מזונית י.ש.ר.ל בע"מ ייבוא ושיווק לוחות עץ לתעשייה



עץ הוא אחד מחומרי הגלם הוותיקים והנפוצים ביותר שהאדם משתמש בהם, ולא בכדי. לעץ יש יתרונות רבים, המאפשרים לעשות בו שימוש מגוון כחומר גלם בנסיבות שונות. גם כיום, משתמשים בעץ בתור חומר גלם לתעשייה. ללוחות שעשויים מעץ יש מספר שימושים בתעשייה, שהופכים את המשאב הזה לכל כך מבוקש. עם מזונית י.ש.ר.ל בע"מ תוכלו ליהנות מהיתרונות הללו, באמצעות לוחות עץ מגוונים ושונים שהחברה משווקת

קרדיט תמונה: PIXABAY

לוחות עשויים מעץ לתעשייה

לוחות עץ הם בדיוק מה שהם נשמעים. מדובר בלוחות שעשויים מעץ ובכל זאת, למרות שנשמע שמדובר במוצר פשוט, קיימים סוגים רבים של לוחות כאלו, מסוגי עץ שונים או מסוגים שונים של עץ שעבר תהליך עיבוד עם חומר אחר. את הלוחות הללו ניתן למצוא בגדלים שונים, כאשר המחשבה מאחורי כל גודל מסוים היא ליצור התאמה ולתת מענה לצרכים שונים. לוחות העץ משומשים בעיקר בתעשיות השונות, על ידי בעלי מקצוע שונים. התכונות של העץ מאפשרים הכנה של פלטות עץ בגדלים שונים ושימוש מגוון בהן. העץ הוא חומר קשיח מאוד מצד אחד, אך מהצד השני הוא חומר שקל לשנות את הצורה שלו על ידי פעולות כמו חיתוך וניסור. בנוסף, עם העץ ניתן לבנות מוצרים רבים ומגוונים, כמו רהיטים שונים, או להשתמש בו כחומר גלם נוסף לדברים אחרים.

שימושים אפשריים

ישנם לא מעט שימושים שאפשר לעשות עם לוחות עץ לתעשייה. אחד הענפים שמשתמשים בו יותר מכל עם עץ, הוא כמובן ענף הנגרות. נגרים שונים מקבלים הזמנות מהלקוחות למוצרים שונים. מיטות עץ, ארונות עץ, שולחנות עץ, מזנונים, ספריות ודלפקים – באמצעות עץ ניתן לייצר את כל אלו. לוחות שעשויים מעץ הם חומר גלם הכרחי לנגר שמעוניין לתת מענה להזמנות של הלקוחות שלו. ככל שהעץ נחשב לאיכותי יותר, כך המוצר שמכינים ממנו יהיה טוב יותר. לכן נגרים רבים מחפשים פלטות שעשויות מעץ באיכות גבוהה מאוד. ללוחות העץ יש שימוש רחב גם בתעשיית עיצוב הפנים. מעצבי פנים שונים מבינים שעץ הוא חומר שנראה טוב יותר מבחינה אובייקטיבית מאשר מתכות פשוטות, ומוצאים שימוש עיצובי ללוחות העץ השונים.

 

מראה מיוחד

קיימים סוגים רבים של פורמייקה, כמו פורמייקה ננו או פורמייקה רב שכבתית. פורמייקה הוא חומר מעובד שניתן לצפות באמצעותו את לוחות העץ. הציפוי הזה לא נעשה סתם. ציפוי לוחות העץ מסוגל לתת להם מראה שונה. הדבר מאפיין מאוד את השימושים שמבצעת תעשיית עיצוב הפנים, למשל, בלוחות שעשויים מעץ. למשל, קיים ציפוי פורמייקה דמוי שיש . שיש היא אבן עם מראה מרשים ואיכותי, אך המחיר שלה יקר. מעצב פנים יכול להשתמש בפתרון של לוח עץ שמדמה את מראה השיש, כדי לתת את הרעיון העיצובי שהוא רוצה בגללו שיש, תוך כדי חסכון במחיר. גם לוחות מעץ עם ציפוי פורמייקה דמוי בטון יכולים לתת מענה עיצובי זה.

עץ מעובד

למרות שעד כה לוח העץ נשמע כמו דבר פשוט, כדאי לדעת שישנם לוחות רבים ומגוונים, מסוגים שונים. בין היתר, יצרני הלוחות יוצרים עיבודים שונים הכוללים עץ וחומרים אחרים, כדי ליצור לוחות איכותיים עם מאפיינים מסוימים.

פלטת MDF  למשל היא פלטה שמיוצרת משאריות של נסורת ואבק שיוף, שמתקבלים כתוצר לוואי לתהליך שיוף העץ. כמו MDF, גם לוחות HPL הם לוחות מעץ שציפוי הפורמייקה בהם שונה. לוחות שעשויים ממלמין כוללים בתוכם שרף והם עוברים תהליך אידוי, כאשר לבידים הם לוחות עשויים מעץ שעברו הצמדה.

שמירה על איכות הסביבה

מזונית י.ש.ר.ל משווקת לוחות שונים שעשויים מתחליפים, כתחליפים ללוחות המוכרים והוותיקים שעשויים מעץ. הסיבה לכך היא ניסיון לשמור על הסביבה, באמצעות גילוי אחריות מצד החברה. שימוש בתחליפים שונים מאפשר זיהום מופחת יותר של הסביבה, תוך שמירה על הצרכים השונים שיש לתעשייה.

הכל מתחיל בעץ

בין אם לוח העץ אמור לסייע לנגר בהכנת הרהיט ובין אם הוא אמור לסייע למעצב הפנים בתכנון מטבח – הכל מתחיל ונגמר בעץ איכותי, שמרכיב לוח איכותי שמבצע את המטרה לשמה הוא נדרש. מזונית י.ש.ר.ל  מציעה מגוון רב של לוחות ופלטות מעץ, שנותנים את המענה השלם לכל צרכי התעשייה השונים שעשויים לצוץ.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה