פולירון הינה חברה לייצור מזרנים כחול לבן, אשר הוקמה עוד בשנת 1972 ונמצאת בבעלות קיבוץ זיקים שבדרום. בניגוד למותגי מזרנים אחרים, מוכרים יותר, חברת פולירון אינה מתבססת על שיווק אגרסיבי, ובמקום זה מתמקדת בייצור מזרנים באיכות גבוהה. החברה מייצרת גם מוצרי שינה משלימים כגון: כריות אורטופדיות מלטקס ומויסקו, ספות נוער, מיטות וחצי, בסיסי מיטה מרופדים ומיטות מתכווננות הכוללות מנגנונים ומנועים שמיובאים מגרמניה.

קרדיט תמונה: iStock

בתחילת דרכה, חברת פולירון ייצרה ושיווקה מזרנים שונים ממה שהיה מקובל באותה תקופה, הם נקראו: "מזרנים אורתופדים ללא קפיצים" והשיטה בה נעשה השימוש היתה שיטת Slat-o-Pedic  האמריקאית- מזרנים אורתופדיים עם סלאטים אורטופדיים. פולירון גם היתה הראשונה שהעניקה 15 שנות אחריות למזרנים שלה, מה שלא היה מקובל באותה התקופה.

כיום פולירון ממשיכה לפתח ולייצר מוצרי שינה לכל הגילאים, החל ממוצרים לעוללים הקטנים וכלה במזרנים מיוחדים לגיל הזהב. לבני הנוער מפתחת החברה ספות נוער המבוססות על מזרנים אורטופדיים ללא קפיצים וכך מזרני הילדים הופכים זהים כמעט לאיכותם של המזרנים למבוגרים.

פולירון - מובילים בטכנולוגיה:

מזרוני פולירון מפותחים תחת תו תקן אירופאי מחמיר ועושים שימוש בטכנולוגיות המובילות את שוק המזרנים.

הטכנולוגיה הראשונה: "דופלקס"

פטנט רשום של פולירון, שמתבסס על מזרן זוגי המורכב מ-2 ליבות קפיצים נפרדות שבהם מפריד בולם זעזועים כך שתזוזה בצידו האחד של המזרן אינה מורגשת כלל בצידו האחר, זאת לעומת מזרן קפיצים רגיל שבו כל תזוזה בצד אחד מזיזה ומעירה את בן/ת הזוג. אם כן, מטרתה העיקרית של שיטה זו היא למזער את תנודות המזרן ולשפר את איכות השינה.

כמעט ושכחנו להגיד שניתן לבחור לכל צד דרגת קושי שונה כך שצד אחד יהיה רך ונעים בדרגת קושי 3, בעוד הצד השני יהיה קשיח ויציב בדרגת קושי 4.

הטכנולוגיה השנייה: סליפ-פרש

סליפ פרש, כשמה כן היא, נועדה לשמור על סביבת שינה רעננה ויבשה. בד הסליפ-פרש בנוי מחומרים מיוחדים שלא נותנים לזיעה שמופרשת בזמן השינה לחלחל אל פנים המזרן ומאווררת אותו מיידית. טכנולוגיה זו מונעת התפתחות של רובד חיידקים וקרדית אבק. גם לטכנולוגיה זו יש תו תקן אירופאי, כבר אמרנו?

הטכנולוגיה השלישית: לויסל ויטאל

טכנולוגיה המשולבת במזרן פולירון זהב וכל מטרתה היא ליצור סביבת שינה טבעית נעימה ובריאה. טכנולוגיה המשלבת מרכיבים טבעיים בלבד אשר מעניקים לנו את סביבת השינה האופטימאלית ושוב: בעלת תו תקן איכות הסביבה האירופאי.

הטכנולוגיה הרביעית:  טמפ-סליפ

טכנולוגיה המשולבת בחלק ממזרוני פולירון שכל מטרתה היא לאזן את אקלים השינה. מה פירוש הביטוי "איזון אקלים השינה"? לטכנולוגיה הנ"ל, המיושמת בבד המזרן, יש את התכונה "לספוג" את אנרגית היתר של הגוף ולשחרר אותה חזרה כשהגוף זקוק לה. נסביר שוב: החומר המיוחד מוטמע בבד המזרן ובעזרת מיקרו קפסולות המשנות את צורתן ומצב הצבירה שלהן יוצרות איזון דינמי של הטמפרטורה. לדוגמא: במצב מוצק קשה הן סופגות ושומרות על חום הגוף וכשהחום עולה מעבר לחום האופטימלי, הקפסולות מתרככות והחום משתחרר, המזרנים שמכילים את הטכנולוגיה הנ"ל מתאימים לשימוש בכל עונות השנה, שכן התהליך מבטל למעשה עליות וירידות קיצוניות של חום וקור ומאזן את אקלים השינה וכן בעצם גורם לתחושת נוחות.

סדרת מזרוני גרין סליפ

סדרה חדשה של מזרוני פולירון המציעה לכם שינה בריאה יותר על חומרים טבעיים יותר, ירוק! בזה מאמינים בפולירון. כאשר המזרנים מכילים מרכיבים טבעיים, הם מאפשרים שינה רגועה ונינוחה יותר, המזרנים ידידותיים לסביבה וכל חומר שמוגדר כ"לא בריא" אינו מוכנס כלל למזרנים הללו. בדי המזרן בנויים על בסיס אלוורה, במבוק וכותנה אורגנית. בדים אלה הינם בדים היפו-אלרגניים ששומרים על טמפרטורה אחידה במהלך כל השינה. המזרנים משולבים אך ורק עם שכבות לטקס – גומי טבעי, אנטי אלרגני ואנטי בקטריאלי ואם לא הזכרנו זאת קודם, קרדית האבק לא יכולה להתפתח עליו. כך קיבלתם "מזרן בריא" מכל צד שתרצו.

המלצתנו:

חברת פולירון מייצרת מזרנים אורתופדיים עם או ללא קפיצים, גם מזרנים עם קפיצים מבודדים, אולם הקהל שמגיע לרכוש מזרוני פולירון, דווקא יבחר ללכת על מזרנים אורתופדיים ללא קפיצים, שכן כאן באה המומחיות של פולירון לידי ביטוי.  

מזרנים אורטופדיים הינם "מוצר צריכה בסיסי" כמו שאומר יעקב הלפרין, קחו את הזמן שלכם, השקיעו אותו בלמידה של סוגי המזרנים השונים, איזה דרגת קושי מתאימה לכל אחד, האם יש מזרנים מומלצים יותר ומומלצים פחות ובכלל כמה כסף כדאי להשקיע ברכישת מזרן. השקיעו בקריאה ובלימוד. יש בלוג מצוין שנתקלנו בו לאחרונה. הוא נקרא מזרנים.ישראל ובוא תוכלו למצוא את התשובות לכל השאלות הקשות...

מיטות פולירון

גם מיטות מרופדות יש לפולירון. המיטות המרופדות של פולירון יכולות להגיע עם ארגז מצעים, יכולות להגיע ללא, יכולות להגיע עם רגלי עץ, ברזל, או גלגלים. לרוב המיטות ניתן לבחור ראש מיטה שמיוחד לה. בסיסי המיטה של פולירון עטופים בבדי מיקרו או בדי נובה (ועוד כמה סוגים) , בדים חזקים ועמידים, גם בפני שחיקה וגם במהלך ניקוי.

לפולירון גם מספר מיטות בסיס לא מרופדות, מדובר במשטחי עץ זולים שאמורים לשמש כבסיס מוצק וזול למזרן. בפולירון מאמינים שמה שחשוב זה המזרן, המיטה היא רק מוצר משלים...

ספות נוער פולירון

ספות הנוער של פולירון מוצעות לציבור בווריאציות שונות: ספות עם מזרן קפיצים או מזרן אורתופדי ללא קפיצים, עם שכבת לטקס עליונה או שכבת ספוג. למנגנונים המיועדים לכוון את ראש המיטה חשמלית, יש מנגנון פנימי אשר נועד לבטל את "ההשראה החשמלית" שיש למנוע כאשר הוא מחובר לחשמל וכך להגן על ילדכם מהשפעה אלקטרומגנטית מיותרת.

ובכל זאת, למה פולירון?

פולירון בגלל איכות המזרנים,

 פולירון בזכות טיב חומרי הגלם,

פולירון בזכות הטכנולוגיה – פריצות דרך ופטנטים רשומים.

פולירון בזכות וותק המותג – מעל 40 שנה!

פולירון בשל העמידה בקריטריונים ובתווי התקן מהקשוחים בעולם.

פולירון בגלל האחריות – 15 שנות אחריות על המזרנים!

פולירון בשירות האמינות – מפעל בבעלות קיבוץ מבוסס וותיק.

פולירון בזכות השירות -  אם רכשתם את המוצרים שלנו, אתם בטח יודעים על מה אנחנו מדברים.

ומעבר לכל, פולירון הולכים ומשתפרים, כל הזמן!!

אנו ממליצים להחליף את המזרן הישן באחד חדש כל 8 שנים, או כאשר המזרן מתחיל להשפיע לרעה על איכות השינה. אנשים מעל גיל 40 צריכים להחליף מזרן בכל 5-7 שנים, ככל שאנו מזדקנים, הגוף שלנו הופך רגיש יותר ללחץ.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה