מחירון טיסות בכדור פורח



כמה כיף לטוס; להגיע למקומות גבוהים שרק הציפורים מצליחות להגיע אליהם ולראות הכל מלמעלה ולעתים גם לנחות במדינה אחרת לחלוטין. האם ידעתם שהרבה לפני המטוסים, כלי הטיס ששלטו בשמיים היו הכדורים הפורחים?

יחצ

? הם מלווים אותנו מאות שנים וגם כיום ניתן לצאת לטיסה בכדור פורח ולקבל טעימה מטיסה בסגנון מעט שונה. מובן שלפני שיוצאים להרפתקה, כדאי לבדוק כמה דברים כגון מחירון טיסות בכדור פורח וכיצד להתכונן מבחינת ביגוד, באילו שעות מתקיימות הטיסות בדרך כלל, ועוד. אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר!

מחירון טיסות בכדור פורח ודברים נוספים שכדאי לדעת טרם הטיסה

כמו לופ שלא נגמר, השבת שוב מתקרבת והגיע הזמן להתחיל לתכנן את הפעילות עם הילדים או עם בן\בת הזוג. אם הגעתם אלינו וודאי החלטתם שהגיע הזמן לשבור את השגרה עם פעילות קצת אחרת – טיסה בכדור פורח. את מחירון טיסות בכדור פורח נשאיר לכם בסוף המאמר, ובנתיים אנחנו ממליצים לעבור על הנקודות הבאות שיעזרו לכם להבין טוב יותר את החוויה שמתקרבת אליכם בצעדי ענק:

  • מזג אוויר – הכדור הפורח, בשונה ממטוסים, הוא כלי תעופה פתוח לחלוטין. מטעם ההיגיון נהוג לחשוב שככל שתגביהו, כך יהיה קר יותר. אם אתם יוצאים לטיסת חורף אתם לחלוטין צודקים, אבל בימים חמים יותר תופתעו לשמוע שהטמפרטורה שם למעלה תהיה די דומה לזו שבקרקע; חוקי פיזיקה שונים.
  • ואם כבר עונות השנה – למען האמת אין באמת הבדל בין תנאי הטיסה בעונות השנה, כמובן כל עוד מדובר בימים יציבים ללא סערות ורוחות חזקות מידי. עם זאת, בימי החורף כן כדאי לקחת בחשבון את מזג האוויר שעלול להפתיע ולהשפיע על מועד הטיסה שלכם. לגבי שעות היום, בדרך כלל נהוג לצאת לטיסות בשעות הבוקר המוקדמות כאשר מזג האוויר רגוע יחסית.
  • מאיזה גיל מותר לטוס? – ילדים קטנים עלולים להתלהב מידי (ודי בצדק, אם תשאלו אותנו) מכל החוויה, וחוסר תשומת לב לרגע עלולה להביא לאסון של ממש. בכדי למנוע אסונות מסוג זה, ישנה הגבלת גילאים. זכרו שעל המדריך שמטיס את הכדור הפורח להצליח לשים לב לכולכם וגם לתנאי מזג האוויר המשתנים בכדי להחליט באיזה כיוון לטוס ומתי כדאי לנחות. כבדו את הגבלת הגיל והשתדלו לא להעלות ילדים קטנים מידי ופעוטות לטיסה.

אז כמה זה עולה?

מחירון טיסות בכדור פורח ישתנה בהתאם לפרמטרים שונים; ישנן טיסות פרטיות שעולות אחרת מטיסות עם קבוצה בהזמנה מראש, וישנה גם אפשרות ל"טיסה בהצטרפות", כלומר טיסה שבה פרט אליכם יהיו הרפתקנים נוספים שיצטרפו לחוויה. כך או כך, מדובר בחוויה בלתי נשכחת שתלווה אתכם לזמן רב ותעלה חיוך בכל פעם מחדש. בואו לקרוא עוד עליה ולקבל פרטים נוספים אודות המחירים והחבילות באתר האינטרנט ושתהיה טיסה נעימה!

קישור למחירון

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה