מותג הרכב החשמלי הכי נמכר בישראל: הסיפור של BYD



ברביעי בדצמבר 2022, BYD עקפה את טסלה במכירות בישראל עם מספר דמיוני עבור מותג רכבים חשמליים – 2,333 יחידות. מינואר עד מרץ 2023 היא מסרה 9,698 רכבים חשמליים -פי 3 יותר מטסלה. מה הפך את BYD, מותג רכב צעיר, למלכת המכירות בישראל?

capital motor

בקצרה על BYD

BYD החלה את דרכה כיצרנית סוללות. בשנת 2003 החברה החלה בייצור כלי רכב. כבר בשנת 2008 החברה ייצרה את הרכב ההיברידי נטען הראשון בעולם שהפך גם לנמכר ביותר. כיום היא נחשבת ליצרנית השלישית בגודלה בעולם. לשוק המערבי BYD חדרה עם רכבים חשמליים ואוטובוסים (מספר אוטובוסים של BYD נמצאים בשימוש של חברת דן ואגד). כעת החברה מכוונת לעבר השוק האמריקאי ותחום הרכבים האוטונומיים.

 

בונים את החלום שלכם

ראשי התיבות של BYD הם Build Your Dreams. הסיבה לכך היא שהחברה שואפת לייצר את הדגמים הטובים ביותר בכל קטגוריית רכב במחיר המשתלם ביותר. זה אכן עובד אם לשפוט לפי הדגם הראשון של המותג בישראל – ATTO 3 שבתוך מספר חודשים הפך לרכב החשמלי הנמכר ביותר בישראל. לכאורה מדובר בקרוסאובר קומפקטי בעל עיצוב מוקפד והנעה חשמלית – שום דבר מיוחד. אך למעשה, רמת האבזור, חווית הנסיעה וכמות הגאדג'טים שאטו 3 מציעה היא מעבר לכל דמיון. זה מתחיל במסך מרכזי אשר מסתובב בלחיצת כפתור, דשבורד בעל צורה ייחודית, מושבים בריפוד עור דו גווני, ידית הילוכים שנלקחה מתא טייס ועוד. כמו כן היא מספקת ביצועים מרשימים למדי: תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 7.3 שניות וטווח נסיעה של 420 ק"מ בין טעינות. סוכנות הרכב קפיטל מוטורס מציעה את BYD אטו 3 בהחזר חודשי נמוך במיוחד, החל מ- 2,125 ₪ לרמת גימור קומפורט.

capital motor

 

רכבי היוקרה של BYD

BYD האן - רכב ספורט-יוקרה חשמלי המציע ביצועים מרשימים, טווח נסיעה ארוך ותא נוסעים מרווח ומפנק. הוא מאיץ מ-0 קמ"ש ל-100 קמ"ש תוך 3.9 שניות, בעל טווח נסיעה של 521 קילומטרים ומצויד במנוע עם הספק של 518 כוחות סוס. הרכב כולל גם משאבת חום שחוסכת באנרגיה, פנסים חיצוניים בעלי עיצוב חדשני ועתידני, מסך מולטימדיה גדול בחלק הקדמי של תא הנוסעים ו-12 רמקולים פנימיים באיכות גבוהה מאוד. העיצוב של ה-HAN חדשני ועתידני, מה שזיכה אותו כבר במספר פרסים.

BYD טאנג - רכב כביש שטח חשמלי בעל 7 מקומות ישיבה. הוא מציע ביצועים טובים, טווח נסיעה סביר ותא נוסעים מרווח. המנוע שלו בעל הספק של 518 כוחות סוס, הטווח שלו עומד על 400 קילומטרים והוא כולל אבזור שמאפיין את רכבי BYD, יחד עם דגש על הבטיחות שניתן לראות בא לידי ביטוי בציון בטיחות גבוה.

 capital motor

BYD בקפיטל מוטורס

אטו 3 הוא הרכב החשמלי הנמכר ביותר גם בסוכנות הרכב המובילה בישראל – קפיטל מוטורס. כמו כן הסוכנות מציעה את כל הדגמים החדשים של BYD כולל דגם 'דולפין'. מיני משפחתית חשמלית בעלת עיצוב נועז ותא נוסעים עתידני. לפרטים נוספים רשמו 'קפיטל מוטורס' בגוגל או חייגו 3508*

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה