מחממים את החורף עם משלוחים מתוקים במיוחד



בשיתוף רוי שוקולד
כשבחוץ קר ורטוב, נעים להתחמם בבית עם שוקולדים טעימים. אז אם אתם מחפשים רעיון למתנה מנצחת בעונת החורף – משלוחים מתוקים הם התשובה

החורף הוא עונה מיוחדת. אמנם בארצנו הוא קצר מדי, ותמיד מגיע באיחור לא מאוד אופנתי, אבל כשהוא מגיע, אי אפשר שלא ליהנות ממנו. גם אם אתם אוהבי קיץ מושבעים, כנראה שאפילו אתם אינכם יכולים לעמוד בפני האווירה המיוחדת של החורף, שגורמת לכולנו להתכנס יחד בבית החמים והמוגן ולהרגיש כי הגשם והרוח שבחוץ לא יכולים לנו.

ואם יש משהו שמשתלב נפלא באווירת החורף הקסומה הזו, הרי זה שוקולד. עונת החורף היא העונה שבה אנו נהנים במיוחד מהטעם המתוק והעשיר הזה (שסוף סוף גם אינו נמס בין האצבעות), ובשילוב עם משקה חם או אלכוהולי, זו חוויה נעימה ממש. אז החורף הזה, כשתרצו לחגוג למישהו שאתם אוהבים – משלוח מתוק של שוקולדים איכותיים הוא המענה המושלם.

קרדיט לתמונות: רוי שוקולד

לא צריך לצאת מהבית

כאשר מזג האוויר בחוץ סוער, המחשבה על להתלבש בעוד ועוד שכבות, לצאת מהבית, לעמוד בפקקים ולהירטב בדרך לחנות או ממנה לא בדיוק מעוררת בנו הרבה חשק. הפיתרון לכך הוא משלוח מתוק שאתם יכולים להזמין באתר ולשלוח ישירות לביתו של מקבל המתנה או לכל מקום אחר שתבחרו. כך, אתם לא צריכים לצאת מהבית ולהסתובב בין חנויות, ואתם אפילו לא צריכים לדאוג לכך שתספיקו להביא את המתנה בזמן.

לכל זאת נוסף גם אלמנט ההפתעה, שכן בעל השמחה ככל הנראה אינו מצפה לשליח שידפוק על דלת ביתו או ייכנס למקום עבודתו עם מארז שוקולדים מפנק, וכשזה יקרה, הוא ייהנה לא רק מהטעמים הנפלאים אלא גם מהחוויה המיוחדת.

קרדיט לתמונות: רוי שוקולד

יום הולדת חורפי

אם אחד מחבריכם או בני משפחתכם חוגג יום הולדת בחורף, מארזים מתוקים ליום הולדת הם בדיוק מה שאתם צריכים. תוכלו למצוא מגוון גדול של מארזים ברמות מחירים שונות, כך שתוכלו להתאים אותם לתקציב שלכם, ומבחינת הרכב המארז – השמיים הם הגבול: מגש ענקי בסגנון מגשי סושי הכולל מקרונים, טראפלס ופרלינים בהמון טעמים נפלאים, מארז מפנק של מגוון טעמי טראפלס ובקבוק יין, מארז שוקולדים טבעוניים או מרירים בלבד ועוד מגוון ענק של מארזים שמהם תוכלו לבחור.

ואם כל זה לא מספיק, תוכלו גם לשלב ברכת יום הולדת אישית על גבי מטבע שוקולד ענקי או אפילו להטביע את תמונתו של ילד או ילדת יום ההולדת על גבי פרלינים, שאמנם ייעלמו די מהר אך עדיין ישאירו זיכרון בלתי נשכח. 

קרדיט לתמונות: רוי שוקולד

חוגגים ט"ו בשבט מתוק

ט"ו בשבט, שנחגג במהלך החורף, מספק לנו הזדמנות מיוחדת לחגוג עם האנשים שאנחנו אוהבים וליהנות מטעמים מיוחדים. מארזים לטו בשבט כוללים בנוסף לטעמים האהובים והמוכרים גם שוקולדים בשילוב פירות יבשים וטעמים שמתכתבים עם רוח החג: שברי שוקולד לבן, מריר או חלב עם פירות יבשים ואגוזים, שברי שוקולד לבן עם קוקוס, שוקולד על מקל עם פירות יבשים ועוד.  המארזים המעוצבים והיפים, שיכולים להשתלב נפלא בכל שולחן חגיגי, מביאים שמחה ואווירת חג נפלאה וכמובן, המון טעמים שאי אפשר לעמוד בפניהם.

משלוחים מתוקים הם פיתרון נפלא כמעט לכל אירוע, והם מתאימים במיוחד לעונת החורף, שבה אנו נהנים מאוד לאכול שוקולד ונהנים הרבה פחות לצאת מהבית. כל שנותר לכם הוא לבחור את המארז המושלם, לבחור את כתובת המשלוח ואת מועדו ו... להמתין לטלפון ממישהו מופתע ושמח במיוחד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה