מחליפים את הסמארטפון – מה יש למכשירי סמסונג גלקסי להציע?




סמארטפון (טלפון חכם) הוא כיום מכשיר בסיסי שפחות או יותר לכל אחת ואחד מאיתנו יש בכיס בכל רגע נתון, וההתנהלות בלעדיו בעולם של היום כבר נראית קשה וכמעט בלתי אפשרית. סמסונג גלקסי הוא אחד מסוגי הסמארטפונים העיקריים והנפוצים בעולם, ומהווה אלטרנטיבה אטרקטיבית עבור כל המתעניינים בהחלפת הסמארטפון הנוכחי שלהם.

קרדיט תמונה PEXELS

 

מהם היתרונות של סמסונג גלקסי על פני המתחרים העיקריים ומה משמעותן של הסדרות השונות של גלקסי אשר יצאו לאורך השנים, ועדיין קיימות במקביל בשוק?

מהסמארטפונים הנפוצים בעולם, ולא בכדי – מה הופך את הגלקסי לפופולארי כל כך?

לצד האייפון של אפל, סמסונג גלקסי samsung galaxy הוא כנראה הסמארטפון המוכר והנמכר ביותר בעולם, וקיימות סיבות טובות לכך.

בין יתרונותיו השונים של הגלקסי ניתן למנות שילוב ייחודי בין רמת איכות גבוהה וריבוי אפשרויות, לבין עלות סבירה ואף נמוכה בהשוואה לחלק מהמתחרים. במילים אחרות, הגלקסי מהווה אופציה של סמארטפון במחיר שווה לכל כיס, שמספק עבודה טובה ואמינה לאורך זמן. עבור רובו המכריע של השוק, הן בישראל והן בעולם כולו – זה בדיוק מה שצריך, ומכאן סוד הצלחתו המתמשכת של הגלקסי.

דגמיו השונים של הגלקסי עובדים עם מערכת ההפעלה "אנדרואיד", המשמשת גם סמארטפונים ומכשירים רבים אחרים. לכן ניתן למצוא כמות כמעט אינסופית של אפליקציות, תוכנות ויישומים שונים ומשונים שעובדים בקלות גם על כל מכשיר של סמסונג גלקסי, ואין צורך תמיד באפליקציות ויישומים בגרסה מיוחדת המותאמת למערכת ההפעלה של המכשיר, כמו במקרה של אייפון ו-iOS (מערכת ההפעלה של אפל לסמארטפונים).

מבחר סדרות שונות של גלקסי  

יתרון נוסף של גלקסי על פני מרבית המתחרים בתחום, הוא מבחר האפשרויות השונות. לאורך העשור והחצי האחרונים יצאו כמה וכמה סדרות שונות של סמסונג גלקסי, המיועדות לשווקים או ליישומים מעט שונים, כך שכל אחת ואחד יכולים למצוא את סוג הגלקסי המתאים יותר לצרכיהם.

הסדרה המוכרת ביותר לרובנו כיום היא גלקסי S (S עבור Supersmart – סופר חכם...), עם הדגם גלקסי S21 כדגם החדש והמתקדם ביותר.

סדרה מוכרת נוספת היא גלקסי נוט (Note), סדרת סמארטפונים הכוללת גם מיני מחשבי לוח – מכשירים מעט גדולים יותר מסמארטפון "רגיל", הממלאים בעצם פונקציה של משהו שבין טלפון חכם לבין טאבלט. בשנה שעברה הפך הגלקסי Ultra S22 לממשיך דרכו של הגלקסי Note.

בנוסף, ניתן למצוא סדרות נוספות של סמסונג דוגמת סדרת גלקסי A (סדרה של סמארטפונים בעלי תכונות פרימיום), גלקסי M (ממשיכת דרכה של סדרת גלקסי J המיועדת לשוק הנמוך יותר ונמכרת במחירים נמוכים יותר) ואף גלקסי טאב וגלקסי Camera.

מבחר הסדרות והדגמים השונים הללו מאפשרים לבחור מכשיר המותאם יותר לצרכים הייחודיים לנו ולמשאבים העומדים לרשותנו. בכך מספקת סמסונג אפשרות לקניית סמרטפון מתקדם הנמצא בחזית הפיתוח הטכנולוגי בתחום, בעלות סבירה ונמוכה מזו של כמה מהמתחרות ובהתאמה מרבית לכל משתמשת ומשתמש. אז איזה גלקסי הכי מתאים לכם? צפו בקטלוג המלא באתר של חנות סלולר ובחרו את הנכון ביותר בעבורכם https://hotstore.hotmobile.co.il/

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה