מטען מהיר לרכב ושיפור התפקוד והניצול שלו



בשנת 2007 הוקמה החברה הראשונה בעולם ששמה לעצמה למטרה לייצר רכב חשמלי איכותי, שיוכל לשמש את הבעלים והמשתמשים בו לצורך נסיעות ארוכות ובעיקר נוחות. הקמת החברה באה בעקבות התקדמות אדירה בתחום הסוללות החשמליות, שהושגה בעמל רב עד לאותו הזמן

freepik

מאז ועד היום חלו שינויים אדירים בעולם הרכב, ועל אחת כמה וכמה בעולם הרכבים החשמליים וההיברידיים. עם זאת, גם בימים אלה שבהם ברור גם למי שסרב להכיר בכך עד לא מכבר, שהרכבים החשמליים הם העתיד. על פי הצפי, החל מאמצע העשור הבא יוגבל או ייאסר לחלוטין במדינות שונות בעולם, ובכלל זה בישראל, השימוש ברכבים המונעים בדלק. הדבר העיקרי שמעכב את העלייה במספר הרכבים החשמליים הוא העדר מטען מהיר לרכב והעדר עמדות הטענה בכמות מספקת ובפריסה נוחה בכל הארץ. מהן בדיוק הרכב החשמלי, ולמה הוא עדיף בכל אמת מידה שהיא על פני רכבים מזהמים מונעים באמצעות דלק? איך יכול מטען מהיר לרכב לשנות את ההתייחסות של הציבור לרכבים החשמליים? היכן ניתן להשיג כיום מטען מהיר כאמור, שיסייע בהטענה מהירה של הרכב החשמלי שלכם?

רכב חשמלי – מה זה ולמה הוא כל כך טוב

כל רכב ממונע, מסתמך על כמות מסוימת של חומר בערה שניתן לאחסן במיכלים שלו. ברכב החשמלי, הסוללה החשמלית מחליפה את מיכל הדלק והאנרגיה של הסוללה החשמלית מחליפה את הדלק המאוחסן בתוך מיכל הדלק. בשלבים הראשונים, הסוללות של הרכבים החשמליים היו חלשות ואפשרו רק נסיעה למרחקים קצרים, של כמה עשרות קילומטרים לכל היותר. נכון להיום הסוללות של הרכבים החשמליים מאפשרות להם להגיע למרחקים משמעותיים, מה שהופך את הרכב החשמלי לכלי הרכב האולטימטיבי שבעתיד יכבוש, ככל הנראה, את הכבישים. יתרון נוסף של הרכב החשמלי טמון בפשטות היחסית של המנוע, שהיתרון העיקרי שלה הוא העובדה שמנועים כאלה דורשים הרבה פחות פעולות תחזוקה ומחזיקים הרבה יותר זמן. לאחרונה קיימת האפשרות לרכישת מטען מהיר לרכב המאפשר לבעלי הרכב לקצר בצורה משמעותית את זמן הטעינה, שהוא אחד המגבלות שעדיין מעיבות על הפיכת הרכבים החשמליים למובילים בעולם הרכב. יתרון חשוב נוסף הוא, כמובן, ההפחתה המשמעותית בזיהום האוויר, שהרכבים החשמליים יהיו אחד הגורמים שישפיעו עליה במיוחד.

מטען מהיר לרכב והשינוי ביחד לרכב החשמלי

כאמור לעיל, אחת הבעיות המשמעותיות שמנעה בעבר ומונעת גם כיום מחלק ניכר מהרוכשים הפוטנציאלים של רכבים חדשים לפנות לרכבים חשמליים, היא מהירות הטעינה של הרכב החשמלי. זאת, בנוסף לעובדה שרבים חושבים שמרחק הנסיעה שאותו מציעות הסוללות הקיימות הוא עדיין קטן. מטען מהיר לרכב עשוי להיות שובר שוויון ולגרום להרבה יותר נהגים להעדיף את הרכב החשמלי על פני רכב המונע באמצעות דלק. זאת, כמובן, בהנחה שעם הזמן ישתפר גם המרחק שהרכב יצטרך לעבור בין טעינה אחת למשנה. למעט שתי הבעיות הללו, ובהנחה שמרבית הנהגים יתגברו על הנטייה שלהם ללכת על משהו מוכר ולהימנע מחידושים, אין בעיות של ממש שעלולות למנוע מהרכבים החשמליים לתפוס מקום של כבוד בעולם התחבורה בעתיד. גם המגוון של רכבים חשמליים הולך ועולה ונכון להיום כבר ניתן לראות בכבישי ישראל גם אוטובוסים מונעי חשמל. אם יש לכם רצון ועניין להבין יותר את הנושא, ואם אתם מעוניינים לרכוש מטען מהיר לרכב שיוכל לסייע לכם להטעין את הרכב החשמלי שלכם במהירות וביעילות, אתם בהחלט במקום הנכון והמתאים ביותר לצרכים שלכם. צרו קשר כבר כעת באמצעות האתר. המומחים של סונול יחזרו אליכם בהקדם ויציעו לכם מטען מהיר לרכב באיכות הגבוהה ביותר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה