקביל בקורס אחר פשוט כעס עליי שלא סיפרתי לו על המקום הנפלא הזה.

"לכל מי שמתלבט לאיזה בית ספר פסיכומטרי להירשם – למור קורן, בלי לחשוב פעמיים".

אריאל יצחק גאון, מועד אפריל: "לומדים בכיתה קטנה של 8 תלמידים, המורים מעולים והחומר מועבר בצורה ממש מובנת. לדעתי, ספרי הלימוד הם מהטובים בתחום וברמה אחת מעל זו של המבחן. היחס אישי והכל מאוד מסודר ומאורגן. הקורס של מור קורן עזר לי מאוד להגיע לרף שהצבתי לעצמי".

לאחר ששמענו עשרות המלצות, דיברנו עם מור קורן וביקשנו שישתף מה עומד מאחורי ההצלחה של בית הספר. לדבריו, הצלחת התלמידים בבחינה היא שילוב של כמה גורמים:

ספרי לימוד – כשכתבתי את ספרי הלימוד, המטרה הייתה לעבור עם התלמיד על כל סוגי השאלות ברמת קושי אחת מעל המבחן. כך, ברגע האמת במבחן הסופי התלמיד לא יהיה מופתע מאף תרגיל.

כיתות קטנות – מתוך הניסיון שלי כמרצה באקדמיה, לימוד בכיתות גדולות או באולמות הוא פורמט בעייתי. כסטודנט, אין לך ברירה! אבל אני רציתי שהתלמידים שלי יעברו חוויה אחרת, שישתתפו בשיעור, שירגישו נוח לשאול שאלות או לבקש להסביר שוב את התרגיל, שיהיה מעקב אישי אחרי כל תלמיד. בכיתות גדולות זה פשוט לא אפשרי.

מורים מעולים – אני מכשיר את המורים שלי כמה חודשים ומקבל רק מורים בעלי ניסיון עשיר בהדרכה. רק לאחר שהמורה שולט באופן העברת החומר לתלמיד, הוא מתחיל ללמד.

לסיכום: בית הספר של מור קורן מאפשר לכל תלמיד ללמוד בקבוצות קטנות ולקבל יחס אישי. הספרים שלו מצוינים, עם מגוון שאלות ברמת קושי גבוהה, והוא מלמד טכניקות מהירות לפתרון השאלות במבחן – יתרונות חשובים שלא קיימים בבתי ספר אחרים. 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה