מחסני אלקטריק סנעד - צומת חשמל סניף אשקלון



כמעט כל אדם אשר מעוניין לרכוש מוצרי חשמל, תוהה האם כדאי לו לרכוש מוצרי חשמל ברשת גדולה, או שמא, האם כדאי לו לחפש חנות מוצרי חשמל פרטית, ביתית וקטנה ולרכוש דווקא בה את המוצרים הרלוונטיים לו? כיום, רשת צומת חשמל, מציעה לכל אדם המעוניין לרכוש מוצרי חשמל, את האפשרות להנות מהיתרונות שברכישה בחנויות למוצרי חשמל ביתיות, איכותיות, אמינות וותיקות בתחום ובד בבד, לבנות מהיתרונות הגלומים ברכישת מוצרי חשמל בחנות אשר שייכת לרשת גדולה

רכישת מוצרי חשמל ברשתות הגדולות- לא מה שחשבתם

לא מעט מהצרכנים ברשתות החשמל הגדולות והמוכרות כיום, נחשפים לחוסר הגינות בתהליך רכישת המוצר אשר הם זקוקים לו. צרכנים רבים מוצאים את עצמם רוכשים מוצר של מותג יוקרתי, לאחר שכנוע רב של המוכרים בחנות וזאת לאחר שהם בכלל נכנסו לחנות במטרה לרכוש מוצר מסוג אחר לחלוטין. כמו כן, לא פעם, ישנה התנערות מאחראיות הן של היצרן והן של החנות, כאשר מתגלה תקלה או בעיה כלשהי במכשיר הנרכש. לעיתים החנות שולחת את המכשיר לתיקון, אך תהליך התיקון אורך זמן רב מדי ובסופו של דבר, התיקון איננו נעשה לשביעות רצונו של הצרכן. כלל התופעות שהוזכרו לעיל ועוד רבות נוספות, נגרמות מדי יום ביומו לאוכלוסייה רבה אשר מגיעה לחנויות חשמל לצורך רכישת מוצר חשמלי כלשהו. קהל הצרכנים חש לא פעם שקיימת תחושה של זלזול בצרכן בחנויות שונות למוצרי חשמל.

על מוצרי חשמל לא כדאי להתפשר

מוצרי חשמל מהווים מוצרים חשובים מאוד ובסיסיים עבור צרכים ומטרות שונות. מטרתם הכוללת של מוצרי החשמל היא להקל על החיים של כל אדם ולאפשר לו לבצע פעולות שונות באופן קל, מהיר, יעיל ונוח. כאשר אדם מחפש מוצר חשמלי כלשהו, הוא עושה זאת מתוך שאיפה שאותו מוצר חשמלי יענה על המטרה אשר לשמה הוא רוכש אותו, בצורה הטובה ביותר. לכן, חשוב מאוד לרכוש מוצרי חשמל במקום הטוב ביותר. רשת צומת חשמל, היא רשת אשר מאגדת בה 24 סוחרי מוצרי חשמל מקומיים, אשר יש בבעלותם יחדיו 40 חנויות למוצרי חשמל. החנויות אשר מאוגדות ברשת, הן חנויות שמהוות עסקים משפחתיים, רבי שנים ומכילות בהן, את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום מוצרי חשמל. ניתן להנות בחנויות הרשת ממחירים נוחים מאוד בשל העובדה שלא מדובר בחנויות הממוקמות בקניונים גדולים, אלא במרכזים קטנים יותר, דבר אשר מוזיל את עלויות השכירות ובהתאם לכך, את מחירי  המוצרים. כמו כן, ניתן להנות בחנויות הרשת מיחס אנושי, הוגן וראוי, ממתן מענה לכל פניה, בקשה או שאלה וכמובן, להכוונה ועזרה נטולי אינטרסים של העובדים בחנויות בכל הנוגע לסוג המוצר הדרוש לכם, בהתאם לכלל הפרמטרים העומדים על הפרק.

צילום: אלון פורת אקסיומה

חשוב מאוד לזכור שרשתות החשמל הגדולות והמוכרות, הן בבעלותן של יבואני חשמל גדולים. כאשר לקוח מחפש מוצר חשמלי כזה או אחר ברשתות הגדולות, עובדי הסניף אשר שייך לרשת כלשהי, שאליו הוא נכנס, ימליצו לו באופן אוטומטי על המוצרים של היבואן אשר לו הרשת כפופה. כלומר, לא תמיד הלקוח יחשף למגוון מוצרים בשל הלחץ של עובדי החנות על מוצר ספציפי תוך הדגשת היתרונות שבו, מתוך אינטרס של הרשת. מכיוון שצומת חשמל איננה תחת חסות יבואן כזה או אחר של מוצרי חשמל, כאשר לקוח נכנס לאחת החנויות של רשת צומת חשמל בכדי לרכוש מוצר חשמלי כלשהו, העובד בחנות יבחן את הצרכים של הלקוח וימליץ לו על המוצר אשר מתאים לו ביותר ולא על מוצר שהוא מחויב להמליץ עליו. בשל עובדה זו, אחוז הלקוחות שחוזרים לסניפים של צומת חשמל, הינו גבוה מאוד. מרבית החנויות של צומת חשמל פועלות בשיטת השיווק של מפה לאוזן וזאת מכיוון שאין כמעט לקוח שיוצא מסניף של צומת חשמל מבלי להמליץ לבני משפחתו, חבריו ומכריו על החנות שבה רכש.

צילום: אלון פורת אקסיומה

מוצרי חשמל באשקלון קונים רק אצל הטובים ביותר

תושבי אשקלון והסביבה, וודאי ישמחו לשמוע שאחת מהחנויות של רשת צומת חשמל, ממוקמת באשקלון. "מחסני אלקטריק סנעד בע"מ" אשר מנוהלת על ידי אריה, היא החנות האידאלית לרכישת מוצרי חשמל מכל סוג, באיכות גבוהה, תוך מתן שירות מקצועי, אדיב ואיכותי של בעלי החנות ועובדי החנות. הרכישה בחנות זו, היא רכישה נוחה המותאמת ליכולת הכלכלית של כל אדם. ניתן לשלם באמצעי תשלום מגוונים על הרכישה וכן, ניתן לחלק את סכום הרכישה למספר תשלומים נוחים, ללא ריבית. המחירים כמובן זולים יותר מהמחירים המוצעים על מוצרי חשמל בסניפים של רשתות אחרות.

בכדי להנות מכלל היתרונות של חנות ביתית, משפחתית וחמימה, יחד עם היתרונות הגלומים ברכישה מרשת גדולה, אין ספק שכדאי לבחור במחסני אלקטריק סנעד בע"מ-

 

צומת חשמל - מחסני אלקטריק

אלי כהן 39, אשקלון, 077-2017286

פורסם ע"י אקסיומה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה