מחסן למכירת פרופילי אלומיניום



אלומיניום, אשר הכינוי שלו הוא גם חמרן, הוא מינרל טהור אשר מיוצר בתוך האדמה והתכונות שלו דומות לשל פלדה. מחומר הגלם הזה מייצרים שלל של מוצרים ונעשה בחומר זה שימוש רב בכל הענף של התעשיות כמו הטקסטיל, האלקטרוניקה ואפילו גם המזון. כמו כן, מייצרים בעזרתו פרופילים. חומר הגלם של האלומיניום מגיע בצורה של גלילים אשר הם בקוטר של שמונה סמ ולרוב באורך של שישה מטרים ובסגסוגת מאוד מאוד איכותית. בעזרת הפרופילים מאלומיניום אפשר לייצר כמובן תריסים וחלונות, דלתות ועוד כדומה, מה שכמובן מקנה להם את החוזק, העמידות מול התנאים של מזג האוויר וההרמטיות אשר נחוצה לכל זה. בסילבר אלומיניום, אנחנו מייצרים המון סוגים של פרופילים אשר ביניהם כאלה שהם סטנדרטיים ופרופילים שהם מיוחדים.

קרדיט תמונה FREEPIK

היתרונות של האלומיניום

אלומיניום היא מתכת מאוד קלה, היא דוחה את הקורוזיה וזאת הסיבה שהיא מתאימה בנוסף אל כל המוצרים של התעשייה. אלומיניום הוא חומר אשר מוליך חשמל, יש לו רפלקטיביות מעולה של אור וחום, הוא מוכן לעיבוד ועוד. בזמן שהחומר של האלומיניום חשוף אל האוויר הוא מקבל שכבה מאוד דקיקה אשר קשה מאוד להבחין בה, שכבה של תחמוצת אלומיניום, אשר מונעת עוד חמצון והיא מגנה עליו מפני החלודה. כמו כן, יש לו יכולת דחייה מעולה למגוון גדול מאוד של חומצות.

ייצור ומכירה של פרופיל אלומיניום

בשביל ליצור פרופיל אלומיניום צריך להעביר את הגלילים של האלומיניום, שהם כמובן החומר גלם, תהליך של חימום בטמפרטורה מאוד גבוהה. רק אחרי החימום החומר מקבל תכונה אלסטית אשר אפשר לעבד אותה, במצב הזה הוא נכנס אל מכבש לרדידה, המכבש דוחף את הבול של האלומיניום בעזרת בוכנה אשר יש לה צורה של פרופיל של אלומיניום. חומר הגלם נדחף ומגיע בצורה של פרופיל. אחרי שהוא מתקרר ומגיע לטמפרטורה של חלל החדר, הוא יעבור מתיחה בשביל שיהיה אפשרי לחתוך אותו ליחידות של שישה מטרים ואז הוא יכנס אל תנור מיוחד.

שילוב של חומרים עם חומר האלומיניום

את חומר הגלם האלומיניום אפשר לשלב בנוסף עם עוד מתכות כמו לדוגמה, מגנזיום, צורן ואפילו גם נחושת, ובהתאמה מלאה אל הדרישות. השילוב יכול כמובן ליצור חוזק מכני מאוד גבוה, כמו אלומיניום בשילוב עם מגנזיום וגם דחייה מלאה של חלודה, כל זה במידה ומדובר במוצר מכני אשר נמצא רוב הזמן בים או בסביבה של לחות ומלח.

פרופיל אלומיניום לתאורות של לד

אחד השימושים הכי רבים בפרופילים מאלומיניום הוא בשביל תאורות לד בהרבה אזורים שונים ומגוונים כמו, תאורה שהיא ביתית, תאורה לגן ועוד כדומה. היתרון שיש בכל הקשור אל מחסן למכירת פרופילי אלומיניום הוא כמובן המבחר העצום אשר אתם תוכלו למצוא. כמו לדוגמה, סוגים שונים של פרופילים, תושבות, תותבים של הארכה והכל באספקה שהיא מיידית.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה