מחפשים גנרטורים למכירה? הנה מה שכדאי לכם לדעת



בעולם המודרני שבו אנו חיים, הרבה מאוד אנשים מחפשים אחר גנרטורים למכירה בשל מספר סיבות שונות, בעוד כי שוק הגנרטורים מתרחב ללא הרף שכן, הביקוש וההיצע יחדיו גדלים בקצב מסחרר. בעוד כי בעבר אלו שנהגו לרכוש גנרטורים למכירה היו בעיקר בעלים של חברות הפקת אירועים, היום מדובר על רכישה שכיחה הרבה יותר. אולם, במידה וגם אתם שוקלים לרכוש גנרטור, יש כמה דגשים חשובים שכדאי לכם מאוד לדעת לפני שתבצעו את הרכישה. אז איך בוחרים גנרטורים למכירה ומה צריך לדעת לפני כן? בכתבה זו תוכלו למצוא את כל התשובות.

קרדיט לתמונה Freepik

 

 

דלק

בעת בה אנו מדברים על גנרטורים למכירה, חשוב מאוד לציין כי ניתן לתדלק גנרטור בכל תחנת דלק, אם כי חשוב קודם לכן לשים לב על איזה דלק גנרטור שתבחרו פועל. למעשה, קיימים גנרטורים שפועלים על סולר, בעוד כי גנרטורים אחרים פועלים על בנזין, כאשר סוג הדלק שמניע את הגנרטור שרכשתם אמור להיות כתוב על מכסה תא הדלק. חשוב מאוד להדגיש כי בדיוק כפי שידוע לכולם עד כמה חשוב למלא אוטו אך ורק בדלק הנכון, כך בדיוק גם באשר לגנרטורים. כמו כן, חשוב לשים לב כי הגנרטור שלכם כבוי בזמן שאתם ממלאים דלק ולא ערכתם בו שימוש בחצי שעה האחרונה, זאת מאחר ואדי הדלק עלולים להתלקח בעת התדלוק - דבר מסוכן מאוד. בעוד כי גנרטור המבוסס על סולר בדרך כלל יהיה זול יותר, חשוב לציין כי גנרטור הפועל על בנזין בדרך כלל ירעיש פחות בעת הפעלתו ויפלוט הרבה פחות מזהמי אוויר. נוסף על כך, קיימים גנרטורים למכירה אשר משלבים סולר ובנזין יחד.

גודל

גנרטורים אינם רק נבדלים אחד מהשני לפי סוג הדלק, אלא גם לפי הגדלים שכן, קיימים בימינו גנרטורים שונים בגדלים שונים, כאשר כל גודל מביא איתו הספק אחר של חשמל בהתאם לגודל המנוע. נוסף על כך, קיימים גם גנרטורים ניידים, אותם ניתן להעביר ממקום למקום בקלות. כאשר אתם בוחרים גודל של גנרטור, חשוב מאוד לקחת בחשבון את ההספק החשמלי המקסימלי שתצטרכו. מומלץ מאוד לחשב את צריכת החשמל הנדרשת עבור הצרכים האישיים שלכם בסיוע של איש מקצוע מוסמך, זאת בנוסף לפירוט על המוצרים שתחברו אל הגנרטור.

אחריות מעל הכל

כמו ברכישה של כל מוצר אחר, גם כאשר אתם מחפשים אחר גנרטורים למכירה, נושא האחריות הוא חשוב מאוד. בדרך כלל, משך אחריות היצרן על הגנרטור שתרכשו מעידה על איכותו. נוסף על כך, חשוב מאוד לשים לב מי נותן לכם את האחריות, האם מדובר על החברה שרכשתם ממנה, על היצרן או על שניהם, בעוד כי חשוב מאוד לוודא שקיימת אחריות על ההתקנה במידה ויסייעו לכם איתה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה