מותגי התכשיטים המפורסמים בעולם



הם עשויים חומרי גלם שונים, ממתכות יקרות כמו זהב דרך מתכות אחרות כמו כסף או נחושת ועד עץ וחומרי גלם אחרים. הם יכולים להיות עם תוספות כמו אבני חן למיניהן ואף יהלומים. מדובר כמובן על תכשיטים מכל הסוגים: שרשראות, עגילים, טבעות או צמידים המהווים חלק מחיינו מתקופות עתיקות. ישנם מותגי תכשיטים מפורסמים ומוכרים הקיימים כבר עשרות שנים ויותר ונחשבים לשם דבר בתחום, כאלה שמפורסמים רק מחכים להזדמנות להיות מזוהים עימם. כמה ממותגי התכשיטים המפורסמים ביותר.

קרדיט תמונה PIXABAY

טיפאני ושות'

אמנם טיפאני ושות' נחשבת לאחד ממותגי התכשיטים המוכרים ביותר, אך היא התברגה לרשימה המכובדת דווקא בשל העובדה שאינה מייצרת תכשיטי יוקרה בלבד אלא כוללת גם פריטים הניתנים לשימוש יומיומי. מאז הקמתה ב 1837 פונה החברה לא רק לנשים אלא שמה לה למטרה לפנות לקהל יעד רחב יותר הכולל גם גברים ואפילו ילדים.

קרטייה

לעומת טיפאני ושות' המיועדים לכולם, חברת קרטייה ממותגת היטב כחברה יוקרתית במיוחד הפונה לקהל מצומצם יחסית. היא החלה את דרכה ב 1860 בייצור תכשיטים וגם שעונים ופנתה במיוחד בכמה עשורים הראשונים בעיקר לבתי מלוכה. פריט מוכר המזוהה עם משפחת המלוכה הוא צמיד הפנתר של וואליס סימפסון  אך הוא לגמרי לא היחיד והחברה הייתה ספקית תכשיטים לבתי מלוכה בכל רחבי אירופה.

הארי ווינסטון

הארי ווינסטון זוהי לא רק רשת תכשיטי יוקרה מובילה אלא גם תאגיד יהלומים גדול  המחזיק בנכסי כריה וקמעונאות מהמובילים בענף. לחברה 18 סניפים של תכשיטי היוקרה והשעונים שלה בערים המרכזיות ביותר כמו פריז, ניו יורק, בייג'ין ועוד. החברה החלה את דרכה ב 1932 וכבר מאז היא משתמשת רק באבני החן והמתכות האיכותיות והמשובחות ביותר שיש ולכן על פי סקרים נחשבת למותג התכשיטים היוקרתי ביותר.

בוצ'אלטי

חברת תכשיטי יוקרה איטלקית המייצרת פריטי תכשיטים אלגנטיים מאוד כשהמתכת המככבת בהם היא כמובן הזהב. החברה משלבת בתכשיטיה מוטיבים בהשראת רומא או הסגנון הרומי כמו שרשראות, צמידים וחפתים בסגנון זה. החברה משתמשת בטכניקות כמו הברשה וציפוי אבני חן ויהלומים. חברת בוצ'לאטי מוכרת את תכשיטיה במספר קטן של נקודות ברחבי העולם, מה שמוסיף עוד ליוקרה שלה. אם ננחת לרגע בארצנו הקטנה ולמשפט מדובר שמתנהל בה כרגע, צמיד של חברת בוצ'לאטי עומד אף הוא בעין הסערה יחד עם מתנות נוספות  שהתקבלו במשך שנות כיהונו של רה"מ לשעבר. .

פיאז'ה

פיאז'ה היא חברה  שוויצרית שהחלה כחברה לייצור שעונים, אחד המוצרים המזוהים ביותר עם שווייץ אך מהר מאוד התקדמה לכיוון תכשיטי היוקרה ובו התקדמה עד שהגיעה למעמד של אחת מחברות התכשיטים המוכרות ביותר. החברה משלבת בין אלמנטים קלאסיים ומסורתיים לבין עיצובים נועזים וקווים נקיים ומודרניים. העיצוב המוכר ביותר שלה הוא הוורד שהפך גם לסמל החברה.

מיקימוטו

אחת החברות האסייתיות היחידות שהתברגו לתוך רשימת החברות המוכרות ביותר. זוהי חברה יפנית שהמייסד שלה הוא קוקיצ'י מיקימוטו. בתור חברת תכשיטים השוכנת במדינה שכולה איים, לא מפתיע שחומר הגלם המזוהה ביותר עם החברה הוא פנינים. מיקימוטו נחשב למוביל בשימוש בפנינים מתורבתות והוא עושה שימוש בפנינים המשובחות ביותר כמו פניני קונכיה ורודות, פניני טהיטי ועוד בשילוב מתכות יקרות כמו זהב ופלטינה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה