מילוי שקעים מתחת לעיניים – מרפאות מומלצות בפריסה ארצית



כל מה שרציתם לדעת על מילוי שקעים מתחת לעיניים: מהם שקעים מתחת לעיניים? כיצד הם נוצרים? כיצד משיב טיפול בהזרקת חומצה היאלרונית את המראה הצעיר והרענן לפנים? היכן מומלץ לעבור טיפול מילוי שקעים מתחת לעיניים ומדוע חשוב לבחור ברופאים מיומנים ומנוסים?

אנשים רבים סובלים ממראה שקעים מתחת לעיניים המביאים למראה פנים עייף. לכן, יותר ויותר מטופלים הסובלים מבעיה זו פונים לקבלת טיפול. הסיבה להיווצרות השקעים נוגעת לאובדן נפח במרכז הפנים, הזדקנות והידלדלות של הרקמות הרכות עם הגיל. לשקעים מתחת לעיניים נטייה להיראות כהים או מוצלים יותר ולעיתים, בנוסף לשקע קיימת באזור גם פיגמנטציה המבליטה את נראות השקעים. מילוי באמצעות חומצה היאלרונית הוכח כאידיאלי ביותר לאזור השקעים שמתחת לעיניים המביאה לתוצאות הטובות ביותר. המומחים של רשת המרכזים האסתטיים והרפואיים אתר דוקטור חן מביאים לכם את הרופאים הטובים ביותר לטיפול מילוי שקעים מתחת לעיניים ב: אשקלון. אשדוד, ראשון לציון, רמת גן, בני ברק, תל אביב, כפר סבא, קריית מוצקין, באר שבע, בני ברק, ירושלים

דוקטור אלכסנדר מנהל מרפאות: אשדוד, אשקלון, ראשון לציון

ההתמחות המרכזית של דוקטור אלכסנדר הינה מילוי שקעים מתחת לעיניים , מאחר וזה אזור רגיש במיוחד הוא משלב חומצה היאלרונית שנספגת ומתיישבת טוב באזור זה ונותנת את הנפח המיוחד למראה צעיר רענן ומלא חיים הכל נכשה במינון המדויק שמתאים למבנה הפנים ובמחירים אטרקטיביים.

קרדיט תמונה: יח"צ מהם שקעים מתחת לעיניים?

אזור העור שמתחת לעיניים הוא דק ועני ברקמות שומן. מתחתיו מצויות רקמות עשירות בכלי דם. עם הגיל, מאבד העור את האלסטיות שלו, דבר המוביל להיווצרות של שקעים וקמטים באזור. שקעים אלו שכיחים בקרב נשים וגברים כאחד אשר מחפשים אחר פתרון אידיאלי המשיב את מראה הפנים הצעיר והרענן.

מילוי שקעים מתחת לעיניים באמצעות חומצה היאלרונית

חומצה היאלרונית היא חומר המילוי אשר הוכח כאפקטיבי ביותר לצורך מילוי שקעים מתחת לעיניים. על החומצה ההיאלרונית להיות ייעודית וטבעית שאינה סופחת נוזלים. על חומצה היאלרונית איכותית להכיל ויטמינים ומינרלים המותאמים לאזור שקעי העיניים על מנת למלא אותם בצורה אחידה ולאורך זמן. חשוב כי לחומצה ההיאלרונית יהיה אישור של משרד הבריאות. מילוי חומצה היאלרונית בשקעי העיניים משפר את מראה עצמות הלחיים ומרקם העור. הטיפול מבהיר את אזורי השקעים ואף מסייע בטשטוש עיגולים שחורים ובהשבת המראה הצעיר והרענן לפנים.

יתרונות טיפול מילוי שקעים מתחת לעיניים בחומצה היאלרונית

  • הפחתת הקמטוטים מתחת לעיניים
  • תוצאות מעולות המחזיקות יותר משנה
  • טיפול יעיל המתבצע על ידי רופאים ללא כאבים, אדמומיות או שטפי דם
  • הענקת מראה זוהר וצעיר באזור שמתחת לעיניים ולפנים עצמם
  • טיפול בקמטים ופיגמנטציה שנגרמו עקב נזקי שמש, גיל או תורשה
  • השבת הגמישות והחיוניות לאזור העיניים
  • מראה בריא, מוצק ורענן עם מרקם אחיד, חלק ונעים בהליך ידידותי וקל ומחיר אטרקטיבי
  • ניתן לשילוב עם טיפולי לייזר וגלי רדיו להשלמת המראה ולהבהרת עיגולים מתחת ומסביב לעיניים.

טיפול משלים למראה מושלם

המומחים של רשת המרכזים האסתטיים והרפואיים אתר דוקטור חן מעניקים טיפולים משלימים בטכנולוגיות לייזר וגלי רדיו לצורך הבהרת עיגולים שחורים מתחת לעיניים. הטיפולים מסייעים בהשלמת טיפול  מילוי השקעים מתחת לעיניים ומביאים להבהרה של האזור סביב העיניים ולהשבת המראה הצעיר בפנים. הבהרת כהויות ועיגולים שחורים בלייזר מטפלת בחלקו העליון של הדרמיס ומעודדת את תהליך ייצור הקולגן התורם להצערה והבהרת העור. בנוסף, הבהרת כהויות ועיגולים שחורים בגלי רדיו RF משפרת את אחידות מרקם העור ומעודדת הליכי התחדשות והבהרת אזור השקעים מתחת לעיניים.

חשיבות מיומנותו של הרופא בטיפולי מילוי שקעים מתחת לעיניים

על רופא מיומן להיות קשוב לצרכי המטופלים שלו ועם זאת, עליו לדעת לייעץ להם אודות הטיפול המתאים להם ביותר אשר יחמיא למבנה הפנים שלהם להשגת התוצאה הטובה והטבעית ביותר. טיפול מילוי שקעים עם תוצאות מושלמות כולל :

  • יצירת אחידות בהזרקת חומרי המילוי אל השקעים מתחת לעיניים
  • שימוש בחומרי מילוי טבעיים שאינם סופחים נוזלים ומכילים מינרלים וויטמינים התורמים למראה העור.
  • על ההזרקה להתבצע באמצעות קנולה (צינורית מתכת דקיקה) או באמצעות מחט דקיקה על מנת למנוע כמה שיותר את תופעות הלוואי ושטפי הדם.
  • זמן אידיאלי למשך השפעת הזריקה והעיצוב: ישנם חומרי מילוי המתאימים לזמן קצר, בינוני או ארוך ועל הרופא להתאים את אפקט חומרי המילוי לדרישות המטופל ולצרכים המתאימים לו/לה.

מילוי שקעים בעיניים עם טובי הרופאים במרפאות המומלצות בפריסה ארצית

רשת המרכזים האסתטיים והרפואיים אתר דוקטור חן מובילה בטיפולים אסתטיים מתקדמים. טובי הרופאים בארץ עושים שימוש בחומרי המילוי הטובים והאיכותיים ביותר המבטיחים תוצאה בטוחה ומושלמת לטווח ארוך בהתחשבות במחיר ובהתאמה אישית לכל מטופל ומטופל. בנוסף, מיטב המומחים והמטפלים של רשת אתר דוקטור חן מציעים לכם מגוון טיפולים משלימים עם טכנולוגיות מתקדמות בלייזר ובגלי רדיו להשלמת הטיפול להבהרה וטשטוש עיגולים שחורים מתחת לעיניים ולתוצאה מושלמת של מראה עור פנים זוהר, אחיד וחלק.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה